Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 آذر 1401

کفش اداری چیست؟ + ویژگی کفش اداری!

همه چی درباره کفش اداری!

کفش اداری یا کفش پرسنلی به کفش هایی می گویند که برای پوشیدن در محیط اداری مناسب هستند. غالبا کارمندان و کسانی که در محیط اداری و رسمی کار می کنند؛ کفشهای اداری می پوشند. البته افرادی که کارمند نیستند برای حضور در مکان های رسمی و اداری نیاز به کفش های رسمی و اداری دارند.

 

نکات خرید کفش اداری

رنگ کفش پرسنلی

چون شما می خواهید در محیط رسمی فعالیت کنید؛ پس بهتر است به سراغ رنگ های خنثی بروید. رنگ های خنثی شامل مشکی، قهوه ای، عسلی می باشد. رنگ مشکی نسبت به بقیه رنگ ها رسمی تر است.

 

سایز کفش رسمی

شما هر روز و به مدت چند ساعت قرار است کفشتان را بپوشید. اگر سایز مناسب انتخاب نکنید؛ باعث رنجش و اذیت شما خواهد شد.

 

پاشنه کفش اداری

کارمندان با کفش های رسمی لباس رسمی مانند کت و شلوار می پوشند. بهتر است کفشتان اتفاع پاشنه مناسب داشته باشد.هم چنین باید بتوانید به راحتی با آنها راه بروید. ارتفاع مناسب پاشنه برای مردان بین ۲تا۳ سانتی متر و برای خانوم ها ۲ تا ۵ سانتی متر می باشد.

 

جنس کفش پرسنلی

بازهم به دلیل اینکه شما به مدت طولانی و هر روز این کفش ها را خواهید پوشید؛ باید از جنس باکیفیت باشد. چرم طبیعی برای رویه کفش و زیره PU، نیولایت، ترمو،زیره چرم و… مناسب است. از خرید کفش چرم مصنوعی برای محیط کاری اجتناب کنید

طراحی کفش رسمی

پا قبل دوم ماست. پس باید کفشی که میخریم طراحی استاندارد داشته باشد. داشتن جنس باکیفیت، پاشنه مناسب، فرم مناسب و طراحی شدن توسط ستاد ماهر از معیارهای طراحی استاندارد است.

 

کفش های اداری زنانه

کفش های اداری زنانه علاوه بر این که دارای تنوع شکل و مدل هستند از تنوع رنگ کافی و تنوع جنس نیز برخوردار می باشند و انتخاب این کفش ها علاوه بر سلیقه تا حدودی به شغل شما نیز بستگی دارد.

 

به طور مثال خانم هایی که در ادارات مانند بانک و سایر ادارات دولتی کار می کنند و یا خانم هایی که مهماندار هواپیما هستند و در محیط کار زیاد سرپا نیستند می توانند از کفش های طبی پاشته سه سانت استفاده کنند

 

این کفش ها پاشنه های کاملا طبی دارند و علاوه بر اینکه ظاهر بسیار شیک و اداری دارند پاها در آن ها احساس راحتی می کنند.

 

اما خانم هایی که به مشاغلی مانند معلمی مشغول هستند بهتر است که از کفش های اسپرت یا کفش هایی که پاشنه ی یک تکه دارند استفاده کنند، زیرا سرپا بودن طولانی مدت با کفش های پاشنه بلند سبب آسیب رسیدن به دیسک و پاها می شود.

 

پوشیدن کفش های کاملا اسپرت و کتونی برای خانم هایی که به مشاغلی مانند مهندسی و سایر مشاغلی که نیاز به تحرک فراوان دارند الزامی می باشد.

 

علاوه بر موارد گفته شده در ابتدای مقاله ،خانم ها و یا آقایون شاغلی که با مشکلات ارتوپدی مانند دیسک کمر و سیاتیک مواجه هستند در هنگام حضور در اداره یا محیط کاری حتما باید از کفش های کاملا اسپرت و طبی استفاده کنند.

 

خصوصیات یک کفش اداری راحت

کفش های اداری راحت و استاندارد باید مجموعه ای از خصوصیات را در بر داشته باشند و در این بخش از مطلب به بررسی کامل خصوصیات یک کفش اداری راحت می پردازیم.
اولین موردی که یک کفش اداری مناسب باید داشته باشد دارا بودن پد و کفی کفش مناسب می باشد.

 

این کفش ها باید کفی داخلی طبی داشته باشند و کفی آن ها دارای یک پد محافظت کننده از پنجه و پاشنه ی پا داشته باشد.

در صورتی که در تولید کفش های اداری از کفی های مناسب استفاده شود این کفی ها قسمت اعظمی از نیروی وارد شده از طریق وزن شما را به خود جذب می کنند و نیروی بسیار کم و ناچیزی را به پاها وارد کرده و به همین دلیل فشار آوردن به زانو و دیسک را در هنگام راه رفتن به حداقل می رسانند.

 

مشخصات کفش اداری

کفشهای اداری یکسری خصوصیت دارند که به چند مورد در زیر اشاره می کنیم.

 

  • طراحی ساده دارند. یعنی طرح روی کفش شلوغ نیست.
  • رنگ مشکی بیشترین محبوبیت را دارد.
  • بعد از رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی می تواند انتخاب خوبی باشد.
  • پاشنه در مردان 2 تا 3 سانتی متر است.
  • پاشنه در خانم ها 2 تا 5 سانتی متر است.
  • بایستی از مواد طبیعی و باکیفیت باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز