Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 دی 1401

نحوه کاشتن ناخن چگونه است ؟ + انواع کاشت ناخن!

همه چی درباره کاشت ناخن!

برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشتن ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است.

 

کاشت ناخن انواع مختلفی دارد، در این بخش از عمده استایل با انواع مختلف کاشت ناخن ، مزایا و عوارض کاشت ناخن آشنا شوید.

 

کاشتن ناخن

 

کاشت ناخن چیست ؟

گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند.

 

البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند.

 

کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود.

 

قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

 

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

 

برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است.

 

البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

 

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. 

 

به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود

 

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری نوع دیگری از کاشت ناخن می باشد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می زنند.

 

بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کند و بعد از آن سوهان برقی استفاده میشود. کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت و نیم زمان می برد و هر انگشت به صورت مجزا نیاز به سوهان کشی برقی دارد.

 

این کاشت به افرادی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. اما بهترین نوع کاشت همین نوع کاشت ناخن پودری می باشد

 

کاشتن ناخن

 

کاشت ناخن قالبی یا دوآل

کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، مقداری از مواد مخصوص کاشت ناخن را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. 

 

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

در این روش بدون استفاده از هرگونه مواد حساسیت زا تنها با گذاشتن الیافی طبیعی که همانند کاغذهای بریده شده می باشد، به کاشت ناخن پرداخته می شود.

 

کاشت ناخن اکلیلی

این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. 

 

کاشت ناخن آکواریوم

یکی از عجیب ترین انواع کاشت ناخن ، ساخت یک آکواریوم کوچک در ناخن های دست است که به وسیله حالتی خاص از چسباندن دو تیپ بر روی یکدیگر و ایجاد فاصله ایجاد شده که می توان با تزریق اندکی آب مقطر در آن و استفاده از اکلیل های رنگی، جلوه ای متحرک و زیبا همچون آکواریوم ایجاد نمود.

 

کاشت ناخن دیپینگ

در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم. 

 

کاشت ناخن سیلک

در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. 

 

کاشت ناخن میکس

از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در  دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد.

 

کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی

در این شیوه از کاشت ناخن باید به وسیله پودر اکریلیک در قسمت فرنچ ناخن، به ایجاد خط لبخندی زیبا و همچنین فرنچی عالی پرداخته و در انتها از پودر اکریلیک کلیر برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود.

 

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.  

 

کاشت ناخن مرمریت

 صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند.

 

کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز