Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 تیر 1402

بوتاکس لب چیست؟ + اثرات بوتاکس بر صورت !

تزریق بوتاکس لب، یکی از انواع عمل های غیرتهاجمی زیبایی به حساب می آید که عوارض به شدت کوچکی دارد. این فرایند با تزریق سم بوتولینوم آغاز می شود. لازم به ذکر است بوتولینوم، یک نوع باکتری است که باعث افزایش سطح ماندگاری در کنسروها می شود و با نام بوتاکس شناخته می شود. مهم‌ترین مزیت انجام بوتاکس، تغییر فرم لب‌ها و افزایش جذابیت آن‌ها است. این تزریق می‌تواند تنها بوتاکس لب بالا یا پایین باشد، اما به صورت معمول بوتاکس لب بالا و پایین با هم و یک جا انجام می‌شود.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

با گذر زمان و بالا رفتن سن، خطوط لب افزایش پیدا می‌کند که ما آن‌ها را به عنوان چین و چروک می‌شناسیم. این خطوط رفته رفته عمیق‌تر می‌شوند که برای جلوگیری از آن می‌توان از بوتاکس استفاده کرد. همچنین میزان ماندگاری بوتاکس بستگی به برند استفاده شده و روش تزریقی دارد

مراحل تزریق و نحوه انجام بوتاکس لب

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که «بوتاکس لب چگونه انجام می شود»، باید بگوییم که عملکرد تزریق بوتاکس به این صورت است که وقتی زیر پوست جریان پیدا می‌کند، باعث تضعیف ماهیچه‌های اطراف دهان به مدت حدود 3 تا 10 ماه می‌شود. در این چند ماه ماهیچه‌ها قدرت خود را از دست می‌دهند و همین امر موجب می‌شود که چین و چروک و خطوط تا حدی کاهش پیدا کند. این تزریق هر چند ماه یک بار تکرار می‌شود که برای نتیجه بهتر، باید توجه داشت، که به صورت منظم برای تزریق بوتاکس لب مراجعه کرد.

انواع مدل بوتاکس لب را بشناسیم

برای تزریق بوتاکس، بازه سنی از 18 سالگی تا 60  سالگی در نظر گرفته می‌شود. بوتاکس انواع مخلتفی دارد که این تقسیم‌بندی بر اساس سلیقه فرد و پیشنهاد پزشک و همچنین انواع برند بوتاکس‌ها صورت گرفته است که در زیر به محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

انواع بوتاکس بر اساس سلیقه افراد و پیشنهاد پزشک

در این قسمت انواع مدل بوتاکس بر اساس سلیقه افراد را بر می شماریم:

  • ژل لب روسی
  • بوتاکس لب طبیعی
  • بوتاکس چروک لب
  • بوتاکس خط لبخند
  • بوتاکس لب برای لبخند لثه‌ای
  • بوتاکس برند زئومین (Xeomin)

بوتاکس زئومین، یکی از انواع پرطرفدار لب است که تولید کشور آلمان است. این برند توانسته است مهر تاییدیه سازمان غذا و دارو ایران را دریافت کند. این برند، بوتاکس بسیار باکیفیتی تولید می‌کند و ماندگاری آن در حدود 3 الی 5 ماه است.

  • بوتاکس برند Azzalure

این برند بوتاکس لب توسط کشور انگلیس تولید شده است و ماندگاری آن در حدود 6 ماه است. البته ماندگاری بوتاکس با توجه به منطقه جغرافیایی و نحوه نگهداری از آن متفاوت است.

  • بوتاکس برند مصپورت

این برند ساخت کشور ایران است و از بهترین ها شناخته می شود. با توجه به این که ساخت کشور ایران است، برای استفاده در ایران و آب و هوای ایران مناسب است. ماندگاری تزریق بوتاکس در بین 3 تا 6 ماه است.

ماندگاری بوتاکس لب چقدر است؟

زمان ماندگاری تزریق با توجه به نوع پوست و ماهیچه‌های صورت، سن فرد، منطقه جغرافیایی و نحوه نگهداری از آن در افراد متفاوت است. در مناطق گرم، مدت زمان ماندگاری بوتاکس کاهش پیدا می‌کند. به صورت کلی بوتاکس بین 3 تا 10 ماه می‌تواند دوام داشته باشد و مطمئنا با رعایت نکات مراقبتی بعد از بوتاکس، می‌توان این زمان را افزایش داد. روش دیگری برای زیبایی حالت لب برای رفع افتادگی لب و کم کردن فاصله خط بالای لب با بینی لیفت سانترال لب است که با توجه به عوارض سانترال لب می توانید در انتخاب روش درمان آگاهانه اقدام کنید.

چرا بوتاکس لب

بوتاکس و بوتاکس لب این روزها نامی آشنا برای اغلب افراد می باشد. چرا که بوتاکس کاربردهای زیادی را در علم زیبایی پیدا کرده است. یکی از اصلی ترین کاربرهای بوتاکس در متناسب و جذاب ساختن لب ها است که بیشتر تحت عنوان بوتاکس لب شناخته می شود.

گذشت زمان و افزایش سن خطوط و چین و چروک های غیر جذابی را روی لب ها ایجاد می کند و زیبایی لب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. چین و چروک اطراف لب باعث می‌شوند تا لب‌ها نازک‌تر به نظر برسند و گاهی اوقات خطوط و زاویه‌ها می‌توانند نسبتاً عمیق و تقریباً مانند ترک شده و همه‌ی آن‌ها به وضوح دیده شوند. همچنین از مشخصه‌های پیر شدن صورت نیز به شمار می‌آیند. اینجاست که بوتاکس لب یکی از راه حل های رفع این مشکل خواهد بود.

علاوه براین افرادی نیز هستند که صرفا دنبال راهکارهایی برای بهبود زیبایی صورت خود و ایجاد یک حس خوب هستند که در این حالت نیز بوتاکس لب یکی از پیشنهاد های پزشکان زیبایی خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز