Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 مرداد 1403

نکات اکسسوری را بدانید ! + دانستنی های اکسسوری

اکسسوری‌ها نقش مهمی در تکمیل استایل و بیان شخصیت افراد دارند. با انتخاب صحیح و نکات اکسسوری‌ می‌توان به استایل خود جلوه و ظرافت بیشتری بخشید و به آن شخصیت داد. با این حال، انتخاب اکسسوری مناسب نیز مانند هر کار دیگری نیاز به رعایت نکاتی دارد تا بتوان از نتیجه کار رضایت داشت.

برای استفاده از اکسسوری‌ها دو روش وجود دارد. می‌توانید از آن‌ها برای کامل کردن جزییات تیپ خود استفاده کنید و یا کلاً سبک استایل خود را با یک اکسسوری تغییر دهید.

نکات اکسسوری

به طور مثال یک بلوز و شلوار سیاه‌ و سفید با یک کفش پاشنه‌دار و گردنبند طلایی بزرگ به یک استایل شیک‌، با یک چکمه‌ای تا مچ پا و گردنبند طوق به یک استایل غیرمعمول و با یک گردنبند رنگارنگ و کتانی به یک استایل اسپرت و روزمره تبدیل می‌شود. پس می‌بینید که تنها با یک اکسسوری چگونه می‌توان تیپ‌های متفاوتی داشت.

در این مقاله به بررسی نکات کلیدی در انتخاب اکسسوری می‌پردازیم.

چرا از اکسسوری ها در استایل خود استفاده کنیم ؟

استفاده هوشمندانه از اکسسوری‌ها میتواند تأثیر چشمگیری بر استایل ما داشته باشد. اکسسوری‌ها با افزودن جزئیات به لباس‌هایمان، به ظاهرمان تنوع بخشیده و استایل ما را زنده و جذاب نگه می‌دارند.

به عنوان مثال، با استفاده از اکسسوری‌های مختلف، می‌توان یک پیراهن ساده را تزیین کرده و در موقعیت‌های مختلف آن را به تن کرد و هر بار با طرحی منحصر به فرد ظاهر شد.

با تغییر و تنوع در انتخاب اکسسوری‌ها، می‌توان استایل خود را همواره به روز نگه داشت و احساس تازگی و نوآوری را به اطرافیان انتقال داد. این تلاش در ایجاد یک تجربه جدید در هر موقعیت، به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک فرد با ذوق و خوش سلیقه در هر جمعی شناخته شوید.

نکات اکسسوری 

۱. از چندین اکسسوری بزرگ همزمان استفاده نکنید :

استفاده از اکسسوری‌های بزرگ به تنهایی مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما هنگام استفاده از چندین مورد از آنها به‌طور همزمان، ممکن است جذابیت استایلتان را به خطر بیندازد.

این امر می‌تواند باعث دیده نشدن چهره شما و جلب توجه بیش از حد به اکسسوری هایتان شود، به‌ویژه اگر قد و اندام شما ریزه باشد. لازم است توجه داشته باشید که اگر از اکسسوری‌های بزرگ مختلف استفاده می‌کنید، باید از نظر رنگ، سبک و جنس با هم هماهنگ باشند.

. بر اولویت های خود تاکید داشته باشید :

در هنگام انتخاب اکسسوری، تأکید بیشتری بر روی مواردی بگذارید که برای شما اولویت دارند. این اولویت‌بندی می‌تواند بر اساس نوع آرایش، لباس‌ها یا اکسسوری‌هایی باشد که قصد دارید تأثیری روی استایلتان بگذارند.

توجه داشته باشید که کدام یک از این عوامل برای شما مهمتر است و بر روی آن تاکید بیشتری کنید.

هرگز تلاش نکنید همه موارد را به‌طور همزمان پررنگ جلوه دهید، زیرا این ممکن است به خراب کردن استایل شما منجر شود. به عنوان مثال، ترکیب لباس با یقه پفی، آرایش غلیظ، و گوشواره‌های الماس بزرگ، نه تنها جلوه زیبایی ندارد بلکه ممکن است تصویری ناهماهنگ از شما ایجاد کند.

۳. اکسسوری‌های رنگی را با لباس‌هایی به رنگ خنثی ست کنید :

لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و خنثی مثل مشکی، سفید، سرمه‌ای یا قهوه‌ای، با انتخاب اکسسوری‌های رنگی و جذاب، به شکلی جدید و جذاب تبدیل می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بارز رنگ‌های خنثی این است که با همه رنگ‌ها هماهنگی دارند و با رنگ‌های روشن و چشمگیر ترکیب شده، زیبایی لباس را بیشتر به نمایش می‌گذارند.

این رنگ‌ها به راحتی با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و امکان استفاده از اکسسوری‌های جذاب برای زیبایی بیشتر را فراهم می‌کنند.

 

مجموعه عمده استایل، تولید کننده بهترین پوشاک عمده برای تامین پوشاک مغازه شما

 

4 شرایط و مناسبت را در نظر بگیرید

همانطور که اشاره شد، اکسسوری‌ها صرفاً به زیبایی‌شناسی مربوط نمی‌شوند. مناسبت‌های مختلف نیاز به لوازم جانبی متفاوت دارند. پس بهتر است هنگام انتخاب آن‌ها شرایط، نوع مناسبت، نوع محیط و خود لباسی که می‌خواهید بپوشید را در نظر بگیرید.

برای رویداد‌های رسمی، آیتم‌های ظریف و با رنگ‌های ملایم را انتخاب کنید که پیچیدگی مناسبت را تکمیل می‌کنند. برعکس، مناسبت‌های غیررسمی امکان خلاقیت و آزادی عمل برای ماجراجویی بیشتر در دنیای اکسسوری را فراهم می‌کنند.

می‌توانید در چنین مناسبت‌هایی یک گردنبند درشت را با یک دستبند ظریف ست کنید یا فلزات مختلف (طلا، نقره) را با هم ترکیب کنید تا حالتی مدرن و هیجان‌انگیز داشته باشید. فقط اطمینان حاصل کنید که هماهنگی و تعادل اکسسوری‌ها با لباس از دستتان خارج نشود و از افراط خودداری کنید.

قوانین استفاده از اکسسوری

قبل از اینکه به دسته های مختلف اکسسوری بپردازیم، برخی نکات استفاده از اکسسوری را بیان می کنیم که باید به آنها توجه داشته باشید:

  • در استفاده از اکسسوری ها تناسب را در نظر داشته باشید

مهمترین نکته در انتخاب یک اکسسوری این است که با استفاده از آن ظاهر شما متعادل شود. این بدان معناست که حتی برای انتخاب اکسسوری، باید به تناسب فکر کنید.

اگر شما ریز اندام هستید و می خواهید برای مثال قد بلندتر به نظر برسید، نباید اکسسوری های بزرگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر از گوشواره های بزرگ استفاده می کنید، در انتخاب اکسسوری های دیگر زیاده روی نکنید.

  • سبک خاصی را در نظر بگیرید

برای اینکه ظاهر لباس شما هماهنگ به نظر برسد، می توانید به یک سبک خاص پایبند باشید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، اکسسوری ها باید متعادل به نظر برسند و یکدیگر را تقویت کنند. فکر کردن در مورد یک سبک یا ظاهر خاص می تواند به شما راهنمایی و سرگرمی بیشتری در آماده سازی برای روز را بدهد.

  •  در مورد رنگ فکر کنید 

متخصصان استایل به ما توصیه می کنند حداکثر 3- 4 رنگ مختلف را در لباس های خود به کار ببرید. اگرچه اکثر اکسسوری ها ظریف هستند و شاید تصور کنید رنگ آنها تاثیر چندانی روی استایل شما ندارد، اما این اصل باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از لوازم جانبی با رنگ هایی که در لباس شما وجود دارد.

نکات اکسسوری

مهم‌ترین نکات خرید اکسسوری زنانه و دخترانه

پیش از خرید و استفاده از انواع اکسسوری زنانه و دخترانه به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • بیشتر از 3 تا 4 اکسسوری را نباید هم‌زمان استفاده کنید.
  • انگشترهای بزرگ مناسب دست تمام افراد نیستند.
  • این باور غلط که کیف و کفش باید حتماً یک‌رنگ باشند را فراموش کنید.
  • یقه‌های بزرگ لباس را در زیر شال پنهان نکنید.
  • اگر لباس با رنگ روشن و پاستلی می‌پوشید، به هیچ عنوان سراغ کفش‌های مشکی و تیره نروید.
  • دستکش را حتماً به رنگ یکی از لباس‌های اصلی خود انتخاب کنید.
  • اکسسوری‌های رنگی را فقط با لباس‌های ساده و تک‌رنگ ست کنید.
  • اگر لباس‌های شما طرح دارند، اکسسوری‌های ظریف و ساده را انتخاب و خریداری کنید.
  • هنگام خرید اکسسوری باید قد خود را هم مدنظر بگیرید. مثلاً خانم‌هایی که جثه‌ی کوچکی دارند باید از کیف‌های دستی بزرگ خودداری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user