Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 مهر 1401

نکاتی در رابطه با خرید شلوار زنانه! + شلوار مناسب خانم ها چیست؟

همه چیز درباره انتخاب شلوار زنانه!

هنگام خرید شلوار زنانه ابتدا باید ابعاد واقعی خودتان را در نظر بگیرید. قبل از اقدام به خرید سایز خودتان را اندازه گیری کنید. این روش به طور خاص هنگامی که شما به صورت ِغیر حضوری خرید می کنید کاربرد دارد. پس برای خرید اینترنتی شلوار میتوانید این طور اندازه های خود را بگیرید:

1- اول یک متر خیاطی تهیه کنید

برای اندازه گیری متر را باید کاملا کشیده و صاف نگه دارید.

با رعایت این نکته که متر را بیش از حد نکشید چون باعث میشود که اندازه گیری شما نادرست باشد.

2- یکی از از شلوار هایی که مطمئن هستید اندازه شما هست رو انتخاب کنید تا راحت تر خرید کنید حتی میتوانید سایز خود را با سایز های جهانی تطبیق دهید.

3- شلوار را روی یک سطح صاف و مسطح پهن کنید و با متر خیاطی دور کمر شلوار را متر کنید برای این که دقیق به دست بیاید متر را روی کمر پشت شلوار گذاشته و کمر پشتی را از انتهای یک پهلو به پهلوی دیگر اندازه بگیرید حالا عدد به دست آمده را ضربدر 2 کنید این روش بهترین روش هست در نظر داشته باشید که هیچ وقت شلوار را در تن خود اندازه گیری نکنید چون اندازه شما دقیق نیست.

4- دور کمر خودتان را اندازه بگیرید

دور کمر شما باریک ترین نقطه کمر شماست پس متر را باید در آن قسمت قرار دهید دقت داشته باشید بین متر و بدنتان یک انگشت فاصله باشد مناسب ترین راه این است که جلوی آینه بایستید و بدون خم شدن و نگاه کردن عدد متر را در آینه بخوانید.

سعی کنید در حین اندازه گیری برای اینکه بدانید دور کمر شلوارتان مناسب است یا خیر، حالت طبیعی بدن خود را حفظ کنید. سایز کمر مناسب برای انتخاب شلوار باید 2 عدد از اندازه دور کمرتان بیشتر باشد.

5- اندازه گیری دور باسن

برای اندازه گیری دور باسن متر را دقیقا باید وسط زیپ شلوار گذاشته واندازه بین دوخت های کناری را از روی شلوار به دست آورید حالا عدد به دست آمده را ضربدر 2 کنید

حالا باید دور باسن خودتان را اندازه گیری کنید دور باسن شما برجسته ترین نقطه باسن است.

6- حتما فاق شلوار اندازه گیری شود.

اگر شما قد بلندی دارید حتما از شلوار جین دمپا گشاد کوتاه استفاده کنید

میتوانید شلوار دمپا گشاد را با مانتوی کوتاه ست کنید واستایل خاصی رو به خودتون بدید این استایل در حین سادگی بسیار چشمگیر است.

حتی میتوانید برای لاغرتر دیده شدن از مدل های ساده و رنگ های سرد استفاده کنید شلوارهای فاق بلند هم باعث میشن که لاغرتر به نظر بیاید.

استایل مانتو کوتاه وشلوار دمپا گشاد هم برای لاغرتر دیده شدن انتخاب خوبی است.

برای اینکه شلوار در تن شما به خوبی نمایان باشد بهتر است از مانتوی تنگ استفاده نکنید.

از شلوارهایی استفاده کنید که رنگ خنثی دارند. رنگ شلواری که برای پوشیدن مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد انتخاب میکنید خیلی مهم است. اگر شلوار رنگ خنثی انتخاب کرده باشید به راحتی میتوانید با سایر لباس های خود ست کنید.

تیپ های بدنی ساعت شنی از شلوار جین اسکینی استفاده کنید.

خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند باید لباسی را انتخاب کنید که دقیقا اندازه تان باشد به هیچ عنوان شلوار های گشاد انتخاب نکنید. سعی کنید از لباس هایی که کمربند دارند استفاده کنید.

شلوار جین فاق بلند بپوشید و لباس بالاتنه ی خود را داخل شلوار خود بگذارید.

انواع فاق در شلوار زنانه را بدانید

  1. فاق کوتاه: بیشتر برای خانم‌های دارای پاهای کشیده هستند، مناسب می‌باشند. اندازه فاق در این شلوارها ۱۶ تا ۲۰ سانتی‌متر می‌باشد به همین دلیل شکم و پهلو در آن نمایان است.
  2. فاق متوسط: رایج‌ترین نوع فاق در شلوارهای زنانه هستند، اندازه فاق آن‌ها چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۳ سانتی‌متر می‌باشد.
  3. فاق بلند: شلوار فاق بلند بیشتر مناسب خانم‌های قد کوتاه می‌باشد به دلیل اینکه اندازه فاق آن‌ها ۲۳ تا ۲۶ سانتی‌متر است، شکم و پلو را در خود پنهان می‌کنند.

انواع شلوار زنانه را بدانی

  • شلوار زنانه‌راسته: نوعی شلوار پارچه‌ای محسوب می‌شود که اندازه و گشادی آن‌ها از بالا تا پایین شلوار یکسان است.
  • شلوار زنانه‌ساسون‌دار: این مدل از شلوار دارای تعدادی ساسون در ناحیه کمر و باسن هستند.
  • شلوار زنانه‌اسپورت: این شلوار‌ها که به شلوار ورزشی هم معروف هستند، از پارچه‌های گرم و کشی دوخته می‌شوند و طرفداران زیادی دارند.
  • شلوار زنانه‌شش‌جیب: راحت‌ترین نمونه شلوار هستند که از جنس کتان کاغذی بسیار نرم و لطیف دوخته می‌شوند.
  • شلوار زنانه‌اسلش: جزو محبوب‌ترین نمونه‌های شلوار بازار محسوب می‌شوند، این جنس خود دارای نمونه مدل‌های زیادی می‌باشد.

شلوار زنانه‌دمپا‌‌ گشاد: نوعی شلوار هستند که از کمر، باسن و ران بسیار جذب و از زانو به پایین گشاد می‌شوند.

  • شلوار زنانه‌جین: این مدل از پارچه جین دوخته می‌شوند و دارای مدل‌های زیادی هستند به همین علت طرفداران زیادی دارند.
  • شلوار زنانه‌سندبادی: این نوع شلوار شبیه شلوار شخصیت کارتونی سند باد هستند. یعنی از تمام قسمت‌ها گشاد و از دمپا تنگ می‌شوند.
  • شلوار زنانه‌دامن شلواری: این مدل معمولا با پارچه‌های نرم و لطیف دوخته می‌شود و از ناحیه باسن به پایین گشاد می‌باشند.
  • شلوار زنانه‌برمودا: این نوع در دسته شلوارهای دمپا کوتاه قرار می‌گیرند، به طوری که با پوشیدن این شلوار‌ها مچ پای شما برهنه می‌ماند.
  • شلوار زنانه‌گشاد: این مدل شلوار از کمر و باسن چسبیده و از کمر به پایین گشاد هستند به همین دلیل به شلوار گشاد معروف هستند.

ویژگی‌های یک شلوار جین زنانه

  • فاق شلوار جین: طول فاق یکی از شاخص‌های بارز شلوار جین زنانه است که خیلی هم به چشم می‌آید و در راحتی و فیت بودن آن موثر است.
  • فاق شلوار به سه دسته تقسیم می‌شود:
    1. فاق بلند: اندازه‌ی فاق این شلوار ۲۳ تا ۲۶ سانتی‌متر است، چون پاها را کشیده‌تر نمایش می‌دهد، برای خانم‌های کوتاه‌قد انتخاب خوبی است. این فاق شکم و پهلوها را جمع می‌کند.
    2. فاق کوتاه: ۱۶ تا ۲۰ سانتی‌متر، اندازه‌ی فاق این شلوار است و برای خانم‌هایی که پاهایی کشیده دارند مناسب است. البته شکم و پهلوها را نمایان می‌کند.
    3. فاق متوسط: اندازه‌ی فاق متوسط بین ۲۰ تا ۲۳ سانتی‌متر است، بیشتر شلوارها دارای این نوع فاق هستند و همه‌ی خانم‌ها می‌توانند از این شلوار استفاده نمایند.
  • اگر بانویی کمر باریک با پایین‌تنه‌ی پر هستید، توصیه می‌کنیم یک شلوار با فاق کوتاه بپوشید.
  • بهتر است خانم‌های کوتاه قد و لاغر اندام و یا دارای شکم برجسته از شلواری با فاق بلند استفاده نمایند.
  • مدل شلوار: انتخاب مدل به فرم بدن، شخصیت و علاقه‌ی فرد مربوط می‌شود.
    • شلوار جین تنگ با لباس مناسب، برای هر اندامی زیبنده است.
    • خانم‌هایی که دارای بدنی مستطیلی هستند و قصد دارند در اندام خود فرم ایجاد نمایند، با پوشیدن شلواری از زانو به پایین گشاد، قطعا به هدفشان می‌رسند.
    • شلوار آزادی که از کمر به پایین گشاد باشد و پاها را هم لاغرتر نشان دهد، می‌تواند جوابگوی همه‌ی سلیقه‌ها و اندام‌ها باشد.
    • اگر جزو کسانی هستید که اندامتان گلابی شکل است و دوست دارید متناسب جلوه کنید، شلوار جین دمپا گشاد، در این زمینه به شما کمک می‌کند.
  • رنگ شلوار جین زنانه: انتخاب رنگ یکی از مراحل خرید شلوار است، رنگ روشن برای فصول بهار و تابستان و رنگ تیره جهت پاییز و زمستان انتخاب خوبی هستند، فراموش نکنید که شلوار جین فقط به رنگ آبی نیست، تنوع رنگ به شما حق انتخاب بیشتری می‌دهد، شما می‌توانید به تناسب رنگ پوست و چاقی و لاغری، رنگ شلوار را انتخاب کنید.
  • اگر خانمی چاق یا در پی شلواری مقاوم هستید، پیشنهاد ما رنگ تیره است زیرا بدن را لاغرتر نشان می‌دهد، در حالی که خاصیت رنگ روشن پر نشان دادن اندام است، البته شما بر اساس علاقه می‌توانید هر رنگی را ترجیح دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز