Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 مهر 1401

ویژگی چرخ خیاطی خوب چیست؟ + نکات خرید چرخ خیاطی!

همه چی درباره خرید یک چرخ خیاطی خوب! 

به ماکو چرخ خیاطی توجه کنید

ماکو دارای دو نوع گرد و دراز است. ماکو چرخ خیاطی باید گرد باشد زیرا این نوع ماکو بدون ارتعاش و سر و صدا است. چرخ های ماکو دراز ارتعاش زیادی دارند . محل قرار گرفتن ماکو باید طوری باشد که برای تمیز کردن آن نیاز به برگرداندن و کج کردن چرخ خیاطی نباشد.

چرخ خیاطی بخرید که انواع پارچه را بدوزد

چرخ خیاطی باید پایه فشاردهنده قوی داشته باشد تا بتوان با آن انواع پارچه های ضخیم و درزهای کلفت را دوخت.

چرخی بخرید که خدمات پس از فروش خوبی را ارائه دهد

چرخی که شما می خرید باید وسایل تعمیر و سرویس آن در کلیه نمایندگی های مجاز موجود باشد پس به امر تعمیر و خدمات پس از فروش چرخ خیاطی که خریداری می کنید حتما توجه کنید. چرخ خیاطی باید دارای نمایندگی مجاز در شهر شما باشد و خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه دهد.

چرخ خیاطی با قابلیت سوزن پایین بخرید

این نوع چرخ به کاربر اجازه می دهد موقعیت سوزن را انتخاب کند و بعد از توقف دستگاه سوزن را در موقعیت بالا یا پایین قرار دهد. این ویژگی هنگام دوخت انواع مختلف پارچه مفید است.

دارای سوزن نخ کن اتوماتیک باشد

چرخ خیاطی دارای سوزن نخ کن اتوماتیک بخرید تا بتوانید بدون نیاز به دست و فشار وارد کردن به چشم، سوزن را نخ کنید. سوزن نخ کن اتوماتیک یک قلاب و عملکرد جهشی است که نخ را به داخل سوراخ سوزن فشار می دهد و از آن عبور می دهد.

سوزن پایین

چرخ خیاطی با قابلیت سوزن پایین به کاربر این اجازه را می دهد تا بعد از توقف دستگاه سوزن را در موقعیت بالا یا پایین قرار دهد. همچنین این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا موقعیت سوزن را انتخاب کند و یا آن را در صورت لزوم تغییر دهد، که هنگام دوخت انواع مختلف پارچه مفید است

    سوزن نخ کن اتوماتیک

سوزن نخ کن اتوماتیک یک قلاب و عملکرد جهشی است که نخ را به داخل سوراخ سوزن فشار می دهد و از آن عبور می دهد. خرید یک چرخ خیاطی که دارای سوزن نخ کن اتومات است به مشتری کمک می کند که بدون نیاز به دست و فشار وارد کردن به چشم، سوزن را نخ کنند. علاوه بر این، چون سرعت نخ کردن سوزن به این روش سریعتر است، فرایند دوخت سریع تر و کارآمد خواهد بود. 

 وزن  سبک

سبک و قابل حمل بودن چرخ خیاطی یکی از ویژگی های فنی است که مصرف کننده هنگام خرید چرخ خیاطی باید در نظر بگیرد. برای کسانی که محل چرخ خیاطی را اغلب تغییر می دهند، سبک وزن بودن آن تا حدی که قابل حمل باشد اهمیت دارد اما نباید خیلی سبک باشد که به چرخ خیاطی آسیب برساند . مصرف کنندگان باید در نظر داشته باشند که یک چرخ خیاطی با کیفیت در مراحل مختلف زندگی باید باقی بماند.

  نگهدارنده قابل تنظیم

پرسرفوت قابل تنظیم به مصرف کننده این اجازه را می دهد که میزان تنگی پارچه را که توسط پایه چرخ تنظیم می شود، کنترل می کند. به طور خاص دوخت زیپ، طناب و اتصال دو پارچه به هم نیاز به پرسرفوت قابل تنظیم دارد.

انواع چرخ خیاطی را بدانید 

چرخ خیاطی در انواع گوناگون دستی، برقی و صنعتی و راسته دوزی و… در بازار موجود است که در دو دسته اصلی آن را بررسی می کنیم.

چرخ خیاطی دستی و خانگی چیست

رایج ‌ترین و قدیمی ترین نوع چرخ خیاطی، مدل دستی خانگی آن است که برای دوخت و دوز‌های ساده کاربرد دارد. این چرخ خیاطی با انرژی مکانیکی و از طریق به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی کار کرده و برنامه‌های دوخت و دوز چندانی ندارد. البته امروزه انواع چرخ های خانگی با تکنولوژی های پیشرفته نیز در بازار موجود هستند.

چرخ خیاطی برقی و صنعتی چگونه است 

مدل پیشرفته چرخ خیاطی‌ است که امکانات زیادی برای راحتی کار دارد و برای دوخت و دوز در صنعت، کارخانه ها و تولیدی ها از آن استفاده می شود.

کار با چرخ خیاطی ‌های برقی که از نیروی برق برای کار استفاده می‌کند، بسیار راحت تر از کار با چرخ خیاطی ‌های دستی است. این مدل در نوع خانگی آن نیز ارائه میشود. این چرخ خیاطی ‌ها با توجه به امکاناتی که دارند از قیمت های متفاوتی هم برخوردارند.

تفاوت چرخ خیاطی خانگی و صنعتی در چیست 

چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها میپردازیم. چرخ خیاطی خانگی بیشتر برای افرادی مناسب است که به خیاطی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند برخی از لباس‌هایشان را خودشان بدوزند یا کارهای سبک دوخت‌ودوز منزل را مثل دوخت پرده انجام دهند یا درز شکافته شده لباس‌شان را خودشان سر و سامان دهند. اما چرخ‌های صنعتی مناسب دوخت‌های سنگین و در حجم بالاست و معمولا در محیط کارگاهی از آنها استفاده می‌شود.

ماشین های مکانیکی کلیه امور پایه ای چرخ خیاطی را انجام می دهند که شامل دوخت های ساده ، رفو و تعمیر لباس می باشد. دستگاه های مکانیکی یا صنعتی در سایز بزرگ بوده و برای کارگاه ها ساخته شده است و با پدال می توان آنها را کنترل نمود. تنوع در این مدل ها اندک است و برای دوخت های اصلی بسیار مناسب می باشد. تنظیمات ماشین به صورت دستی انجام می شود و شما می توانید از کلیدها و شماره گیرهای بزرگ برای ست کردن آنها طبق نیاز خود استفاده کنید.

دستگاه های دوخت کامپیوتری پیشرفته تر هستند و امکانات بیشتری دارند ، تنظیمات این نوع از دستگاه ها توسط کامپیوتر و به صورت کاملا خودکار انجام می شود. شما برای تنظیمات این دستگاه نیاز به فشار و قدرت ندارید. باید توجه داشته باشید که چرخ خیاطی هیا صنعتی قدرت بیشتری دارند ولی در مقابل صدای بیشتری هم تولید می کنند.

چرخ های خیاطی دیجیتال به عنوان یکی از بهترین چرخ خیاطی های خانگی توسط برقراری ارتباط با کامپیوتر و دریافت نرم افزار آپدیت می شوند و دارای ویژگی های متعددی نسبت به دو مدل قبل هستند. از این چرخ ها برای آراستن پارچه و دوخت های گوناگون می توان استفاده نمود. کلیه دوخت ها را می توان با در نظر گرفتن جنس پارچه به بهترین شکل انجام داد. در این نوع از دستگاه ها مموری کارت وجود دارد که شما را قادر می سازد تا مدل های دوخت جدید را خلق کرده و نگهداری کنید. همچنین می توانید الگوهای موجود در مموری کارت خود را مورد استفاده قرار دهید. ماشین های فوق می توانند گلدوزی و لحاف دوزی را به شکل ویژه ای برای شما انجام دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز