Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 تیر 1402

بوتاکس گونه چگونه است؟ + اثرات بوتاکس گونه!

یکی از روش های کم خطر و رایج برای داشتن گونه هایی زیبا و برجسته، بوتاکس کردن گونه هاست. گونه ها نقش بسیار موثری در زیبایی چهره دارند. گونه های برجسته و زاویه دار موجب شادابی، جوانی و زیبایی پوست می شوند و بر عکس گونه هایی افتاده از زیبایی چهره می کاهند و موجب می شوند چهره پیر تر به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم تزریق بوتاکس گونه را که در بهترین مرکز زیبایی در غرب تهران، به نحو احسن انجام می شود، برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

گونه ها و نقش تاثیر گذار آن ها در زیبایی

امروزه روش های زیادی برای زیبا تر شدن در میان خانم ها رایج شده است. تزریق بوتاکس یکی از این روش هاست که طرفداران زیادی دارد. تزریق بوتاکس در نقاط مختلف صورت از جمله گونه موجب می شود چهره زیبا تر و جذاب شود. تزریق بوتاکس یک روش زیبایی است که برای از بین بردن خطوط و چین و چروک ها، درمان افتادگی صورت و … مورد استفاده واقع می شود. جالب است بدانید بوتاکس تنها برای زیبایی نیست. از تزریق بوتاکس برای روش های درمانی مانند درمان عرق کردن زیاد، درمان درد میگرن و … نیز استفاده می شود.

بوتاکس چیست؟

شاید اولین سوال برای شما این باشد که بوتاکس چیست؟ بوتاکس یک ماده ی پروتئینی است که از سم یک نوع باکتری به اسم باکتری بوتولینوم تولید می شود. تزریق بوتاکس در یک نقطه موجب می شود تا سوخت و ساز عضلات در آن نقطه متوقف شود و در نتیجه مشکلات پوستی از بین برود. یکی از مهم ترین و رایج ترین نقاطی که مورد هدف تزریق بوتاکس قرار می گیرد، گونه می باشد.

شاید برای شما سوال باشد بوتاکس چگونه نقص ها و مشکلات صورت را از بین می برد؟ تزریق بوتاکس در صورت موجب می شود تا حرکت عضلات و عصب های صورت متوقف شود، در نتیجه در اثر کم تحرکی عضلات صورت، چین و چروک ها از بین می روند و پوست ناحیه مورد نظر صاف می شود.از طرفی دیگر این عمل موجب می شود تا به دلیل عدم تحرک عضلات، پوست قوام بیاید و سفت و محکم شود.

روش کلی تزریق بوتاکس چیست؟

روش کلی تزریق بوتاکس این گونه است که ابتدا با توجه به نظر پزشک ۱ یا ۲ واحد بوتاکس به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و سپس بعد از ۲ الی ۳ هفته، پزشک مجدد ناحیه مورد نظر را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و سپس مقدار تزریق را بیشتر می کند. بوتاکس گونه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رفع افتادگی گونه

در واقع یکی از منحصربه فردترین و خاص ترین کاربردهای بوتاکس گونه، رفع افتادگی گونه است. در واقع گونه ها به دلیل از بین رفتن چربی های طبیعی و همچنین پروتئین ‌های مفید پوست، افتاده و از حالت طبیعی خارج می شوند که از بین رفتن چربی ها و پروتئین ها به دلایل مختلف مثل رژیم غذایی غلط، از بین رفتن کلاژن، بیماری و کاهش وزن سریع اتفاق می افتد. از این رو امروزه یکی از بهترین روش ها برای رفع این مشکل استفاده از تزریق بوتاکس است.

با تزریق بوتاکس گونه، عضلات این قسمت از صورت فلج و ضعیف می شوند که این فلج شدن موقتی از حرکت کردن عضلات جلوگیری می کند. در نتیجه این کار سبب می شود که فرم گونه ثابت بماند.

فواید تزریق بوتاکس گونه چیست؟

امروزه افراد برای زیباتر شدن صورت خود معمولا بوتاکس را انتخاب می کنند چرا که بوتاکس یک روش غیر جراحی است و از فواید این روش این است که به صورت سرپایی و همچنین بدون درد و خونریزی انجام می شود. از دیگر فواید تزریق بوتاکس گونه این است که این روش دارای دوره نقاهت بسیار کوتاهی است. همچنین شما می توانید تاثیرات تزریق را ۲ الی ۳ روز بعد به خوبی مشاهده کنید.

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق بوتاکس گونه

از مهم ترین مراحل تزریق بوتاکس، مراقبت های بعد از بوتاکس است. لازم به ذکر است بدانید بوتاکس ماده ای است که بعد از تزریق به ماهیچه می چسبد و رفته رفته جذب ماهیچه می شود. ولی در ابتدای تزریق آن باید از حرکت آن جلوگیری کنید. برای این کار بهتر است بعد از تزریق حدود یک ساعت بنشینید و حرکت نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز