Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 تیر 1401

انتخاب لباس مناسب کودکان برای فصل تابستان

انتخاب لباس مناسب کودکان برای فصل تابستان:

هر ساله با نزدیک شدن به فصل زیبای تابستان، لباس‌های پاییزه و زمستانۀ خود را جمع می‌کنیم و با انتخاب لباس‌های خنک، به استقبال این فصل جذاب می‌رویم.
اما از آنجایی که کودکان دائماً در حال رشد هستند، احتمالاً با آمدن فصل تابستان لازم است به سراغ تهیۀ لباس‌های خنک برای کودکان برویم. اما سؤال اینجاست که چه لباس‌هایی برای تابستان میتواند انتخاب بهتری برای کودکان باشد؟
تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

پیراهن آستین‌ حلقه‌ای

پیراهن‌های آستین‎‌حلقه‌ای جزو بهترین و راحت‌ترین انتخاب‌ها برای پوشاک تابستانۀ دخترانه هستند. این پیراهن‎ها بنا به جنس پارچه و نوع دوخت می‌توانند هم در استایل روزانه استفاده شوند و هم در استایل‌های مناسب مهمانی و مجلسی. پیراهن‌های آستین حلقه‌ای تابستانه معمولاً از پارچه‌های خنکی مثل  نخی، لینن، حریر و … دوخته می‌شوند.

 

بنابراین می‌توانید بین تنوع بالای این پیراهن‌ها بگردید و بهترین پیراهن آستین‌حلقه‌ای را برای کودک عزیزتان پیدا کنید و با ست کردن آن با یک عینک آفتابی، استایل بی‌نظیری را برای روزهای تابستانی کودک رقم خواهد زد.

 

تاپ و دامن

ست کردن یک تاپ با یک دامن یا شلوارک راحت جزو بهترین انتخاب‌ها برای تابستان و به خصوص استایل روزمرۀ تابستانۀ کودکان است.

 

ست کردن این استایل با یک صندل راحت، می‌تواند خیالتان را از بابت خنک و راحت بودن پوشاک کودک دلبندتان در روزهای گرم تابستانی راحت کند.

 

پیراهن یک‌سره

پیراهن‌های یک‌سره که در انواع مدل‌ها و با انواع آستین‌ها طراحی می‌شوند، پیراهن‌هایی هستند که در قسمت کمر برش ندارد و بالاتنه و پایین‌تنۀ پیراهن از یک پارچۀ یک‌سره دوخته شده‌ است.

 

این مدل پیراهن‌ها به دلیل داشتن برش کمتر و آزاد بودن در قسمت کمر، یک مدل لباس بچه‌گانه مناسب فصل تابستان بسیار راحت هستند و می‌توانند در روزهای گرم احساس دلپذیری را برای کودکان به ارمغان بیاورند.

 

پیراهن‌های برش‌دار

یک نوع دیگر مدل لباس بچه‌گانه مناسب فصل تابستان پیراهن‌هایی هستند که در قسمت کمر برش دارند. معمولاً دلیل وجود برش در قسمت کمر تفاوت جنس یا طرح پارچۀ پایین‌تنه و بالاتنه و یا طراحی پلیسه برای دامن است.

 

پیراهن‌های برش‌دار تابستانه با پارچه‌های خنکی مثل حریر، تور، نخی و … طراحی می‌شوند. برای مثال  پیراهن گلدار یکی از پیراهن‌های برش‌دار بسیار خنک  است.

 

یا پیراهن پیلی دار که از پارچۀ لی دوخته شده و در قسمت دامن پیلی‌دار است.نکته‌ای که در خرید پیراهن‌های برش‌دار باید مد نظر قرار دهید، اندازه بودن قسمت کمر این پیراهن‌ها برای کودک است.

 

به خصوص از آنجایی که لباس‌های تابستانه باید هوا را به راحتی عبور دهند، اگر پیراهنی را برای کودک خود تهیه کنید که بالاتنه یا کمر تنگی دارد، قطعاً کودک با آن لباس راحت نخواهد بود.

 

پیراهن‌های پرنسسی

پیراهن‌های پرنسسی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای مهمانی‌ها و مجالس هستند.

 

این پیراهن‌ها که در دستۀ پیراهن‌های بر‌ش‌دار قرار می‌گیرند، دامن پفی یا طبقه‌ای دارند. پیراهن‌های پرنسسی بسته به نوع طراحی می‌توانند گرم یا خنک باشند.

 

دقت کنید که پیراهن‌های پرنسسی تابستانه باید زیرسازی کمتری داشته باشند، پارچۀ آستر آن‌ها خنک و سبک باشد و ترجیحاً آستین‌حلقه‌ای یا کوتاه داشته باشند.

 

پیراهن پسرانه هاوایی رزامیس

پیراهن هاوایی پسرانه

یکی از جذاب‌ترین مدل پیراهن برای مردان کوچک، پیراهن هاوایی است. طراحان این مدل پیراهن پسرانه خنک را برای روزهای گرم تابستان طراحی کرده‌اند.

 

که نقش و نگار آن احساس خوشایند روزهای گرم و دلچسب تابستان را القا می‌کند.در صورتی که می‌خواهید یک لباس مناسب برای مسافرت تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید. پیراهن هاوایی پسرانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

این پیراهن ظاهری جذاب دارد و استایل کودکتان را حتی در عکس‌ها منحصربه‌فرد می‌کند.در صورتی که می‌خواهید استایل کودکتان را کامل کنید. خرید کلاه بچگانه  را فراموش نکنید.

 

کلاه حصیری بچگانه نه تنها ترکیب جذابی با پیراهن هاوایی خواهد بود. بلکه از پوست لطیف و چشمان کودکتان در برابر نود خورشید محافظت می‌کند.

 

آستر لباس در مدل لباس بچه‌گانه مناسب فصل تابستان

جنس و نوع آستری که داخل لباس‌ها استفاده می‌شود، به اندازۀ جنس اصلی لباس حائز اهمیت هستند! چراکه علاوه بر این که به طور مستقیم با بدن کودک در تماس هستند، می‌توانند باعث سرد یا گرم بودن یک لباس هم باشند.

 

پس می‌توان گفت حتی اگر پارچۀ خود لباس بسیار لطیف و خنک باشد، اما با پارچۀ گرم یا ضخیم آسترکشی شده باشد، بآن لبسا مناسب تابستان نخواهد بود.

 

بنابراین هنگام انتخاب مدل لباس بچه‌گانه تابستانی حتماً دقت کنید که اگر لباس آسترکشی شده، پارچۀ آستر آن از جنس لطیف، سبک و خنکی باشد.

 

رنگ و جنس لباس

فارغ از اینکه فرزند شما پسر یا دختر است، در اولین قدم برای تهیه لباس کودک حتما به جنس و رنگ لباس توجه داشته باشید.

 

بین لباس بیرون و داخل خانه فرزندتان، تفکیک قائل شوید. هرگز او را با لباس خانه به بیرون نبرید. و به محض رسیدن از بیرون لباس او را عوض کنید.

 

و لباس منزل را به او بپوشانید. از همان ابتدا طوری این موضوع را برای فرزند خود جا بیندازید که او هم در این مورد هیچگونه سر سختی و لجاجتی از خود نشان ندهد.

 

و حتی خود برای عوض کردن لباسش پیش قدم باشد.لباس های تنگ گزینه مناسبی برای فصل تابستان نیست. اگر فرزند شما دختر است، از پیراهن‌های پارچه‌ای گلدار و آزاد با آستین‌های کوتاه و بندی برایش انتخاب کنید.

 

ولی اگر پسر است شلوارک و تی شرت‌هایی با جنس تریکو بهترین گزینه است.همه متخصصان بر این باورند که لباس بچه‌ها باید از رنگ‌های روشن انتخاب شود.

 

این رنگ‌ها نه‌ تنها حداقل حرارت را جذب می‌کنند بلکه رنگ‌هایی مانند آبی، صورتی، سبز، نارنجی و ارغوانی در روحیه شاد بچه‌ها نیز موثر هستند.استفاده از چتر و کلاه به خصوص برای کودکان در فصل تابستان لازم است.

 

و بسیاری از والدین به اشتباه لباس کودکان را کم و بدن آنها را در معرض اشعه آفتاب قرار می‌دهد.اگر قصد خرید پوشاک تابستانی برای کودک دلبندتان را دارید، می‌توانید از سایت پخش پوشاک عمده استایل  دیدن کنید و از بین محصولات خنک و تابستانه سفارش خود را برای روزهای گرم پیش رو ثبت کنید.

خطر صندل و کفش تابستانی برای کودکان

نکته مهم درباره کفش تابستانی بچه ها وجود دارد. اول اینکه بچه ها به هیچ وجه نباید صندل بپوشند. مخصوصا هنگامی که قرار است به پارک بازی، خرید یا پیاده روی بروند. و فعالیت فیزیک زیادی داشته باشند.

 

صندل ها،  مشکل برای بچه ها ایجاد می کنند. به دلیل محافظت ضعیفی که از کف و مچ پا دارند. باعث چرخش ناگهانی مچ پا در اثر دویدن یا زمین خوردن ساده می شوند. و امکان بروز دررفتگی یا آسیب دیدن تاندون و آشیل پا وجود دارد.

 

دوم اینکه به دلیل باز بودن اطرافشان، امکان ورود خاک و سنگریزه به داخل این صندل ها وجود دارد. و این مساله می تواند باعث آسیب پوست کف پای بچه ها شود.دومین نکته درباره کفش های تابستانی بچه ها این است. که به هیچ وجه نباید کفش آنها را بدون جوراب بپوشانید.

 

بچه ها در طول بازی و فعالیت، بیش از اندازه عرق می کنند. معمولا جنس و رنگ بیشتر کفش های بچه گانه مصنوعی است. این ترکیب های مصنوعی در اثر تعریق پا، تماس بیشتر و عمیق تری با پوست برقرار می کنند.

 

و مشکلاتی مانند آلرژی های پوستی و عوارض ناشی از آن مثل قرمزی، التهاب و خارش به وجود می آورند. بد نیست بدانید تعریق بیش از حد پا در کفش می تواند محیط گرم، مرطوب و مناسبی برای رشد قارچ ها ایجاد کند. و پوست حساس و نازک بچه ها را درگیر این قارچ های پوستی کند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

به همین دلیل توصیه می شود کفش و صندل را حتما با جوراب نخی روشن بپوشند. و جوراب های آنها را هم حتی در صورتی که بو نمی دهد و فقط عرق کرده، بعد از رسیدن به منزل بشویید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز