Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 دی 1401

کرم پودر چیست ؟ + ویژگی کرم پودر آرایشی !

همان گونه که چشم‌ها دریچه روح هستند، پوست نیز منعکس کننده سبک زندگی است. خواب کم، کار زیاد، فشار، مسئولیت، استرس و سایر موارد می‌توانند روی پوست تاثیر بگذارند. امروزه به خاطر مشغولیاتی که در زندگی داریم به ندرت زمانی را برای مراقبت از خودمان پیدا می‌کنیم. با عمده استایل همراه باشید 

 

تمام این موارد روی سلامتی و در نتیجه پوست مان تاثیر می‌گذارند.

 

در نتیجه، نواقص پوستی نظیر چین و چروک، لکه و حلقه های زیر چشم می‌توانند به وجود بیایند. این امر باعث اذیت شدن فرد می‌شود. راه حل چیست؟ با وجود کرم پودر، ادامه دادن به سبک زندگی و در عین حال داشتن پوستی درخشان ممکن است. در این مقاله به هر آنچه باید درباره این محصول بدانید اشاره می‌کنیم.

 

کرم پودر چیست؟

آیا می دانید کاربرد کرم پودر چیست ؟ کرم پودر یکی از لوازم آرایشی ضروری در روتین آرایشی است که به پوست صورت تان ظاهری سالم، باطراوت و زیبا می‌دهد

 

. به علاوه حتی جزئی ترین آثار خستگی و هر نوع نواقص پوستی را پاک می‌کند. و با نیازهای هر نوع پوستی به خوبی تطبیق پذیر است.

 

کرم پودر

 

کرم پودر محصولی است که برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است. انواع گوناگونی از این محصول در دسترسند که از نظر شکل و ساختار با هم متفاوتند. کرم پودر علاوه بر پوشاندن نواقص کوچک پوست نقش‌های دیگری هم دارد.

 

هر کرم پودر با توجه به ساختاری که دارد، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

 

می‌توانید هر روز از کرم پودر استفاده کنید. این محصول زیبایی می‌تواند در هر موقعیت، نتایج خاصی را به شما ارائه دهد. بر خلاف اعتقاد عموم، کرم پودر به پوست تان آسیب نمی‌زند. بلکه گاهی به شما کمک می‌کنند که از پوست تان محافظت کنید.

 

چندکاره بودن این محصول یکی از ویژگی‌هایی است که آن را جذاب کرده است. و برای هر موقعیتی (مثل یک روز عادی در دفتر کار، دورهمی خانوادگی و یا یک جشن بزرگ) می‌توانید کرم پودر مناسبی را انتخاب کنید.

 

خبر خوب این است که برخلاف باور عموم، این محصولات آرایشی به پوست تان صدمه نمی‌زنند و برخی از انواع آن‌ها از پوست تان محافظت می‌کنند.

 

کرم پودر مایع

در راه انواع کرم پودر را بشناسید، حتماً به گزینه کرم پودر مایع برخورد می‌کنید. کرم پودرهای مایع برای انواع پوست مناسب هستند چون طیف گسترده‌ای دارند.

 

این کرم پودرها  بسیار سبک بوده و به راحتی روی پوست شما پخش می‌شوند و با سایر لوازم آرایشی به راحتی ترکیب می‌شوند. پایه نوعی از کرم‌ها آب است، نوعی از این کرم‌ها روغن دارند و نوع دیگر بدون روغن هستند.

 

افرادی که پوست خشک دارند بهترین انتخاب این است که کرم همراه با روغن را انتخاب کنند. روغن موجود در این کرم می‌تواند کمبود روغن و رطوبت پوست شما را جبران کند. رطوبت مناسب پوست یعنی ترکیب بهتر کرم با پوست.

 

پوست‌های چرب باید کرم پودر با پایه آب یا بدون روغن را انتخاب کنند. این کرم‌ها دارای سیلیکون هستند. سیلیکون باعث می‌شود شما آرایشی بدون چربی داشته باشید.

 

آب موجود در این محصول بافتی بسیار سبک روی پوست ایجاد می‌کند. افرادی که پوست مختلط یا پوست معمولی دارند باید کرم با پایه آب را انتخاب کنند. آب موجود در این کرم با نوع پوست این افراد هماهنگ است و باعث ترکیب بهتر با پوست می‌شود.

 

کرم پودرهای کرمی

این قسمت در انواع کرم پودر را بشناسید شامل کرم پودرهایی است که بافتی ضخیم و کرم مانند دارند. این دسته از کرم‌ها شامل تیوپی، فشرده و استیکی است.

 

این دسته محصولات پوشش بهتر و رطوبت بیشتری به پوست هدیه می‌دهند. کرم کرمی را به عنوان کانسیلر استفاده می‌کنند چون قدر بالایی در کاور کبودی‌های پوست مانند کبودی زیر چشم دارند.

 

برای خانم‌هایی که پوست خشک دارند این نوع از کرم پودر گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید. بافتی چرب که کمبود رطوبت را جبران می‌کند و بافتی ضخیم که می‌تواند مدت بیشتری این رطوبت را روی پوست نگه دارد.

 

پوشش دهید بالا در این محصول از دیگر علت‌هایی است که شما باید آن را خریداری کنید. فرمول بعضی از موس‌ها به این نوع کرم پودر نزدیک است، در صورتی که نتوانستید این کرم پودر را تهیه کنید موس را انتخاب کنید.

 

برای پوست‌های مختلط یا پوست‌های معمولی بهترین انتخاب کرم پودرهای کرمی است. چرا ما با اطمینان این نوع از کرم را معرفی و پیشنهاد می‌کنیم؟ در سایر کرم‌ها شما نمی‌توانید میزان چربی یا خشکی کرم را تعیین کنید؛ اما این امکان در دسته کرم‌های کرمی وجود دارد.

 

شما می‌توانید سطح رطوبت و میزان کاور پوست خود را تعیین کنید. ای افرادی که پوست چرب دارید به هیچ عنوان سمت این نوع کرم نروید. رطوبت و چربی بالای این کرم‌ها دشمن شماست. با انتخاب این نوع کرم بدون شک بدترین انتخاب آرایشی خود را انجام داده‌اید.

 

در صورتی که امکان تهیه سایر کرم پودرها فراهم نیست و این گزینه تنها انتخاب شماست، سعی کنید با انتخاب نوع استیکی از مضرات آن کم کنید. نوع استیکی به سرعت خشک می‌شود و پوششی مات به پوست شما هدید می‌دهد.

 

انواع کرم پودر

انواع کرم پودر ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن ها از نظر شکل ظاهری و برخی از نظر ساختار با هم متفاوت هستند. همچنین بدون توجه به نوع خود، باعث پوشاندن نواقص کوچک پوست می‌شوند اما به طور کلی  هر یک از آن ها وابسته به ساختار خود، از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

 

برخلاف باور عموم استفاده از کرم پودر نه تنها به پوست شما آسیب نمی‌رساند بلکه در بعضی موارد باعث حفاظت از پوست شما نیز می‌شود.

 

البته توجه داشته باشید که با توجه به حساسیت پوست و نقش آن در زیبایی چهره، محصول خوبی را برای استفاده انتخاب کنید. در این صورت استفاده مداوم و روزانه از آن ضرری ندارد و باعث نگرانی شما نمی‌شود.

 

انواع مختلف  انواع کرم پودر می‌تواند برای دفترکار، دانشگاه، دورهمی و حتی جشن مورد استفاده قرار بگیرد. این محصولات به دلیل چندکاره بودن، مزیت های زیادی دارند و بسیار کاربردی می‌باشند. به طوری که بدون داشتن یک کرم خوب، آرایش کامل نبوده و کمبود آن در چهره به وضوح مشخص است.

 

اصول خرید کرم پودر

در هنگام خرید  کرم پودر از توجه به اصول آن غافل نشوید و مواردی از جمله رنگ، بافت، ساختار،‌ نوع پوست و پوشانندگی آن را در نظر بگیرید.

 

– رنگ

بهتر است کرم پودری را خریداری کنید که خیلی روشن یا خیلی تیره نباشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب محصولی است رنگ آن تنها یک درجه از طیف رنگی پوست شما روشن تر باشد.

 

– بافت

کرم پودر ها بافت های مختلفی را شامل می‌شوند و این بافت تاثیر قابل توجهی بر مقدار پوشش دهی آن ها می‌گذارد. بنابراین اگر به دنبال ایجاد ظاهر طبیعی هستید، نوع مایع این محصول و اگر پوست چربی دارید؛ نوع پودری آن را پیشنهاد می‌دهیم.

 

– ساختار

ساختار کرم پودر نیز اهمیت ویژه ای دارد. در هنگام انتخاب، به ساختار و خواص آن دقت کنید. پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی را خریداری کنید که ویژگی هایی از جمله رطوبت رسانی و محافظت از پوست را داشته باشند.

 

– نوع پوست

بسته به نوع پوستی که دارید، کرم پودری مناسب انتخاب کنید. برای مثال نوع هیدراته، برای پوست های خشک انتخاب بسیار خوبی هستند و در مقابل کرم های مایع و پودری برای پوست های چرب مناسب می‌باشند.

 

– پوشانندگی

در نهایت پوشش دهی کرم پودر را در نظر بگیرید و به ماندگاری آن بر روی پوست خود توجه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز