Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 تیر 1402

انواع اکسسوری دخترانه را بشناسید

چرا استفاده از اکسسوری مهم است؟

اگر نگاهی به زنان شیک‌پوش و مدگرا بیندازید، متوجه اهمیت زیاد اکسسوری دخترانه می‌شوید. مزیت زیورآلات و دیگر وسایل زینتی این است که تاریخ مصرف ندارند. یعنی شما می‌توانید یکی از گردنبندهای قدیمی خود را با لباس مد روز ست کرده و بسیار شیک به‌نظر برسید. البته مسأله مهم این است که به تناسب لباس و اکسسوری حتماً باید توجه داشته باشید؛ یعنی رنگ، جنس و طراحی هر وسیله‌ی جانبی در زیباتر یا زشت‌تر دیده شدن تیپ نهائی شما اثر مستقیم دارد

 

برای مثال فرض کنید رنگ لباستان لیمویی روشن و ترکیب شده با سفید است اکسسوری رنگ بنفش و یا رنگ های دیگر متضاد آن بسیار جذاب به نظر می آید. به طور کلی رنگ های خنثی نیز به عنوان زمینه ای برای اکسسوری ها بسیار مناسب هستند.

 

  • اگر لباستان طرح های بولد داشته باشد اکسسوری های ظریف را به شما پیشنهاد می کنیم چراکه باعث می شود که تناسب در استایل شما حفظ شود.

 

  • ست گوشواره های میخی و گردنبند های مروارید تک در اینطور مواقع بسیار به کار می آید. یا گردنبندهای سه تایی با زنجیر های سه تایی که ترند اکسسوری ها در سال 2021 شده است.

 

  • ست کیف و کفش نیز بسیار مهم است سعی کنید اغلب رنگ های آن را ست انتخاب کنید. اگر از جزئیات در اکسسوری استفاده نمی کنید کیف و کفش مناسب با استایلتان یک اضل به شمار می رو

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

گوشواره

گوشواره ها جزو جدایی ناپذیر از جعبه اکسسوری هاست. گوشواره های شیک و ظریف را می توان در هر مکان و زمانی استفاده کرد.

 

شما ممکن است گوشواره های خود را از میان طلا، نقره، یاقوت و یا گوشواره های ساده تر انتخاب کنید این موضوع کاملا به شما بستگی دارد.

گوشواره های به فرم دایره که از دهه ۶۰ میلادی به محبوبیت رسیدند به صورت مدرن تر امسال در میان ترندهای تابستان دیده می شوند. استفاده از گوشواره های دایره ای باعث می شود که صورت شما باریک تر دیده شود.

 

استفاده از این فرم گوشواره های مناسب تمام سنین است. گوشواره های به فرم اشک نیز یکی دیگر از اکسسوری های ترند تابستان هستند

 

دستبند

در این فصل دستبندهای توری، زنجیرهای نازک و کوچک، سبک بوهم و چوبی بسیار ترند هستند. دستبندها به راحتی بیانگر استایل شما هستند پس در انتخاب آن ها دقت کنید.

 

شما می توانید در تابستان از چندین دستبند در کنار یکدیگر استفاده کنید. دستبندهای ظریف جزو جدایی ناپذیر استایل زنان شیک پوش است.

 

کلاه

کلاه هم از اون دسته پوشش هاییست که از زمان های خیلی دور با انسان همراه بوده است، به مرور زمان با تغییراتی همراه شده ولی هیچوقت از صنعت مد خارج نشده. کلاه ها نیز هم در فصل های سرد و هم فصل های گرم قابل استفاده اند، کلاه های تابستانی اغلب با داشتن سایبان بهتون کمک میکنه تا از آفتاب شدید تابستان در امان بمونید.

 

بریم با هم چند مدل از کلاه های مناسب تابستان را ببینیم:

کلاه بیسبالی

همانطور که از اسم پیداست، در ابتدا این کلاه در ورزش بیسبال مورد استفاده بود و اولین بار در 1920 توسط یکی از بازیکنان تیم بیسبال نیویورک یانکی استفاده شد. این کلاه بسیار مناسب فصل تابستان با استایل های کژوال میباشد که یکی از پرطرفدار ترین کلاه ها در سطح جهانی است.

 

کلاه بوتر (کلاه قایقرانی)

کلاه بوتر نیز همانطور که از اسم آن معلوم است ابتدا کلاه مورد استفاده در قایقرانی بوده تا در مقابل اشعه های مضر آفتاب از قایقرانان محافظت کنه، کوکو شنل کسی بود که برای اولین بار این کلاه را در صنعت مد و فشن خانم ها وارد کرد و رفته رفته علاقه مندان زیادی را پیدا کرد.

اکسسوری دخترانه
ویژگی اکسسوری دخترانه چیست

 

این کلاه با داشتن لبه صاف که دور تا دور کلاه کشیده شده و اغلب با داشتن کمربندی دور آن معروف است،بیشتر این کلاه برای استایل های کمی رسمی تر استفاده میشود ولی همانطور که میدانید چیزی در صنعت مد غیر ممکن نیست پس به راحتی میتوانید با لباس های کژوال خود نیز آنرا ست کنید.

 

اکسسوری دخترانه شامل چه چیزهایی می‌شود؟

در مورد مفهوم کلی و معنی لغوی اکسسوری، همچنین در مورد ضرورت اهمیت استفاده از آن در بالا برایتان توضیحات کاملی ارائه دادیم. در ادامه می‌خواهیم انواع اکسسوری زنانه و دخترانه را معرفی کنیم که آشنایی با آن‌ها و نحوه‌ی استفاده‌شان می‌تواند در شیک‌پوشی هر چه بیشتر شما تأثیر زیادی بگذارد.

 

انواع اکسسوری‌هایی که برای زنان و دختران جوان وجود دارد شامل لیست بلندبالایی است که فقط بخشی از آ‌ن‌ها را در اینجا معرفی می‌کنیم. انواع ساعت مچی، شال و روسری، کلاه، گردنبند، هدبند، سنجاق سر، گوشواره، انواع کیف‌ها، صندل‌ها، کمربند، گردنبند، دستبند، پابند و ده‌ها مورد مشابه دیگر در ردیف اکسسوری‌های زنانه و دخترانه قرار می‌گیرند

 

اکسسوری گوشواره

به نظر شما مهم‌ترین اکسسوری زنانه و دخترانه چیست؟ شاید بتوان گفت گوشواره!

 

فرقی نمی‌کند گوشواره‌ی شما طلا، نقره یا بدلی باشد، بلکه برای تکمیل تیپ و استایل خود از معجزه‌ی گوشواره غافل نشوید. گوشواره را باید علاوه بر تناسب با لباس‌ها، بر اساس رنگ صورت، مدل و رنگ موهایتان انتخاب کنید. مثلاً برای صورت‌های گرد که هیچ زاویه‌ای ندارند، بهتر است سراغ گوشواره‌های آویز و بلند بروید.

 

چون به این ترتیب می‌توانید صورت را کمی کشیده‌تر نشان دهید و در چهره‌ی خود تعادل بیشتری ایجاد کنید. گوشواره‌های چلچراغی و انواعی که دارای ریشه‌های بلند و منگوله هستند نیز برای این صورت گرد مناسبند. اما در مقابل، گوشواره‌های گرد و حلقه‌ای اصلاً گزینه‌های خوبی نیستند چون صورت را بیشتر از قبل گرد نشان می‌دهند.

 

به طور کلی، برای انتخاب گوشواره به عنوان اکسسوری، باید مدلی را انتخاب کنید که باعث ایجاد تعادل در چهره‌ی شما بشود. برای درک بهتر این موضوع، در ادامه به طور مختصر در مورد گوشواره‌های متناسب با هر فرم صورت گفته‌ایم:

 

  • صورت کشیده
    در صورت کشیده، پهنای صورت کم است. در نتیجه گوشواره‌های گرد و دایره‌ای بهترین گزینه برای آن است.

 

  • صورت لوزی
    اگر گونه‌ها از پیشانی و چانه پهن‌تر باشند، یعنی فرم صورت لوزی است. گوشواره‌های آویز با قد کوتاه برای این صورت مناسب است.

 

  • صورت قلبی
    در صورت قلبی پهنای پیشانی بیشتر از پهنای فک بوده و چانه نیز تیز و کشیده است. گوشواره‌هایی که در بخش انتهایی خود گرد هستند به حفظ تعادل این نوع صورت کمک می‌کنند.

 

  • صورت مربعی
    اگر پهنای پیشانی و پهنای چانه با هم برابر باشند، فرم صورت مربعی است. گوشواره‌های حلقه‌ای و اشکی برای این فرم صورت بهترین هستند.

 

  • صورت گرد
    در صورت گرد، اندازه گوش تا گوش با اندازه چانه تا پیشانی تقریباً برابر است. برای این فرم صورت باید گوشواره‌های آویز و بلند استفاده کرد.

 

  • صورت بیضی:
    صورت بیضی را بهترین فرم صورت می‌دانند. چون همه‌ی جزئیات آن با هم تناسب کامل دارند و هر نوع گوشواره‌ای را می‌توان به راحتی با آن ست کرد.

 

در مورد اندازه‌ی موها برای انتخابی اکسسوری گوشواره هم باید گفت که هرچه موهای شما بلندتر باشد، باید سراغ گوشواره‌های بزرگ‌تر و بلندتر بروید. چون موهای بلند و فرفری روی گوش‌ها را می‌پوشانند و در نتیجه، استفاده از گوشواره‌های میخی و کوتاه چندان منطقی نیست.

 

اما برای موهای کوتاه از هر مدل گوشواره می‌توان استفاده کرد. مثلاً برای مناسبت‌های رسمی بهتر است از گوشواره‌های میخی طلا با سنگ‌های جواهر استفاده کنید.

 

– اکسسوری دستبند زنانه

دستبند نیز از دیگر اکسسوری‌هایی است که خانم‌ها از آن برای تکمیل تیپ خود استفاده می‌کنند. دستبند در انواع طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود است. شما می‌توانید بر اساس سلیقه، بودجه و هارمونی آن با لباس‌هایتان یکی از انواع دستبندهای زنانه را خریداری کنید.

 

اکسسوری دخترانه گردنبند

در پاسخ به این سؤال که انواع دیگر اکسسوری زنانه و دخترانه چیست باید به گردنبند اشاره کنیم. انتخاب گردنبند نیز مستلزم توجه به لباس، مجلس و فرم یقه است. حتی اگر لباس‌هایتان را از برندهای مشهور و گران‌قیمت انتخاب کرده باشید، اگر اکسسوری شما مناسب آن لباس نباشد همه چیز خراب خواهد شد. چون عدم تعادل لباس و اکسسوری خیلی به‌چشم می‌آید.

 

در مورد انتخاب گردنبند باید همیشه مطمئن باشید که طول گردنبند، کوتاه‌تر یا بلندتر از خط یقه‌ی شما باشد تا در استایل کلی شما گم نشود. به طور مثال، برای لباس‌های یقه هفت بهتر است گردنبند یا سینه‌ریزهایی انتخاب کنید که زنجیر کوتاه دارند.

اکسسوری دخترانه
اکسسوری دخترانه کدامند

 

اگر لباستان یقه گرد است، از گردنبندهایی که زنجیر متوسط یا بلند دارند استفاده کنید. در صورتی که یقه‌ی لباس شما دراپه چین‌دار و مدل‌دار است، بهتر است اصلا سراغ هیچ نوع گردنبندی نروید. چون قصد دارید از اکسسوری برای تکمیل و زیبائی بیشتر تیپ خود استفاده کنید و زیاده‌روی در این کار نتیجه‌ی عکس خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز