Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 آبان 1401

ویژگی زیرپوش مردانه خوب چیست؟ + تاریخچه زیر پوش را بدانید! + انواع زیرپوش کدامند؟

همه چی درباره زیرپوش مردانه و انواع آن!

زیرپوش‌ها همواره جزء مهم‌ترین دسته‌ی لباس‌ها هستند، به طوری که میزان کیفیت در بحث خرید آن‌ها می‌بایست کامل و دقیق بررسی شود. لازم به ذکر است انواع زیرپوش‌ها که شامل انواع شورت، زیر پیراهنی، رکابی و … می‌شود در مجاورت مستقیم پوست بدن قرار دارد و به طور نا خودآگاه تاثیرات بسزایی بر پوست بدن می‌گذارند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع زیرپوش آشنا کنیم.

تاثیراتی که ممکن است زیرپوش‌های بی کیفیت و غیر استاندارد بر پوست بدن افراد بگذارد می‌تواند مواردی چون اگزمای پوستی ، خشکی پوست، عفونت‌های پوستی بر اثر تجمع انواع آلودگی‌ها، حساسیت‌های پوستی و غیره باشند. از این رو اگر در تهیه و خرید زیر پوش‌ها دقت کنید و باکیفیت‌ترین نمونه‌ها را مورد استفاده قرار دهید، مطمئناً مشکلاتی نظیر موارد مذکور پیش نخواهد آمد.

برای تهیه‌ی بهترین زیرپوش‌ها در وهله‌ی اول داشتن اطلاعاتی جامع پیرامون انواع آن و پارامترهای نشان دهنده‌ی کیفیتش لازم است، زیرا که در این صورت متقاضیان خرید آگاهانه‌تر به انجام خرید می‌پردازند و در نهایت کمال رضایت را از انتخاب خود خواهند داشت.

تاریخچه زیرپوش را بدانید! 

در دهه های پایانی قرن نوزدهم یقه و سر آستین های مجزا اختراع شد که هنگام استفاده افراد مرفه فقط این قسمت ها نمایان بود و بقیه لباس در زیر یونیفرم و کت قرار می گرفت و به عنوان زیر پوش مورد استفاده قرار می گرفت . همچنین این نوع لباس برای طبقه کارگر و کشاورز مانند یک تونیک مورد استفاده قرار می گرفت که از جنش پشم یا فلانل تهیه شده بود تا بدن آن ها را گرم تر نگه دارد.
در سال ۱۸۶۸ در ایالت متحده آمریکا نوعی لباس زیر به صورت یکسره طراحی شد که تمامی بدن را پوشش می داد که به لباس یکسره معروف بود که ابتدا بانوان از آن استفاده می کردند اما رفته رفته با کمی تغییر نوع مردانه آن هم تولید شد.
از ابتدای دهه ۵۰ میلادی ستارگان هالیوودی مانند مارلون براندو و جیمز دین استفاده از زیر پوش را در فیلم ها نمایش دادند که استفاده از آن را در بین مردم بسیار افزایش داد که پس از مدتی با فراگیر شدن استفاده از آن، زیر پوش دچار تکامل به انواع تیشرت و رکابی ها با انواع مختلف گردید و امروزه فروش آن به میلیون ها عدد در روز رسیده است.

در خرید انواع زیرپوش به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

خرید زیرپوش را باید جدی بگیرید و به مسائلی توجه کنید که در نهایت منجر به تهیه‌ی باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین نمونه می‌شود. از جمله تأثیر گذار ترین موارد و مسائلی که در روند خرید زیرپوش می‌بایست به آن‌ها عمل کنید، عبارتند از:

برند:

توجه به اسم برند زیرپیراهنی مورد نظر از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در خرید این البسه نباید به هیچ وجد در آن سهل انگاری کنید. در بازار برندهای بسیار زیادی از زیرپیراهنی وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت مجزایی هستند؛ خریدار اگر درمورد کیفیت انواع برندهای تولید کننده از قبل اطلاعاتی داشته باشد می‌تواند برندهای باکیفیت را از بی کیفیت تشخیص داده و بهترین برندها را خریداری کند.

موقعیت:

خریدار می‌بایست با توجه به نوع نیاز خود و موقعیتی که می‌خواهد در آن زیرپوش را مورد استفاده قرار دهد، مدلش را انتخاب کند. درواقع برای انواع لباس‌ها زیرپوش‌های متفاوتی مناسب است و اگر از نمونه‌ی نامناسب استفاده کنید قطعاً تأثیر نامطلوبی بر ظاهر لباس رویی شما خواهد گذاشت.

رنگ:

زیرپوش‌ها علاوه بر این که دارای مدل‌های متنوعی هستند از رنگ‌های بسیار متعددی هم برخوردارند، از این رو خریداران امکان خرید هر رنگی را دارند. اما این به معنای مناسب بودن تمام رنگ‌ها نیست یعنی خریدار می‌بایست رنگی را تهیه نماید که با رنگ لباس رویی همخوانی داشته باشد.

انواع مدل های زیرپوش را بشناسید! 

زیرپوش رکابی یا تنک تاپ: تقریباً همه‌ی آقایان تجربه خرید زیرپوش رکابی دارند. برای خرید زیرپوش رکابی حتماً توجه کنید که بازوی ریزپوش متناسب با سایز بازوی خودتان باشد. توجه کنید که زیرپوش رکابی نمی تواند مانند زیرپوش یقه گرد یا زیرپوش یقه هفت عرق را جذب کند. بنابراین، اگر بیش از حد عرق می کنید، خرید زیرپوش رکابی انتخاب درستی نیست.

زیرپوش های گنی چگونه هستند؟ 

زیرپوش های گنی مردانه مصارف گوناگونی دارند از جمله دوره نقاهت بعد جراحی های خاص، زیبایی و تناسب اندام و جمع کردن چربی های شکم و پهلو و یا جمع کردن پوست شل و افتاده به دلیل کاهش وزن، جلوگیری از آسیب رسیدن به عضلات سینه در مردان ورزشکار که سینه های بزرگی دارند. زیرا با انجام فعالیت های بدنی مانند دویدن، با توجه به وزن سینه ها به عضلات و ربات های سینه فشار وارد میشود و باعث احساس درد شدید در این ناحیه از سینه میشود و آخرین دلیل پنهان کردن نیپل های(نوک سینه) بزرگ و جلوگیری از دیده شدن آن ها از روی لباس.

چه کسانی زیرپوش گنی بپوشند؟

۱.مردانی که در نواحی بالا تنه و شکم جراحی انجام دادند و به تشخیص پزشک نیاز به استفاده از گن های طبی دارند.

۲.مردان ورزشکاری که سینه های بزرگ دارند برای جلوگیری از آسیب به عضلات سینه نیاز به استفاده از زیرپوش های گنی دارند.

۳.مردانی که به دلیل کاهش وزن دچار افتادگی پوست در نواحی شکم، پهلو و سینه ها شده اند.

۴. مردانی که تمایلی به ورزش کردن ندارن و دوست دارند اندام ورزیده تری را به نمایش بگذارند.

زیرپوش رکابی چیست؟ 

زیرپوش های رکابی مردانه، این مدل از نخ پنبه کش بافت تهیه میشه که در طول تابستان بیشتر مورد توجه قرار میگیرند و اغلب آقایون ازش بعنوان لباس خونگی استفاده میکنن که نیپل ها رو پنهان میکنه و همینطور موهای سینه رو که گزینه بهتری نسبت به لخت بودن توی خونه اس. 

چه کسانی زیرپوش رکابی بپوشند؟

۱.آقایونی که از قسمت پشت کمر و سینه و شکم بیشتر عرق میکنند.

۲.آقایونی که خیلی گرمایی هستند و تحمل لباس اضافی رو ندارند.

دلایل محبوبیت زیرپوش رکابی چه چیزی هایی هست؟ 

  • زیرپوش رکابی بدن را خنک نگه می دارد
    زیر پوش های آستین دار در هوای گرم باعث می شود که فرد زودتر و بیشتر احساس گرما کند بنابراین در این مواقع زیر پوش های رکابی برای این که ناحیه های کمتری از بدن را پوشش می دهد محبوب تر است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در زیر هر پیراهنی قابل استفاده است
    زیرپوش رکابی به دلیل باز بودن مدل یقه و ضد تعریق بودن در زیر اکثر پیراهن ها قابل استفاده است زیرا از روی لباس اصلا قابل مشاهده نیستند.
  • قابل استفاده به عنوان لباس ورزشی
    نوع اسپرت زیرپوش های رکابی به خصوص نوع طرح دارشان به عنوان لباس ورزشی در باشگاه مورد استفاده است زیرا علاوه بر آزاد گذاشتن دست عرق بدن را در حین ورزشی به خود جذب میکند.
  • زیرپوش رکابی تنوع زیادی دارد

زیرپوش یقه گرد

زیر پوش های یقه گرد از دسته لباس زیر های پرکاربرد هستند که تو طرح و رنگ های متنوع تولید میشن. مدل یقه گرد کاملا مناسب زمانی هست که شما قصد دارید کروات ببندید و لباس رسمی بپوشید ،در غیر اینصورت یقه زیرپیراهن تون از یقه تیشرت یا پیراهن تون بیرون میزنه و ظاهر زیبایی نداره. پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید پولوشرت یا تیشرت بپوشید یا پیراهن اسپورت با یقه باز بپوشید بهتره از  زیرپیراهن یقه هفت استفاده کنید.

چه کسانی زیرپوش یقه گرد بپوشند؟

۱.مردانی که عادت به بستن کراوات دارند.

۲.مردانی عادت به پوشیدن پیراهن و بستن دکمه های بالایی آن دارند.

۳.مردانی که اضافه وزن دارند.

۴.مردانی که تعرق زیادی دارند این محصول به جذب بیشتر تعرق و خشک ماندن بدن کمک میکند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز