Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 مرداد 1402

با انواع کلاه تابستانی آشنا شوید! + ویژگی کلاه های تابستانی چیست؟

استفاده از انواع کلاه علاوه بر محافظت از شما در برابر سرما و گرما، می تواند یک آیتم مکمل و زیبا در استایل شما باشد. معمولاً بهتر است بر اساس فرم صورت و نوع لباسی که می پوشید، کلاه را انتخاب کنید. در کنار این موارد باید به سرد یا گرم بودن هوا نیز توجه کنید. در ادامه این مطلب شما را با انواع کلاه تابستانی و خرید کلاه نقابدار آشنا کنیم و هر کدام را جدا معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم به خرید کلاه دارید حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

انواع کلاه مناسب برای تابستان

کلاه از پوست سر شما در برابر نور شدید خورشید محافظت می کند و همچنین می تواند با تبادل هوا، تعریق پوست سر را کاهش دهد. کلاه آفتابی لبه بلند، کلاه سبک، کلاه بادبانی، کلاه بانی، کلاه پاناما، کلاه فلاپی و کلاه نقابدار از انواع کلاه هایی هستند که برای استفاده در هوای گرم مناسب هستند. در اینجا چند نکته برای انتخاب خرید کلاه برای استفاده در هوای گرم ذکر شد‌ه است.

 

محافظت در برابر آفتاب

 قرار گرفتن منظم در معرض اشعه UV روند پیری پوست را تسریع می کند. بهترین کلاه برای هوای گرم، کلاهی است که بتواند حداکثر محافظت را در برابر اشعه های مضر UV ارائه دهد.

 

انواع کلاه مناسب برای تابستان

کلاه باید از مواد سبک و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت باشد. همچنین کلاه مناسب برای هوای گرم باید قابلیت تبادل هوا را داشته باشد و به پوست سر اجازه تنفس بدهد. پلی استر و یا نایلون می توانند گزینه های خوبی برای کلاه با این کاربرد باشند.

 

 خرید کلاه 

انواع مختلفی از کلاه وجود دارد که هر کدام اندازه، ویژگی ها، ظاهر و تاریخچه منحصر به فرد خود را دارند. کلاه از نظر سبک، هارمونی، کاربرد و نمادها دستخوش تغییرات عجیبی شد‌ه است.

 

انواع کلاه به مرور زمان به آثار هنری تبدیل شد‌ه اند که می توانند روی استایل تاثیر زیادی بگذارند. جالب است بدانید که نوع کلاهی که خانم ها استفاده می کنند مدل مو را نیز تغییر می دهد.

 

کلاه اروپایی و Fascinator 

کلاه فاسیناتور از الیاف پلی استر ساخته شده و مخصوص بانوان می باشد. 

 

چه کسی می تواند تصویری از خانواده سلطنتی بریتانیا را ببیند بدون اینکه بلافاصله متوجه کلاه های ریز، ظریف و پرزرق و برق زنان سلطنتی شود؟

 

آداب و رسوم لباس در انگلستان و بسیاری از کشورهای اروپایی نیاز به استفاده از کلاه در موقعیت های رسمی مانند عروسی یا مراسم تعمید و نام گذاری دارد. کلاه های جذاب اغلب با گل، مهره های زینتی یا پر تزئین می شوند.

 

کلاه فلاپی

کلاه فلاپی کلاهی است لبه پهن و پرکاربرد که به آن کلاه حصیری نیز می گویند. در حالی که کلاه فلاپی یک اکسسوری عالی برای محافظت در برابر نور خورشید است، می توان آن را در سبک های مختلفی پوشید. کلاه فلاپی نوعی کلاه است که عمدتاً با حصیر بافته می شود.

 

در تابستان، این کلاه به دلیل لبه پهنی که دارد، با در ساحل  و یا برای عکس گرفتن در یک کافه با عینک آفتابی، عالی به نظر می رسد.

 

کپ دَد (پدر)

تفاوت اصلی کلاه بیس‌بال و دَد در اندازه کپ آن است. قسمت جلویی در کپ بیس‌بال بلندتر و کشیده‌تر است در حالیکه کپِ دد پهن و کوتاه است. دیگر تفاوت بین این دو کلاه که می‌توانیم به آن اشاره کنیم جنس آن است. کپ بیس‌بال از پشم و پلی‌استر است اما کپ دد با پارچه کتان ساخته می‌شود.

 

و در انتها کپ دَد بندی در پشت سر دارد که با توجه به اندازه سرتان تنظیم می‌شود. درباره نحوه استفاده این کلاه در استایل‌های متفاوت می‌توانیم بگوییم که کپ دد همراه با استایل‌های رسمی تقریبا دیده نشده است؛ البته در آمریکا اوضاع کمی متفاوت است و دیدن کپ دَد همراه با تاکسیدو هم ما را شگفت‌زده نخواهد کرد

 

بونی

بونی شبیه همان کلاه سطلی یا باکت است با این تفاوت که لبه‌ها کمی بلندتر طراحی می‌شود تا سایه بیشتری روی صورت ایجاد کند. بونی اولین بار توسط نظامی‌های مناطق استوایی استفاده شد تا در شرایط جنگی و رژه‌های طولانی آفتاب‌سوخته نشوند و از باران‌های موسمی هم در امان باشند.

 

 بونی از جنس کتان و نازک است و با بندی طراحی می‌شود که اگر سرتان عرق کرد یا خسته شدید آن را دور گردنتان رها کنید و یا اگر باد می‌وزد از سرتان جدا نشود. بونی هم با همه استایل‌های کژوال سازگار است، کافی است حواستان به تناژ رنگی آن باشد.

 

باکت (سطلی)

کلاه‌های باکت دوباره به دنیای مد بازگشته است! برای آنکه در استایل روزمره‌تان تنوع و تغییری جالب توجه ایجاد کند می‌توانید از باکت استفاده کنید. نام این کلاه هم معرف طراحی آن است؛ کلاهی از جنس کتان و کاملا شبیه سطل (باکت) که روی پوست‌های روشن‌ زیباتر به نظر می‌رسد.

 

البته این به معنی آن نیست که اگر صورت تیره‌ای دارید با باکت زیبا نمی‌شوید! از آنجایی که لبه‌های باکت روی چشم‌ها سایه می‌اندازد، باعث ایجاد سایه روشن زیبایی روی پوست‌های روشن‌تر می‌شود که چشم‌نواز است. برای استفاده از باکت زیاد سخت نگیرید، باکت با اکثر استایل‌های کژوال سازگار است.

 

کلاه Boater بوتر

کلاه بوتر، کلاه نیمی رسمی و تابستانی از اواخر قرن 19 توسط کوکو شنل ترند شد. این کلاه به کلاه حصیری و قایقرانی معروف است. استایل‌های نیمه رسمی، کت‌های تابستانی، جین و یا رنگ‌های مکمل روبان این کلاه، از آیتم‌های مناسب برای ست کردن هستند. کلاه بوتر یکی از محبوب ترین انواع کلاه های تابستانه است.

 

کلاه Panama پاناما

کلاه پاناما از جنس برگ‌های درخت نخل و برگرفته از منطقه‌ای به همین نام در ایتالیا بوده اما مبدا اصلی این کلاه اکوادور است. این کلاه معمولا توسط مردان استفاده می‌شود اما زنان هم از زیبایی آن بهره می‌گیرند. کلاه پاناما در استایل‌های نیمه رسمی و حتی گاهی مراسم عروسی نیز به چشم می‌آید.

 

نکات مهم در تهیه کلاه تابستانی زنانه

برای تهیه کلاه زنانه تابستانی باید به مواردی توجه کرد تا بهترین انتخاب ممکن برای هر شخص صورت گیرد.یکی از این نکات توجه به استایل است. کمد لباس هر فرد امضای شخصی استایل او است.رنگ، طرح و نوع چهره ( گرد، بیضی، مربع و…) موقعیت و Dress Code را در انتخاب کلاه جدی بگیرید.

 

توجه به بودجه

با توجه به بودجه و قدرت خرید خود از برندهای مختلف کلاه استفاده کنید. این نکته را در تهیه انواع کلاه های تابستانه به یاد داشته باشید.

 

رنگ و تن پوست

در کنار شکل صورت، تنالیته پوست ( گرم، سرد و خنثی) نیز اهمیت دارد. به طور مثال افراد با پوست گرم از رنگ‌های آبی، سبز، زرد و خامه‌ای می‌توانند در کلاه خود بهره گیرند. تناژ پوست سرد با رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای، یاقوتی، آبی روشن و بنفش Lavenderاستایل مناسبی خواهند داشت.

 

 توجه به سایز سر در انتخاب کلاه

حتما در خرید کلاه آن را امتحان کنید و با توجه به حجم مو، سایز کلاه و اندازه حدودی دور سر کلاه را خریداری نمایید.

انواع کلاه

 

کلاه‌های تابستانه زنانه در انواع مختلفی موجود است که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید جسارت و جذابیت را به استایل خود اضافه کنید. اعتماد به نفس در هنگام استفاده از این اکسسوری به دلیل استایل جذاب، کلید موفقیت است. با توجه به این که15 ژانویه روز جهانی کلاه نامگذاری شده، آیا برای امتحان کلاه در استایل خود تا آن زمان صبر پیشه کرده یا در تابستان امسال از انواع کلاه ‌های تابستانه استفاده خواهید نمود؟

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز