Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 مرداد 1402

آرايش پوست سبزه چگونه است؟ + نحوه آرايش کردن پوست سبزه!

رنگ‌های پیشنهادی برای آرایش پوست تیره و سبزه با آرایش افراد دارای پوست روشن تفاوت زیادی دارد. سبزه‌ها اغلب موهای مشکی و مژه‌های پری دارند و می‌توانند با چند ترفند ساده زیبایی‌های خود را برجسته‌تر سازند. در این مطلب با ما همراه شوید تا باید‌ها و نبایدهای آرایش پوست سبزه و تیره را به شما بگوییم.

 

هر آرایش زیبایی، فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد که با توجه به حالت چهره، فرم صورت، رنگ چشم، رنگ مو، سن و نوع پوست تغییر می‌کند. در این میان می‌توان گفت که رنگ پوست یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در نحوه آرایش کردن است.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

کرم پودر مناسب برای آرایش پوست سبزه و تیره کدام است؟

اگر موهای شما نیز تیره است، می‌توانید با استفاده از کرم پودر مناسب، یک هارمونی زیبا میان پوست صورت و موهایتان شکل دهید.

 

دقت کنید که کرم ‌پودرتان بیش از حد روشن نباشد یا روی پوستتان ماسیده نشود تا روی صورت شبیه ماسک به نظر برسد. برای زیبایی بیشتر کرم پودرتان پیشنهاد می‌کنیم قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید. خوشبختانه اغلب کرم‌ پودرهای بازار به خوبی روی پوست می‌خوابند و خط و خطوط را می‌پوشانند.

 

اگر پوست شما به زردی می‌زند بهتر است از کرم‌ پودرهایی که حتی کمی تناژ قرمز دارند، استفاده کنید، همچنین اگر قصد پوشاندن قرمزی پوستتان را دارید به سراغ استفاده از کرم پودرهای دارای تن زرد یا طلایی بروید. در غیر این صورت برای زیبایی بیشتر از رنگ‌های طبیعی (Natural) استفاده کنید.

 

رنگ‌های بژ‌ خنثی بهترین گزینه برای آرایش پوست سبزه و تیره هستند. دقت کنید که انتخاب کرم پودر برای پوست های سبزه و خشک اهمیت زیادی دارد، چراکه پوست های خشک نیاز به مراقبت بیشتر و استفاده از محصولات باکیفت تر دارند. هرگز فراموش نکنید که استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست های سبزه از ضروریات است.

بهترین رنگ رژگونه برای ارایش پوست سبزه و تیره کدام است؟

رژگونه نه تنها رنگ و رویتان را عوض می‌کند بلکه نشان دهنده مهارت شما در آرایش است. در آرایش پوست سبزه انتخاب رژ گونه با تن قرمز پیشنهاد می‌شود. گروهی نیز تن قرمز مخلوط با قهوه‌ای را ترجیح می‌دهند. بهتر است از رنگ‌های با تن زرد یا هلویی اجتناب کنید، آن‌‌ها صورت شما را بی‌روح می‌سازند.

 

در استفاده از رنگ‌های نارنجنی و پرتقالی نیز باید بسیار دقت کنید، آرایش زیبای آن‌ها کار سختی است و به مهارت زیادی نیاز دارد. رنگ پرتقالی لکه‌های قرمز صورت را نمایان می‌کند و باعث می‌شود که رنگ پریده به نظر برسید. استفاده از برنزرها برای براق کردن بخش‌هایی از پوست یا تیره‌تر کردن گونه نیز اصلا پیشنهاد نمی شود. سعی کنید به ندرت از برنزرها استفاده کنید، چرا که صورت را بیش از حد براق و تیره می‌کند و پوست صورتتان در مقایسه با پوست گردن تفاوت بسیاری خواهد داشت.

 

انتخاب کرم پودر مناسب با پوست های سبزه

هر میکاپ زیبا و کاملی نیازمند یک کرم پودر خوب و مناسب است. در انتخاب رنگ کرم پودر برای پوست های تیره و سبزه باید خیلی محتاط باشید. با یک اشتباه ساده می توانید کل آرایش خود را خراب کنید و باعث مصنوعی شدن آن شوید.

 

توصیه اول برای آرایش پوست سبزه این است که همیشه کرم پودری بخرید که تا حد ممکن به رنگ پوستتان نزدیک باشد؛ نه تیره تر و نه روشن تر.

 

برای تست کردن نباید کرم پودر را روی دست خود بزنید؛ بلکه باید مقدار مناسبی را روی چانه یا فک خود امتحان کنید و اگر به رنگ پوستتان نزدیک بود آن را خریداری کنید.

 

می توانید دو کرم پودر یکی روشن و یکی تیره بخرید و آن ها با را هم ترکیب کنید و رنگ کرم پودر مناسب با پوست خود را بدست آورید. در هر حالت از کرم پودرهای روشن تر اصلا استفاده نکنید چون باعث می شوند پوستتان مات و خاکستری جلوه کند و هیچ گونه زیبایی ندارد.

 

آرایش چشم مناسب

نه تنها در آرایش پوست سبزه، بلکه در آرایش برای هر نوع و هر رنگ پوستی آرایش چشم حرف اول را می زند. منظور از حرف اول این است که همیشه در اولین نگاه ها این چشم ها هستند که دیده می شوند. چشم ها تاثیر گذارترین عضو در صورت هستند و همین اهمیت آرایش چشم را بیشتر می کند.

 

برای شرکت در میهمانی ها یا جشن تولد و مراسم های بزرگ می توانید از سایه چشم های بنفش، مسی، قهوه ای، آبی تیره و سبز زمردی را امتحان کنید. اما برای روزمره و رفتن به سرکار و دانشگاه بهتر است از سایه های صورتی، آجری، قهو ه ای روشن و دودی استفاده کنید.

برای اینکه جلوه ای خاص به چهره خود ببخشید می توانید از سایه های نیمه مات هم استفاده کنید. ریمل های رنگی مانند ریمل بنفش و طلایی هم برای رنگ پوست سبزه مناسب هستند.

تشخیص نوع پوست شما

قبل از انتخاب کردن رنگ کرم پودر لازم است بدانید بر اساس نوع پوست شما، چه کرمی مناسب آن است. اگر شما کرم پودر خود را بر اساس نیاز پوست خود انتخاب نکنید، کرم به‌خوبی روی صورت شما نمی‌نشیند. (اصطلاحاً، کرم روی صورت کیکی می‌شود) جهت تعیین کرم مناسب، ابتدا باید نیازها و ضرورت‌های پوستتان را بدانید.

 

گام اول: آرایش خود را کاملاً پاک‌کنید، سپس صورت خود را بشویید.

گام دوم: پوستتان را با حوله‌ای نرم و تمیز خشک‌کنید. هرگز حوله را روی پوست خود محکم نکشید؛ بلکه به‌آرامی آن روی پوست خود بگذارید و بردارید.

 

نکته: هیچ‌گونه کرم مرطوب‌کننده یاسرم تقویتی به پوست خود نزنید.

 

گام سوم: یک ساعت صبر کنید. در طول این مدت به‌صورت خود دست نزنید.

نوع پوست، یک ساعت بعد از شست‌وشوی صورت

پوست خشک: احساس خارش، کشیدگی و پوسته‌پوسته شدن پوست صورت

 

پوست چرب: احساس چربی و درخشش به‌ویژه در قسمت پیشانی و بینی

 

پوست مختلط: چرب در قسمت پیشانی و بینی، معمولی یا خشک بودن پوست در ناحیه گونه و فک

 

پوست معمولی: بهترین حالت که در آن پوست نه خشک است و نه چرب

 

پوست حساس: پوست دچار خارش، قرمز و ملتهب

پوست ترکیبی

چنانچه قسمتی از پوستتان چرب و قسمتی دیگر خشک است، پوست شما از نوع ترکیبی (مختلط) است. متأسفانه در این نوع پوست با گرفتاری‌های هر دودسته پوست (پوست چرب و پوست خشک) مواجه می‌شوید.

 

در این موارد بهتر است از هر دو گونه کرم پودر (مختص پوست‌های خشک و چرب) استفاده نمایید. بهتر است از مصرف کرم پودرهای سرشار از چربی و یا ترکیبات نرم‌کننده اجتناب نمایید. (روغن‌های گیاهی، پارافین، شی‌باتر، کره کاکائو، وازلین و اسیدهای چرب)

 

پوست حساس

در هنگام انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست‌های حساس و جوش‌دار یا مستعد جوش، باید بسیار توجه شود. بهتر است از استفاده لوازم‌آرایش با مواد تشکیل‌دهنده‌ی مخصوص مانند الکل و عطر که سبب تحریک پوست می‌گردند، دوری‌کنید. همین‌طور از محصولات دربردارنده پارافین، گلیسرین، وازلین و پودر تالک نیز اجتناب کنید.

 

تناژ رنگ پوست و کرم پودر

همان‌طور که می‌دانید شما برای شروع و تکمیل آرایش خود نیاز به انتخاب یک کرم پودر مناسب برای پوست خود دارید. درواقع کرم مناسب پوست سبزه با کرم مناسب پوست سفید و کرم مناسب پوست گندمی کاملاً متفاوت است.

 

عدم استفاده درست و به‌جا از کرم مناسب، سبب غیرعادی به نظر رسیدن چهره و آرایش شما با هر رنگ پوستی خواهد شد. به همین علت شما قبل از انتخاب کرم مناسب باید رنگ پوست خود را به‌درستی درک نمایید. رنگ پوست شما بسته به ژنتیک و شرایط محیطی است که در آن زندگی می‌کنید.

 

به‌عنوان ‌مثال اگر شما مدت‌زمان زیادی را در زیر آفتاب سپری نمایید، رنگ پوست شما به سبزه تغییر می‌نماید. شما به‌واسطه درجه‌بندی‌هایی که برای کرم در نظر گرفته می‌شود می‌توانید کرم پودر مناسب رنگ پوست خودتان را تشخیص بدهید.

آرایش گونه پوست سبزه

برای تکمیل آرایش پوست سبزه لازم است یک رژگونه به آرایش تان اضافه کنید. در انتخاب رنگ رژگونه به هم خوانی آن با رنگ رژلب تان دقت داشته باشید. مناسب‌ ترین رنگ ها برای رژگونه افراد سبزه رو، رنگ های گرمی همچون نارنجی و قهوه ای هستند.

 

همچنین اگر بتوانید یک رژگونه مسی رنگ پیدا کنید، زیبایی خاصی به چهره خود می بخشید. حالا که با انواع آرایش پوست سبزه آشنا شدید بیایید به سراغ نکاتی برویم که پیش از آرایش و بعد از آرایش باید مدنظر داشته باشید.

 

نکات آرایشی برای پوست سبزه

پیش از شروع به آرایش لازم است که پوست تان را بشویید که از آلودگی ها پاک شود. بعد از شستشوی صورت حتماً از آب رسان و مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از آب رسان و مرطوب کننده موجب می شود آرایش پوست سبزه یک دست تر باشد.

 

از مواردی که می توانید پیش از شروع آرایش برای بهتر شدن آن انجام دهید استفاده از پرایمر است. استفاده از پرایمر باعث می شود پوست سبزه درخشندگی خاصی داشته باشد. پس دقت باشید که پرایمر، آرایش پوست سبزه را جذاب تر می کند.

 

بعد از زدن کرم‌ پودر اگر احساس کردید که پوست تان چرب به نظر می رسد، می توانید با یک دستمال کاغذی اضافه کرم پودر را از روی پوست تان بردارید. در رابطه با آرایش چشم پوست سبزه نیز نکته مهم استفاده از کانسیلر است. قبل از سایه، پشت پلک تان را با کانسیلر پوشش دهید، و با این کار آرایش چشم زیباتری داشته باشید.

 

در آرایش لب پوست سبزه نیز حتماً پیش از استفاده از رژ لب، از یک مرطوب کننده لب استفاده کنید. به این صورت رژ بادوام تر و زیباتری خواهید داشت. دوستانی که پوست آنها سبزه است می توانند بعد از زدن رژلب از یک برق لب برای جلوه بخشیدن به رژ خود استفاده کنند.

پوست سبزه
آرایش پوست سبزه

 

نکات مهم درباره رنگ مو مناسب پوست سبزه

  • رنگ موی قهوه ای دودی را امتحان کنید! اگر پوست سبزه دارید و به دنبال رنگ مو مناسب پوست سبزه هستید، رنگ مو قهوه ای دودی را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ در کنار پوست سبزه بسیار زیبا و جذاب است.

 

  • سامبره و آمبره برای پوست سبزه می تواند بهترین انتخاب باشد! چراکه ترکیب رنگ ها به خصوص در رنگ مو سامبره که بخش های پایین مو تیره تر از بخش های بالای مو است، جلوه ای درخشان و باشکوه به پوست سبزه می دهد.

 

  • اگر می خواهید بالیاژ انجام دهید و پوست سبزه دارید، بهتر است انرژی رنگ ها و هماهنگی رنگ ها باهم را درنظر بگیرید. اغلب ترکیب رنگ های گرم می تواند زیبایی پوست سبزه را بیشتر کند و پوست سبزه را جذاب تر و درخشان تر نشان دهد.

 

  • رنگ مو بلوند و قهوه ای روشن برای رنگ پوست سبزه روشن انتخابی مناسب است.

 

  • رنگ موی نسکافه ای و بلوطی برای رنگ پوست سبزه تیره می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

  • رنگ موی فندقی و عسلی را برای رنگ پوست سبزه معمولی پیشنهاد می کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز