Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مرداد 1401

شلوار مام فیت را بشناسید

شلوار مام فیت از جمله شلوار هایی است که در گذشته بسیار کاربرد داشته اما با گذشت زمان به دست فراموشی سپرده شده بود. این شلوار ابتدا در دهه ۸۰ میلادی وارد صنعت مد شد و امروزه این شلوار ها پس از مدتی به دنیای مد بازگشته و ترند شده است.

 

به طوریکه تقریبا افراد مشهور و سلبریتی نیز برای داشتن استایل خاص و جذاب از آن استفاده می کنند. به دلیل شباهت بسیار زیادی که شلوار مام فیت با شلوار مام استایل دارد ممکن است افراد را به اشتباه بیاندازد

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : اگر میخوای خریدی مطمئن داشته باشی و فروشگاهت همیشه پر از جنس باشه حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید.

 

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار مام فیت شلواری است که فاق بلندی دارد و کمر آن بالای ناف بسته می شود. این شلوار در قسمت ران و ساق پا جذب یا کمی گشاد است و در قسمت کمر به صورت کشی هستند یا با کمربند جمع می شوند.

 

بنابراین شلوار مام فیت خیلی جذب و چسبان و خیلی بیش از حد گشاد نیست و همانطور که از اسمش پیداست فیت اندام بدن است. این شلوار با دارا بودن فاق بلند می تواند پاها را بسیار زیبا و خوش فرم نشان دهد و بالا بسته شدن کمر آن باعث کشیده تر شدن باسن و فرم بدن افراد می شود.

 

شلوار جین مام فیت می تواند با پارچه های ضخیم یا نازک و یا حتی کشی دوخته شود. برای تا زدن شلوار مام فیت ابتدا پایین شلوار را به اندازه ۲ سانتی متر تا کنید، بار دیگر روی همان تای قبلی یک تای دیگر بزنید

 

. برای دوام بیشتر تا می توانید از اتوی بخار استفاده کنید و اگر این شلوار را به همراه بوت می پوشید، می توانید ۲ تا ۳ بار تا را تکرار کنید.

 

چه افرادی شلوار مام فیت می پوشند؟

شلوار جین مام فیت به دلیل بسته شدن کمر و شکم برای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است اما توجه داشته باشید که این سبک شلوار ها به هیچ عنوان برای خانم های چاق و قد کوتاه توصیه نمی شود.

 

بنابراین اگر کمی شکم دارید و به دنبال شلوری هستید که شما را لاغر تر نشان دهد، شلوار مام فیت گزینه مناسبی است و هنگام استفاده از آن نیازی به استفاده از گن ندارید.

 

این شلوار که برای مهمانی و کار های روزانه مناسب است می تواند لاغری بیش از حد افراد لاغر را نیز پوشش دهد و استایلی زیبا و کژوال برای آن ها فراهم کند.

 

شلوار جین مام فیت را می توان با کت، تی شرت رنگی یا سفید، ژاکت بافته شده، کت گشاد، انواع کتونی، نیم بوت، کفش های جیر و پاشنه بلند ست کرد.

 

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

شلوار مام استایل گشاد و دارای فاق بلند است و جیب های بزرگی دارد. پارچه این شلوار ها از جین ضخیم است و کشسانی هم ندارد. در قسمت ران و ساق پا آزاد است و در قسمت مچ پا کمی جمع تر می شوند. قسمت کمر شلوار های مام استایل به صورت کشی و یا با کمربند تولید می شود.

 

 

شلوار مام فیت در داشتن فاق بلند و گشادی مانند شلوار مام استایل است اما تفاوت بسیار مهمی که این دو مدل شلوار را از یکدیگر متمایز می کند در قسمت ران و ساق پا است که معمولا در شلوار های مام فیت جذب و یا گشاد است و پارچه شلوار مام فیت با ضخامت های مختلف دوخته می شود و خاصیت کشسانی دارند.

 

قیمت شلوار جین مام فیت و مام استایل تفاوت چندانی با هم ندارند و تقریبا هر دوی آن ها قیمتی مشابه دارند. از لحاظ قد هر دو این شلوار ها قدی بین ۹۰ تا ۱۰۰ سانت دارند و تا مچ پا تولید می شوند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید

 

جمع بندی

شلوار مام فیت از جمله شلوار هایی است که در گذشته استفاده و امروزه مجددا ترند شده است. شلوار مام فیت با وجود شباهت های بسیاری به شلوار مام استایل، در قسمت ران و ساق پا جذب یا گشاد است و خاصیت کشسانی دارد که همین موضوع آن ها را از هم متمایز می کند.

 

شلوار مام فیت برای افراد چاق و قد کوتاه اصلا مناسب نیست. اما افراد لاغر یا افرادی که کمی شکم دارند می توانند از آن استفاده کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز