Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 دی 1401

پر پشت کردن ابرو چگونه است؟ + روش های پرپشت کردن ابرو !

در دهه‌های اخیر، واژه زیبایی ابرو معانی بسیار متفاوتی داشته است. به‌عنوان مثال در دهه‌های۷۰ تا ۸۰ ابروی باریک و بلند زیبا بود، بعد از آن ابروی پهن و کوتاه مد شد و در حال حاضر عبارت زیبایی ابرو، به ابروان پرپشت و بلد نسبت داده می‌شود.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

بانوان همواره در جستجوی راهی موثر برای رشد سریع ابرو و پرپشت کردن ابروهای خود هستند؛ به‌طوری که بسیاری از آن‌ها حتی به روش‌هایی مانند کاشت ابرو نیز پناه برده‌اند.

 

اما بهتر است قبل از مراجعه به راهکارهای جدی و پر هزینه‌، ابتدا راهکارهای ساده و خانگی را برای پرپشت شدن ابرو به کار بگیریم.

 

حتما برایتان پیش آماده است که آشنایان شما در جواب سوال «برای پرپشت کردن ابرو چی خوبه؟» سیل عظیمی از راهکارهای علمی و غیر علمی را به سوی شما روانه کنند.

 

اما در این مقاله قصد داریم بهترین و ثابت شده‌ترین راه‌های پرپشت شدن ابرو را به همراه روش‌هایی برای جلوگیری از کم پشت شدن ابروها ارائه دهیم. اگر شما هم ابروهای کم پشتی دارید و دوست دارید حجم آن‌ها بیشتر شود، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

 

چگونه ابروهای طبیعی داشته باشیم ؟

روغن ها بهترین دوست ابروهای شما هستند. اگر یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهید، می بینید که روغن های زیادی به عنوان روغن جادویی تبلیغ می شوند که باعث می شود ابروهای شما مانند هاگرید (شخصیت کارتون هری پاتر) یک شبه رشد کند.

 

تنها نیمی از این ادعا واقعیت دارد: اگر می خواهید ابروهایتان بیشتر رشد کند، روغن ها می توانند بسیار مفید باشند، اما هیچ روغن معجزه آسایی وجود ندارد که بهتر از بقیه اثر کند. شما فقط باید روغن مورد علاقه و مناسب خود را انتخاب کنید و هر روز از آن استفاده کنید.

 

 ابرو

 

  • صورت خود را بشویید و آن را با حوله خشک کنید، روغن را به ابروهایتان بزنید، سپس با استفاده از یک گوش پاک کن یا نوک انگشتان دست آن را به کل ابروهایتان بمالید. برای نتیجه ی بهتر، روغن را یک شب تا صبح روی ابروها بگذارید و سپس روز بعد آن را با آب ولرم بشویید. اگر نمی توانید مدت زمان طولانی آن را روی ابروهای خود بگذارید، بیست تا سی دقیقه زمان کافی است تا اثر کند. این کار را هر روز یا هر چند روز در هفته که می توانید انجام دهید و پس از چند هفته نتیجه را خواهید دید.

 

روغن ابروی مناسب خود را انتخاب کنید !

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با روغن ها آشنایی دارند، احتمالاً انواع مورد علاقه ی خود را دارید و دقیقاً می دانید که هرکدام از آنها چه کاری انجام می دهند. با این حال، اگر تازه شروع به کشف دنیای مزایای روغن ها کرده اید، این کار را ادامه دهید.

 

پنج مورد از بهترین تحریک کننده های رشد ابرو عبارتند از:

 

روغن کرچک

روغن کرچک سرشار از اسیدهای چرب، پروتئین ها و ویتامین E است که فواید زیادی برای مو و پوست شما دارد. وقتی صحبت از مو می شود، اغلب از روغن کرچک برای تقویت رشد آن استفاده می شود که البته می تواند برای تقویت ابروها هم به کار برده شود. این روغن به راحتی به پوست شما نفوذ می کند، بنابراین بهترین ماده برای پرپشت و متراکم کردن ابروهای شما است.

 

برای آبرسانی و تغذیه ی فولیکول های ابروها هر روز از این ماده استفاده کنید. علاوه بر این، خواص اسید ریسینولئیک موجود در روغن کرچک از ریزش ابروها جلوگیری می کند. فقط کافی است چند قطره بزنید، ماساژ دهید و اجازه دهید نیم ساعت روی ابروها بماند تا اثر خود را بگذارد. باقی مانده ی آن را پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید.

 

روش های خانگی برای درمان کم پشتی ابرو و پرپشت شدن ابروها

1. استفاده از موچین را متوقف کنید:

اولین درمان خانگی در این لیست نکاتی در مورد نحوه رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی است. یکی از بهترین راههای حفظ ابروها در حال رشد خودداری از استفاده از موچین تا زمانی که ضخامت مورد نظر را به دست آورید.

 

شما فقط میخواهید موهایی را که خارج از ابروهایتان رشد می کنند بیرون بکشید، اما ممکن است به طور تصادفی ابروهای اصلی خود را بیرون بکشید. 6-8 هفته طول خواهد کشید تا ابروها رشد کنند، پس صبور باشید!

 

تغذیه ای برای داشتن ابروهای پرپشت

این درمان یکی از راهنمایی های کمی متداول تر در مورد نحوه رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی است ، اگر رژیم غذایی شما فاقد ویتامین ها و مواد مغذی باشد، همانطور که بدن شما نیاز دارد سالم باشد، این می تواند ابروها را نیز در بر بگیرد.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

برای داشتن بدن سالم، شما نیاز به یک رژیم مغذی دارید برای داشتن ابروهای ضخیم نیز، بدن شما نیاز به مواد مغذی دارد که مکمل ها می تواند این کار را انجام دهند. برخی از مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت بدن شما برای تحریک رشد ابرو می باشد،که از این قرارند:

 

ویتامینهای گروه ب:

یک گروه از ویتامین ها که می توانند در آب حل شوند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند علاوه بر این، این گروه از ویتامین ها همچنین به تقویت ابرو کمک می کنند. شما می توانید آنها را در برخی از غذاها مانند :مارچوبه، غلات، موز، شاه بلوط، ذرت، سیب زمینی و سویا پیدا کنید همچنین می توانید مکمل های ویتامین B را با استفاده از بیوتین برای تحریک ابرو خود مصرف نمایید.

 

اسیدهای چرب امگا 3:

همه چربی ها برای بدن مضر نیستند. به طور خاص، اسیدهای چرب امگا 3 یکی از سالمترین چربیها هستند با این حال، شما نیاز به اضافه کردن مکمل غذا امگا 3 دارید، زیرا بدن شما نمی تواند این اسید راتولید کند. برای انجام این کار، برخی از غذاها مانند ماهی آزاد، ماهی سالمون، ماهی تن، دانه کتان، گردو و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج میل کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز