Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 دی 1401

پد آرایشی چیست ؟ + ویژگی پد ارایشی!

پد آرایشی یکی از ابزارهای پرکاربرد برای آرایش حرفه ای و راحت است! پد آرایشی در انواع مختلف ساخته شده تا برای داشتن یک میکاپ عالی به راحتی بتوانید از انواع پد آرایشی استفاده کنید و آرایشی فوق العاده داشته باشید. با عمده استایل همراه باشید 

 

پد آرایشی به شما کمک می کند راحت تر آرایش کنید و نتیجه ای بهتر بگیرید. البته پد آرایشی مخصوص پاک کردن آرایش نیز وجود دارد. در کنار پدهای آرایشی، انواع اسفنج آرایشی و براش نیز در بازار هست که می توانند در کنار پد آرایشی به کمکتان بیایند و آرایش را برایتان راحت تر کنند.

 

انواع پد های آرایشی

پد های زیادی در بازار موجود است و هر کدام از آن ها کاربرد ویژه ای دارند. با شناخت هر کدام، می توانید با توجه به نیاز خود پد مناسبی تهیه کنید. پد آرایشی اگر به درستی استفاده شود تاثیر زیادی در آرایش چهره شما خواهد داشت.

 

اسفنج های بیوتی بلندر یا اشکی

پد آرایشی اشکی بسیار پر کاربرد است. اسفنج های اشکی برای یکدست کردن مواد کرمی و آرایش مناسب هستند. این محصولات شکلی تخم مرغی یا اشکی با دو سر پهن و تیز دارند. از طرف تیز پد اشکی برای بینی و دور چشم استفاده می شود و بخش پهن آن برای آرایش صورت به کار می رود.

 

چگونه از پد اشکی استفاده کنیم؟

پیش از استفاده از پدهای خامه ای یا اشکی باید آنها را مرطوب نمایید. سپس با کمی فشار می توانید آب اضافه آن را بگیرید. این کار کمک می کند مواد آرایشی بیش از اندازه جذب اسفنج نشود. اکنون می توانید اسفنج را وارد مواد آرایشی کنید و آن را با حرکات آرام ضربه ای و نرم روی صورت بزنید. از این اسفنج ها می توان برای محصولات آرایشی پودری هم استفاده کرد.

 

 

مانند کرمی ابتدا بهتر است اسفنج را مرطوب نمایید و آب اضافه آن را بگیرید. سپس کمی از پودر روی درب بریزید و مانند آنچه برای مواد آرایشی مایع گفتیم، پد را روی پودر بزنید. البته امکان دارد هنگام استفاده از مواد آرایشی و پودری خشک لازم باشد اواسط کار بار دیگر پد اشکی را مرطوب نمایید. اگر آرایشتان، هنگام استفاده از پدهای اشکی، به خوبی یکدست و صاف نشد، به کمک قسمت پهن پد آرایشی و با حرکات نرم و دایره ای آرایشتان را مخلوط کنید.

 

پد آرایشی

پد آرایشی مثلثی

این پد آرایشی یکی از اولین مدل‌های اسفنج بوده است. این اسفنج‌ها معمولا اندازه کوچکی داشته و تعداد زیادی از آن در یک بسته بندی وجود دارد.
با استفاده از این پد آرایشی می‌توانید کرم پودر را به طور کامل در تمام قسمت‌های پوست پخش کنید و با استفاده از قسمت‌های زاویه دار آن خطوط لازم برای کانتورینگ صورت را روی پوست بکشید.
قسمت مسطح آن برای سطوح درشت صورت و قسمت باریکش برای اطراف چشم مناسب است. همچنین برای پاک کردن زیرسازی آرایش هم مناسب است. توصیه می‌شود قبل از استفاده از این اسفنج آرایشی آن را مرطوب کنید.
همچنین می‌توان گفت این اسفنج آرایشی یک بار مصرف بوده و برای خانم‌هایی که فرصت کافی برای شستن و تمیز کردن پد‌های آرایشی خود ندارند مناسب هستند.

پد‌های تخم مرغی یا اشکی

یکی دیگر از انواع پد‌های آرایشی پد‌های تخم مرغی است که از نوع اسفنجی هستند. به این نوع پد‌ها مخروطی هم گفته می‌شود. از مزیت‌های این نوع پد‌ها فرم تخم مرغی آن‌ها است که فرد را از محو کردن کرم پودر زیر چشم توسط دست بی نیاز می‌کند و به راحتی می‌توان سیاهی دور چشم را محو کرد.
این نوع پد‌ها بسیار بهداشتی هستند و به طور یکنواخت چربی آزاد مواد آرایشی را به خود جذب می‌کنند. همچنین امکان تمرکز و اعمال آرایشی یکدست بر تمامی نقاط پوست را برای فرد فراهم می‌کند.
قسمت نوک تیز این اسفنج امکان دسترسی به نقاط سخت مثل گوشه‌ی چشم را فراهم می‌کند. پد‌های آرایشی تخم مرغی در رنگبندی‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند

پد سیلیکونی

اگر جنس اسفنجی پد آرایشی شما را اذیت و یا کرم پودر را زیاد به خود جذب می‌کند، از تعویض و شستشوی آن خسته شده اید، یکی از گزینه هایی که پیش رو دارید استفاده از پد سیلیکونی است.

 

 

سطح مسطح و غیر جاذب این پد، مواد آرایشی را به خود جذب نمی‌کند و در مصرف کرم پودر صرفه جویی می‌شود. شستشوی آن راحت و مقاومت آن زیاد است. سطح صیقلی پد سیلیکونی باعث می‌شود کرم پودر به راحتی و بدون خط روی صورت پخش و لایه ای یکدست ایجاد شود.

 

 

البته این نوع، برای کرم پودر مایع مناسب است و نمی‌توان برای پوشش صورت با پنکیک از آن کمک گرفت. همچنین به دلیل سایز بزرگ آن، برای پوشش گوشه بینی و چشم کاربرد ندارد.

پد آرایشی خامه ای

اگر بدنبال پدی هستید که براحتی بتوان کرم پودر و کانسیلر را یکدست کنید، بهترین انتخاب پدهای خامه ای هستند. این پدها که بسیار نرم و قابل انعطاف پذیر بوده و به خوبی خطوط کانتورینگ را محو و یکدست می‌کنند.

 

 

از مزایای دیگر این پدها میتوان به این موضوع اشاره کرد که به خوبی چربی اضافه آرایشتان را جذب می‌کند و در نتیجه شاهد یک میکاپ طبیعی و زیبا خواهید بود.

 

 

البته بدلیل جذب بالایشان، زیاد کثیف می‌شوند و بهتر است بعد از هر بار استفاده آنها را با آب و صابون بشویید و اجازه دهید تا خشک شوند و سپس مورد استفاده مجدد قرار دهید.

 

پد آرایشی مخروطی با یک سطح صاف

این محصولات ازجمله پرکاربردترین نوع پدهای آرایشی محسوب می‌شوند. فقط کافی ست حین زدن کرم پودر از قسمت گرد و پهن آن استفاده کنید و برای انداختن خطوط کانتورینگ، قسمت صاف و مسطح آن را بکار بگیرید.

 

 

پد مخروطی برای زدن رژ گونه و خط انداختن استخوان بینی عالی هستند و یک میکاپ اصولی و راحت را برایتان به ارمغان می‌آورند

 

نکات نگهداری از پد آرایشی

  • پد آرایشی خود را هر هفته با شامپو بچه بشویید و آن را به خوبی خشک کنید تا از رشد قارچ و ایجاد کپک در بافت های آن جلوگیری شود.

 

  • اگر به طور مرتب از پد آرایشی استفاده می‌کنید، پس از ۳ تا ۴ ماه، باید آن را عوض کنید. زیرا به مرور زمان در اثر استفاده فرسوده می‌شود و ممکن است سبب آسیب زدن و باعث بیماری های پوستی شود.

 

  • پدهای اسفنجی را به صورت ضربه زدن های آرام به کار ببرید و از کشیدن آن روی پوست خودداری کنید. با ضربه زدن کرم جذب پوست می‌شود و لکه ها را پوشش می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user