Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 آبان 1401

ویژگی شال و روسری ساتن چیست؟

همه چیز در رابطه با شال و روسری ساتن!

روسری ساتن از جنس های مات و براق است که یک سمت آن براق و سمت دیگر آن مات  میباشدکه این تفاوت در روسری های براق بیشتر دیده میشود که به بیشتر عنوان  روسری مجلسی نیز شناخته میشود. در تولید روسری مجلسی از هر دو نوع ساتن که  نوعی الیاف مصنوعیست استفاده  می شود و میتوانید با خرید روسری ساتن با  انواع و مدلهای ان اشنا بشید

از خوبی های روسری جنس ساتن رنگ پذیری با کیفیت در جنس این پارچه است, روی سر به راحتی حالت میگیرد و استحکام خوبی نیز دارد.در ادامه نکاتی رو بهتون میگیم که پیش از خرید اینترنتی روسری ساتن باید به آن دقت کنید تا خرید باکیفیت تری رو داشته باشید. سه نکته زیر رو همیشه مد نظر داشته باشید :

  • به راحتی نخ کش نشود
  • در هنگام تا کردن آن حالت چسبندگی پیدا نکند
  • تار و پود ان دارای استحکام بالایی باشد و در هنگام لمس کردن جابجا نشود

روسری ساتن ابریشم چگونه است؟ 

اگر دنبال استایلی شیک و زنانه هستید روسری های ساتن ابریشم رو به شما پیشنهاد میکنم که مناسب مراسم های رسمی و مناسبت هاست. روسری ساتن ابریشم سبک، لطیف و مقاوم است, دارای الیافی با رنگ های متفاوت است و برای فصل سرما میتوانید به دنبال طیف رنگی خاکستری – مشکی – زرشکی و قهوه ای بروید و برای فصل بهار و تابستان میتوانید از طیف رنگی بنفش – نارنجی – ابی روشن – سبز – زرد – صورتی و سفید استفاده کنید . روسری ابریشم در هر چهار فصل استفاده میشود و از مزایای آن دیرتر چروک شدن آن میباشد و همچنین قیمت گرانتری نیز دارند. برای خرید روسری ساتن ابریشم با یک جستجو در سایت بانو کده میتوانید انواع آن را مشاهده کنید تا مناسب ترین آن را برای خود خرید کنید. برای انتخاب روسری مناسب بهتر است به رنگ پوست خود توجه کنید .

روسری ساتن لیز

فرآیند طراحی و تولید انواع طرحهای روسری ساتن لیز توسط طراحان روز دنیا و خیاطهای ماهر صورت گرفته به همین علت است که این محصولات ظاهر زیبایی دارند و مورد توجه و استقبال افراد زیادی واقع شده‌ اند. قیمت روسری انگلیسی ساتن نسبت به دیگر روسریهایی که در بازار وجود دارند، اندکی بالاتر بوده اما کیفیت و مرغوبیت آن به‌گونه‌ ای است که افراد از خرید آن راضی هستند و به طور کلی قیمت و کیفیت روسری ساتن با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند و محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قیمت بالاتری دارند. فروشگاه های شال و روسری این محصولات را در انواع و اقسام مختلفی به فروش می‌ رسانند و بسته بندی این روسریها طوری انجام می شود که کیفیت و مرغوبیت آن در زمان جابجایی تغییری نمی کند و هیچ گونه لکه ای بر روی آن ایجاد نمی شود و شما می توانید در سراسر کشور این محصولات را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

روسری ساتن ساده

همانطور که خود می دانید روسری ساتن ساده از الیاف ابریشمی تولید شده که نیاز به مراقبت دارد و شما پس از هربار استفاده برای آن که از چروک شدن آن جلوگیری کنید، باید آن را در کمد خود آویزان نمایید همچنین برای شستشوی این روسری و ساتن قواره ایی شما باید از شوینده ملایم استفاده کنید و قبل از شستشو برچسب نحوه مراقبت بر روی روسری را بخوانید

روسری ساتن ساده دارای رنگ بندی گوناگونی است و به دلیل ظاهر زیبا و لاکچری که دارد مورد استقبال واقع شده و شرکتهای تولید کننده و افرادی که در زمینه تولید انواع شال و روسری به صورت گسترده فعالیت دارند، انواع و اقسام روسریهای ساتن را در مدلهای ساده و طرحدار طراحی کرده‌ اند. این روسری احساس نرمی و لوکس بودن را به بیننده القا می نماید و یکی از مهمترین دلایل لطافت و نرمی  روسری ساتن نوع بافت آن می باشد و بهترین انتخاب و گزینه برای استایلهای مجلسی و کلاسیک است ظاهر شاین این محصول موجب می‌ شود که شما در هر جمعی بدرخشید. این نوع روسریهای ساتن دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی هستند و اگر شما بتوانید به خوبی از آنها مراقبت کنید، برای مدت زمان طولانی قابلیت استفاده دارند بدون آن که تغییری در رنگ و یا مرغوبیت روسری ایجاد شود، ثبات رنگ روسری موجب افزایش میزان محبوبیت آن در بازار داخلی شده است.

نکاتی درباره روسری ساتن! 

ساتن پارچه‌ای نرم است که از پلی استر یا ابریشم ساخته می‌شود. پارچه ساتن در ضخامت‌ها و اشکال متعدد موجود است. همچنین دارای ضخامت، وزن و انعطاف‌پذیری در انواع بسیار متفاوت است. ساتن برای مواقعی که می‌خواهید واقعاً لباس بپوشید پارچه‌ای براق است. برای مثال وقتی که به باشگاه می‌روید، روسری ساتن  یک روسری بسیار مناسب خواهد بود. انواع روسری ساتن در بسیاری از رنگ‌های روشن و طرح‌های زنده موجود هستند.

نکته‌ای که در مورد این جنس روسری وجود دارد، این است که می‌توانند به لباس شما رنگ‌های بسیار مناسبی بدهند. اگر فکر می‌کنید لباس شما برای یک مهمانی خیلی کسل کننده است، کافی است یک روسری ساتن دور گردن خود بپیچید تا ظاهر خود را بسیار زیباتر کنید. این روسری‌ها می‌توانند از پوست و موهای شما در برابر رطوبت به‌خوبی محافظت کنند. استفاده منظم از روسری ساتن می‌تواند پوست و موهای شما را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان دهد. بسیاری از افراد سعی کرده‌اند با کلاه‌های ساتن بخوابند و تفاوت قابل توجهی در سلامت موهای خود گزارش کرده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز