Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 شهریور 1401

شلوار ابر و بادی چیست؟ + ویژگی شلوار ابر و بادی

مدل شلوار ابروبادی زنانه و دخترانه

شلوارهای دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

طرح های شلوار ابروبادی کدامند

شلوار یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها به شمار می رود و با توجه به اینکه شلوار در جذابیت استایل تاثیر زیاد دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ شلوارتان حساسیت لازم را به خرج بدهید.

استفاده از شلوارهای ابروبادی امروزه در بین خانم ها رواج پیدا کرده است و شما می توانید این طرح شلوار را به همراه مانتوی ابروبادی بپوشید همچنین این شلوارها برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

این طرح شلوارها دارای رنگ های زیبا و متنوع می باشند و شما می توانید رنگ شلوار را با توجه به رنگ مانتو و سایر لباس های خود انتخاب کنید تا تغییرات مثبتی را در ظاهر و استایل تان ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که رنگ شلوار را می توانید در صورت تمایل از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید تا بتوانید به راحتی آن را با رنگ سایر لباس هایتان ست کنید همچنین می توانید رنگ شلوار را از بین رنگ های روشن و شاد انتخاب نمایید.

ویژگی های اصلی شلوارهای ابر و بادی چیست؟

  • سبکی
  • خنک بودن
  • رنگ بندی و تنوعات گسترده در طرح ها
  • جذابیت زیاد
  • خوش پوش بودن
  • راحتی افراد در هنگام استفاده

شلوارهای ابروبادی در طرح ها و مدل های متفاوتی می باشند که از جمله محبوب ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شلوار جین یا لی ابر و بادی
  • شلوار ابروبادی از بالا گشاد
  • شلوار ابروبادی قد ۹۰
  • و در بین رنگها، شلوار ابروبادی مشکی پر طرفدارترین می باشد.

جنس و معرفی شلوار گشاد ابروبادی

طرح ابر و بادی که برخی به آن «طرح ماربل» می‌گویند، ترکیبی از چند رنگ است. این پارچه از رنگ‌های متضاد و رنگ‌های نزدیک به هم استفاده می‌کند، که طرح‌ها را جذاب می‌کند. به همین دلیل این پارچه پرفروش و محبوب در بین عموم مردم است.

البته در پارچه ابرو وبادی گشاد، اثری از رنگ‌های متضاد قابل مشاهده نیست. اما به دلیل بافت خاص و وجود سایه در پارچه این نوع پارچه‌ها به آن “ابرو بادی” می‌گویند.

این نوع پارچه مدت کوتاهی است که وارد بازار شده است، اما به دلیل جنس ظریف و نازکی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

انواع شلوار گشاد ابروبادی را بدانید

یکی از مدل های جذاب و شیک برای شلوار که مناسب هر فصلی خصوصا تابستان می باشد دامن شلواری یا شلوار گشاد و یا انواع بلوز شلوار ابروبادی میباشد. تنوع رنگ و مدل هایی که در شلوارهای گشاد وجود دارد این امکان را به شما می دهد که با توجه به سلیقه و استایل مناسب خودتان از آن ها استفاده کنید و تیپ منحصر به فردی داشته باشید.
شلوار ابروبادی گشاد در فروشگاه پوشاک دارکوب با تنوع رنگی بالا موجود بوده و میتوانید با انتخاب هرکدام از این رنگ ها، این شلوار را با لباس های سفید، همرنگ و یا لباس هایی در رنگ متضاد ست کنید. این نوع شلوار به علت رنگبندی های شادی که دارد نوعی سرزندگی را در استایل شما وارد میکند.
استفاده از شلوارهای بلند بخاطر نوع برشی که دارد باعث می شود که قد بلند تر دیده شوید. این نوع شلوار طیف وسیعی از استایل های جذاب را برایتان ایجاد میکند. به شکلی که میتوانید شلوار ابرو و بادی گشاد را با نیم تنه دخترانه شیک ، شومیز ، مانتو ، پارچه های روشن و گلدار و یا ساده نیز ست کنید.

شلوار ابروبادی گشاد چه جنسی دارد؟

طرح ابر و بادی که برخی به آن طرح ماربل نیز میگویند از ترکیب چند رنگ با هم به دست می آید. در این پارچه از رنگ های متضاد و رنگ هایی که نزدیک به یکدیگر هستند استفاده می شود و همین باعث میشود طرح های جذابی به وجود بیاید. به همین علت این پارچه میان عموم مردم پرفروش و پرطرفدار باشد.
البته در پارچه ی شلوار ابرو و بادی گشاد اثری از رنگ های متضاد به وضوح دیده نمی شود ولی به دلیل بافت خاص و وجود سایه در بافت این نوع پارچه به آن ابرو بادی گفته می شود. این نوع پارچه مدت زمان کمی است که وارد بازار شده ولی به علت جنس شیک و لطیف، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

کلام آخر…

در این مطلب با انواع طرح های شلوار ابروبادی مخصوص خانم های مدگرا و خوش سلیقه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست