Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 خرداد 1402

جوانسازی پوست چگونه انجام می‌شود؟ + راه های جوان کردن پوست

امروزه روش ها و درمان های زیادی وجود دارد که ادعا می کنند پوستی جوان تر به شما می دهند؛ اما واقعا راز جوان ماندن صورت چیست و چطور می توان جوانی پوست را با راه های طبیعی تضمین کرد؟ خبر خوب این است که چندین راهکار اثبات شده وجود دارد که می توانید با کمک آن ها، پوست خود را به طور طبیعی جوان تر نشان دهید؛ بدون آن که نیازی به لیزر، تزریق و یا انواع جراحی های پرهزینه و بعضا خطرناک باشد. در این مقاله فهرستی از بهترین نکات اثبات شده و رازهای جوان ماندن صورت را گردآوری کرده ایم تا بتوانید از همین امروز، قدم هایی برای داشتن پوستی سالم، هیدراته و جوان بردارید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا راز جوان ماندن صورت را برملا کنیم.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

راز جوان ماندن صورت: مصرف اسیدهای چرب ضروری

اولین راز جوان ماندن صورت داشتن یک رژیم غذایی مناسب و مفید برای پوست است. رژیم غذایی سرشار از اسیدهای چرب ضروری، از خشکی پوست جلوگیری کرده و علائم پیری و چین و چروک را کاهش می دهد. در واقع اسیدهای چرب ضروری، چربی های مهمی هستند که بدن ما برای عملکرد درست به آن ها نیاز دارد. از آن جایی که بدن انسان قادر نیست به تنهایی این اسیدهای چرب را تولید کند، لازم است این ترکیبات مفید را از رژیم غذای خود دریافت کنیم.

ماساژ صورت برای جوانی پوست

ماساژ منظم، پف پوست را کاهش می دهد و پوست شما را سفت تر می کند. در واقع ماساژ جریان خون را افزایش می دهد که به معنای رسیدن مواد مغذی بیشتر به پوست و تولید کلاژن در آن است. برای این کار می توانید به یک ماسور (متخصص ماساژ) مراجعه کنید و یا از ابزارهای ماساژ صورت موجود در بازار و یا حتی دست های خودتان برای این کار استفاده کنید.

برای اینکه در خانه صورت خود را با انگشت ها ماساژ دهید، ابتدا باید از مرطوب کننده یا روغن صورت استفاده کنید تا پوستتان روان شود. در ویدیوی زیر نحوه ماساژ صورت در خانه را می آموزید. با تکرار روزانه این تمرین ها، پوستی به مراتب جوان تر و شاداب تر خواهید داشت

از یک کرم حاوی ویتامین A استفاده کنید. یک نسخه ی قوی : ویتامین A موضعی یا کرم هایی که با عنوان رتینوئید شناخته شده است می تواند چین و چروک را کاهش داده و پوست جوان تری را ایجاد کند .” این کرم ها به ساخت کلاژن کمک می کند ، تولید کلاژن از ایجاد چین و چروک پوست و لکه های قهوه ای جلوگیری به عمل می آورد.

لکه های قهوه ای را سفید کنید.شما می توانید با استفاده از کرم های روشن کننده که حاوی هیدروکینون هستند سعی کنید لکه های قهوه ای (معمولا به آنها لکه های پیری گفته می شود) را روشن کنید.”هیدروکینون به مهار کردن یک آنزیم مهم در ترکیب رنگدانه کمک می کند”

 

لایه برداری از پوست برای رویش پوست جدید . متخصصین امراض پوستی از روش های متعددی برای از بین بردن لایه ی بالایی پوست و رویش پوست جدید استفاده می کنند. این روش ها می تواند پوست را سفت کرده و خطوط و لکه های قهوه ای روی پوست را کاهش دهد.”وقتی لایه ی بالایی پوستتان برداشته شد پوستتان آماده است تا ما بتوانیم از مرطوب کننده ها و محصولات آرایشی دیگر برای نفوذ عمیق تر و کارایی بهتر استفاده کنیم . این محصولات عبارتند از:

  • لایه برداری شیمیایی. روشی برای لایه برداری و پوسته پوسته شدن لایه ی بالایی پوست
  • لیزر پوست.برای تبخیر سطح پوست
  • میکرودرم ابریژن .در این کار ذرات کوچک با فشار بر روی صورت پاشیده می شود تا سلول های بالاترین سطح پوست را از بین ببرد.

ضد آفتاب را فراموش نکنید

همه ما می‌دانیم که آفتاب منبع خوبی برای تامین ویتامین D است. اما این نکته را هم باید بدانید که اشعه‌های فرابنفش خورشید (UV) برای پوست بسیار خطرناک هستند. اشعه فرابنفش در دو نوع UVA و UVB به ما می‌تابد. UVA عامل چین‌وچروک پوست و در نتیجه پیری است. UVB هم منجربه قرمزی، سوختگی و التهاب پوست می‌شود. پوست اگر سالم نباشد، عاملی برای پیر به نظر رسیدن خواهد بود. پس برای جوان تر به نظر رسیدن، حتما از ضد آفتاب در روتین پوستی خود استفاده کنید. ضد آفتابی بخرید که در مشخصات آن به حفاظت از پوست در برابر UVA و UVB اشاره کرده باشد تا بتواند از پوست در برابر هر دو اشعه مراقبت کند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز