Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 خرداد 1402

چگونه ریزش مو را درمان کنیم! + علائم ریزش مو!

برای ریزش مو چه باید کرد؟ حدود ۲۰ درصد از آقایان در دهه سوم زندگی خود به ریزش مو مبتلا می‌شوند. در این سن مهم‌ترین علت ریزش مو مردان ژنتیک است. البته می‌توان برخی دیگر از دلایل فرعی را نیز پیدا کرد و برای جلوگیری از ریزش مو آنها را تحت کنترل درآورد. ولی باید بدانید که اگر در سن پایین دچار ریزش موی سر هستید، باید در شجره‌نامه خود عامل اصلی را پیدا کنید! با این حال، دلایل ریزش مو متعدد است. معمولاً با افزایش سن، ریزش مو در زنان و مردان بیشتر می‌شود. گاهی مشکل کمبود عناصر یا سلول‌های خونی ریزش مو را تشدید می‌کند. به همین دلیل برای درمان ریزش مو و اطمینان از سلامت خود بهتر است ابتدا یک چکاپ داشته باشید. بسیاری مواقع هم استرس و فشارهای منفی در زندگی علت ریزش موی سر می‌شود. پس برای جلوگیری از ریزش مو قبل از هر کاری آرامش را به خود وزندگی‌تان بازگردانید. گاهی هم علت ریزش مو شدید در زنان تغییرات هورمونی مانند بارداری و یائسگی است که باید توسط پزشک بررسی شود.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

ریزش موی سر یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هر فردی به نوبه خود به دنبال راه حلی برای درمان ریزش مو می‌گردد. ریزش روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو طبیعی است و اگر تعداد تار مو بیش از این باشد، نشان می‌دهد فرد دچار ریزش مو شدید شده است.

چند علت ریزش مو

علت‌های ریزش مو می‌توانند در چندین مورد طبقه‌بندی شوند. هر کدام از این علت‌ها نیز به شکلی هستند که ممکن است با تغییر یک یا چند عادت مربوط به زندگی، از بین بروند. به همین خاطر نیز لازم است حتماً علت‌هایی که سبب ریزش می‌شوند را برای جلوگیری از ریزش مو مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نتیجه‌های لازم را در این زمینه بگیرید.
  • ژنتیک
ژنتیک و یا ارث سبب می‌شود که فرد بدون داشتن هیچ‌گونه مشکلی دچار ریزش موی سر شود. این موضوع در کروموزوم‌ها و DNA فرد ثبت شده است. به همین دلیل نیز نمی‌توانید از درمان‌های موضعی برای رفع این مسأله استفاده کنید.
  • شرایط جغرافیایی
شرایط جغرافیایی و آب و هوا در حقیقت همان مواردی است که مربوط به شرایط اقلیمی محیط زندگی شما می‌شود. زمانی که در آب و هوای گرم و شرجی زندگی کنید، میزان ریزش مو‌های سر شما نیز بیشتر می‌شود. همین مسأله باعث می‌شود که افراد ساکن در این مناطق نیاز بیشتری به درمان‌های مربوط به ریزش موی سر داشته باشند.
  • تغییرات هورمونی
زمانی که مقدار هورمون‌های بدن دچار نوسان و اختلال می‌شوند، ممکن است شاهد ریزش مو‌های سر نیز باشید. نوسانات هورمونی در اثر بیماری، زایمان و… می‌تواند رخ دهد.
  • زایمان و شیردهی
یکی دیگر از موارد مهمی که سبب ریزش مو می‌شود و نیاز به دانستن روش‌های جلوگیری از ریزش مو برای آن دارید، مربوط به دوران زایمان و شیردهی است. زایمان و شیردهی با نوسانات و تغییرات شدید بدنی همراه است. به همین دلیل نیز قطعاً سبب ریزش مو‌های سر خواهد شد.
  • دارو‌ها
مورد بعدی در خصوص دارو‌های مخصوصی است که استفاده می‌کنید. مصرف کردن برخی از دارو‌ها می‌تواند سبب شود تا مو‌های شما دچار ریزش شوند. همین موضوع کافی است.
  • بالا رفتن سن
افزایش سن به مرور زمان می‌تواند مشکلات مختلفی را ایجاد کند. ریختن مو‌ها یکی از بزرگ‌ترین مشکلات است. معمولاً با افزایش سن ریشه مو‌ها نیز به صورت خود به خودی سست شده و همین مسأله باعث می‌شود تا در سنین بالاتر، مو‌های کم پشت‌تری داشته باشیم.
  • استرس و اضطراب
افزایش پیدا کردن استرس و اضطراب‌هایی که در طول روز دارید، باعث می‌شود تا ریزش مو نیز شدیدتر شود. در صورتی که این مشکل برطرف نشود و ریشه استرسی که در طول روز تجربه می‌کنید را پیدا نکنید، به طور قطع شاهد کم پشت شدن شدید مو‌های خود خواهید بود.
  • رنگ‌های شیمیایی
استفاده کردن مداوم و مرتب از رنگ‌های شیمیایی، انواع مواد دکلره و… بر روی مو‌های شما بسیار اثرگذار خواهد بود. به همین خاطر است که گفته می‌شود تا جایی که ممکن است سعی کنید از رنگ کردن مداوم و زیاد مو‌های خود جلوگیری کنید.
  • تغذیه
تغذیه نادرست و غیر اصولی که بر طبق آن تمامی نیاز‌های بدن شما تأمین نشود، از جمله مهم‌ترین ارکان‌هایی است که باید در نظر بگیرید. تغذیه می‌تواند سبب شود تا مواد غذایی مناسب و کافی به مو‌های شما برای رشد برسد و ریشه مو‌هایتان نیز کاملاً تقویت شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز