Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 شهریور 1401

استایل ماسکولین چیست؟ + مشخصات استایل ماسکولین

ماسکولین یعنی چه؟

ماسکولین در لغتنامه به معنی مردانگی است و این تعریف بی‌ربط به این استایل نیست. استایل ماسکولین یعنی شما یک کت و شلوار مردانه را با طراحی زنانه در تن بانوان ببینید. ماسکولین یک سبک مردانه بسیار جذاب برای زنان و دختران با دیسیپلین است که دارای روحیه پرقدرت، رهبر خوب و پردل و جرات هستند.
استایل ماسکولین از سبک‌هایی هست که امروزه مشتاقان بسیار زیادی در تمامی فرهنگ‌ها پیدا کرده، مدیران و زنانی که یک مسئولیت بزرگ و مهم را به عهده دارند اصولا افرادی هستند که این سبک استایل را انتخاب می‌کنند؛ ماسکولین‌ها همیشه در برخورد خود از یک رفتار جدی و محکم استفاده می‌کنند و کمتر از شوخی و صدای خنده بلند استفاده خواهند کرد، در واقع این مسئله ویژگی بارز هر ماسکولین است که سنگین رفتار کند.
جالب است بدانید: استایل ماسکولین از استایل تام بوی الهام گرفته شده ولی با این تفاوت که به عنوان یک استایل رسمی نام برده می‌شود، ولی مانند استایل تام بوی، بانوان در این استایل مانند آقایان لباس می‌پوشند. البته این استایل از محبوب‌ترین شاخه‌های تیپ تام بوی است که در زمان ورود به صنعت مد مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

ویژگی های استایل ماسکولین را بدانید!

استایل ماسکولین یک سبک کاملا مردانه و شیک است که با ایجاد تغییراتی جزیی همین پوشش را طراحان برای بانوان آماده می‌کنند. هر چند این تغییرات میتواند در نوع برش‌ها و قد لباس انجام شود تا برای بانوان قابل پوشیدن باشد. ماسکولین یک استایل بسیار ساده وشیک است که اگر قصد انتخاب کردن آن را دارید باید به شما اطلاع دهم که کار سختی در پیش دارید و به این سادگی نمی‌توانید از آن دل بکنید و استایل خود را عوض کنید! زیرا این استایل به شما دیسیپلین بالایی را اعطا می‌کند. اما باید توجه داشته باشید که این استایل کاملا رسمی و مناسب فضاهای اداری است.
این استایل بسیار در رفتار شما تاثیر خواهد گذاشت و شما را به شخصی مدیر با کاریزمایی بالا تبدیل می‌کند. اگر قرار است به عنوان مدیر در شرکتی حاضر شوید، شما باید در کل روز مراقب راه رفتن و حرکات خود باشید، بنابراین اگر پیروی کردن از استایل ماسکولین برای شما سخت است، اما دوست دارید از کت و شلوار برای تیپ خود، در محل کار یا بیرون از منزل استفاده کنید، بهتر است به سمت استایل‌ کژوال اسمارت بروید.

انتخاب رنگ در استایل ماسکولین معیاری مهم و کلیدی!

رنگ های تیره مانند سبز، سرمه ای، قهوه ای و خاکی جز رنگ هایی هستند که در این استایل مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیراهن بدون دکمه و کت های اورسایز در این استایل، ظاهری شیک ایجاد می‌کنند. استفاده از کلاه هم می‌تواند در این ترکیب بسیار جالب به نظر برسد. ترکیب خاکستری روشن و سفید، یک ترکیب ایده آل است.

استایل ماسکولین در محل کار چگونه باید چگونه باشد؟

این استایل برای محیط های کاری بسیار مناسب است. یک شلوار پارچه ای مشکی، یک تی شرت سفید و کت بلیزر را با هم ترکیب کنید و ظاهری شیک و رسمی ایجاد کنید. اگر می‌خواهید زیاد تیپ مردانه نداشته باشید، زیر کت بلیزر یک پیراهن گلدار یا طرح‌دار بپوشید. بوت های بند دار یا کفش های تخت برای تکمیل این استایل بسیار مناسب خواهد بود. اکسسوری های مناسب نیز می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال کمر یکی از این اکسسوری ها است که استایل شما را تکمیل می‌کند

مشخصات استایل ماسکولین را بدانید!

کت و شلوار هایی که به سبک و استایل ماسکولین هستند اغلب با کراوات استفاده می شوند.
در این استایل رنگ های تیره نقش پررنگتری دارند و این لباس ها متناسب با سبک کراواتی که قرار است استفاده شود هماهنگ می شوند.
در این سبک و استایل میتوان شلوار های پاکتی و چسبان و شلوار های راسته و گشاد را استفاده کرد.
شلوار جز جداناپذیر این سبک به شمار می‌رود و کفش های این سبک نیز به خوبی جای خود را در ویترین مغازه ها باز کرده و طرفداران زیادی دارد .

خصوصیات اخلاقی افراد با سبک ماسکولین چگونه است؟

  • دارای یک روحیه پر قدرت، رهبر، پر جرات و مدیر هستند.
  • مدیران زن و زنانی که یک مسئولیت بزرگ و مهم را به عهده دارند طرفدار پر و پا قرص استایل ماسکولین هستند.
  • ماسکولین ها یک رفتار جدی و محکم دارند.
  • کمتر پیش می‌آید شوخی و صدای خنده بلند یک ماسکولین را بشنوید.
  • افراد جسور و دارای اعتماد به نفس هستند.

چگونه وارد استایل ماسکولین بشویم؟

در این استایل فقط جدیت مهم است و اگر به دنبال راحتی، رنگ و اکسسوری هستید به دنبال استایل ماسکولین نروید. لباس ها محدود به چند آیتم هستند که در ادامه مطلب آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

از پیراهن استفاده کنید!

پیراهن های تک رنگ مردانه و غالبا پیراهن های سفید و سیاه کلاسیک در این استایل بسیار استفاده میشود. از پیراهن های کلاسیک میتوانید در زیر جلیقه خود یا به تنهایی با یک شلوار استفاده کنید.

کت،شلوار و جلیقه شما را خاص میکند

استایل ماسکولین را با کت،جلیقه و شلوار مردانه در تمام دنیا میشناسند. کت های کمر کرستی و برش دار که هم حس زنانگی و هم حس قدرت را به بیننده القا، میکند بسیار جذاب و کاربردی است. در این استایل شما به هیچ عنوان از کت و دامن و حتی دامن نمیتوانید استفاده کنید.

شلوار، یکی از اصلی ترین آیتم های استایل ماسکولین!

از اصلی ترین آیتم های ماسکولین است. در سبک ماسکولین هیچ جایی برای دامن نیست و فقط باید از شلوار استفاده کنید.یادتان نرود که  ماسکولین یک سبک مردانه است و در استایل مردانه  جایی برای دامن نیست. شلوار های مردانه و نه شلوار های دمپا گشاد زنانه را در این استایل میتوانیدد استفاده کنید. شلوار پاکتی،راسته،کلاسیک و خط اتو دار را در این استایل به وفور میتوانید ببینید.

کلام پایانی…

امید واریم با مطالعه این پست شما را با این استایل آشنا کرده باشیم. استایلی که اگر مورد توجه شما قرار بگیرد، میتواند شما را به فردی خاص و جذاب تبدیل کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست