Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 فروردین 1402

در فصل بهار چه رنگ روسری بپوشیم ؟ + رنگ مناسب فصل بهار!

با تمام شدن فصل سرما و کنار گذاشتن روسری بافت، روسری بهاره جایگزین می‌شود. فصل بهار، فصلی برای زیبایی است؛ زیبایی فصل بهار با پوشش بهاره زیباتر می‌شود. رنگ روسری از مهم‌ترین پوشش‌ ها برای خانم‌ ها می‌باشد که انتخاب رنگ آن، ساده‌ترین کار برای زیباتر کردن تیپ می‌باشد.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

روسری از آنجا که در بخش بالایی لباس‌ ها قرار دارد اهمیت زیادی در هماهنگ بودن با رنگ پوست، مانتو، کیف، کفش و…دارد. این که چه رنگ روسری با چه طرحی انتخاب کنیم مهم است اما مهم‌تر از آن، این است که چه رنگی به پوست صورتمان می‌آید. برای انتخاب و خرید روسری بهاره نکاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ ها می‌توانید تیپ و استایلی شیک داشته باشید. در این مقاله به این نکات پرداخته می‌شود.

 

خوب است بدانید که یکی از روش‌ های خوب و ساده برای درک کردن این که پوستمان سرد هست یا گرم، استفاده از روش دستبند طلایی هست. این تست بسیار ساده هست، ولی در عین حال بسیار دقیق است و پاسخگویی خوبی دارد.

 

برای انجام این کار لازم است شما یک دستبند طلایی و یک دستبند نقره‌ ای داشته باشید. روی هر یک از دست‌ های خود، یکی از آن‌ ها را قرار دهید. سپس، وقت مقایسه است، با دقت نگاه کنید و تصمیم بگیرید کدام یک از دستبند ها بیشتر به دست شما می‌آید. در ضمن، این که دیدن کدام یک از آن‌ ها به شما حس سرزندگی و سلامت بیشتری می‌دهد نیز می‌تواند به شما تا حد زیادی به انتخاب یکی از آن‌ ها کمک نماید.

 

همان طور که خودتان نیز حدس می‌زنید، رنگ طلایی همواره یادآور رنگ های گرم هست، بنابراین، اگر شما حس کردید که با رنگ طلایی حس شادابی بیشتری دارید و یا حس می‌کنید بیشتر به دستتان می‌آید، در آن صورت رنگ پوست شما در دسته رنگ‌ های گرم است. اما اگر حس کردید رنگ نقره‌ ای بیشتر به دست شما می‌آید و روی پوست شما زیباتر است، در آن صورت رنگ پوست شما در دسته رنگ‌ های سرد قرار می‌گیرد.

 

البته، برخی از افراد نیز در این میان نمی‌توانند تصمیم بگیرند و معتقد هستند که در هر دو رنگ به یک اندازه روی پوست آن‌ ها زیبا و چشمگیر به نظر می‌آیند.

 

در چنین شرایطی، به طور معمول می‌گوییم فرد رنگ پوست خنثی دارد. این دسته از افراد می‌توانند از هر رنگی که بخواهند استفاده کنند، چرا که هر رنگی به پوستشان می‌آید، با این حال قرار گرفتن در یکی از این دسته‌ های رنگی، بدون شک به شما در انتخاب رنگ لباس‌ هایتان کمک خواهد کرد و به شما اعتماد به نفس بالاتری نسبت به ظاهرتان و استایل‌تان خواهد داد.

رنگ روسری مناسب برای افرادی که پوست سرد دارند

افرادی که پوست سرد دارند، معمولا پوست‌شان روشن‌تر هست و نسبتا سفید می‌باشد. پیشنهاد ما به این دسته از افراد این است که برای انتخاب روسری، رنگ‌ های خیلی روشن استفاده نکنند. رنگ‌ های روشن در برابر پوست روشن این افراد، ممکن است کمی پوست آن‌ ها را بی روح و بی حال جلوه دهند. بنابراین، پیشنهاد ما برای این افراد این است که از رنگ‌ های شاد و با نشاط، مثل رنگ‌ هایی نظیر قرمز، آبی و سبز استفاده کنند.

 

این دسته از رنگ‌ ها پوست آن‌ ها را جذاب تر و زیباتر نشان خواهد داد. اگر این دسته از افراد علاقه داشتند که از رنگ‌ های روشن استفاده نمایند، ما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل آن روسری‌ ها و یا شال‌ ها طرحدار باشند، تا از به وجود آمدن حالت بی روحی و بی نشاطی جلوگیری گردد.

 

نوع و رنگ پوست، و تاثیر آن‌ ها در انتخاب رنگ روسری و شال

خوب است بدانید که قواعد و نکات بسیار متنوعی در باب بررسی پوست وجود دارند، با این حال، می‌توانیم بدون شک بگوییم که یکی از اصلی ترین آن‌ ها و یا شاید، مرحله اول آن‌ ها این است که ما بفهمیم رنگ پوست سرد داریم یا گرم! رنگ‌ های مناسب لباس برای پوست‌ هایی که رنگ سردی دارند و یا رنگ گرمی دارند بسیار متفاوت هستند. بنابراین، بسیار مهم است که این مورد را دقیق و درست تشخیص دهیم. اما چگونه؟

 

مانتو خردلی با چه شالی ست میشود

رنگ خردلی نام خود را از همان چاشنی معروف: پودر خردل، که طعمی تند دارد گرفته شده است. مانتو خردلی برای هر فصلی و هر مناسبتی مناسب است: برای محیط کار، اوقات فراغت و لباس زرد خردلی شما را در هر محیطی جذاب نشان می دهد، بویژه اگر آنرا به درستی ست کنید.

 

مناسب ترین طرح و رنگ های شال بهاری

  • طرح های گل دار

یکی از پر طرفدار ترین گزینه های شال بهاری؛ طرح های گل دار با ترکیب رنگ های شاد و روشن هستند که علاوه بر زیبایی، حس و حال خوبی را به استایل شما می بخشد. قابل ذکر است که این گزینه به دلیل تنوع رنگ و طرح های خود، می تواند به راحتی با اغلب لباس های تان ست شود

.

  • رنگ قرمز

قرمز یک رنگ گرم و پر انرژی است که باعث می شود، اعتماد به نفس افراد افزایش یابد و حس نشاط داشته باشند. معمولا از این رنگ در اکثر فصل ها استفاده می کنند اما با توجه به تحقیقات انجام شده؛ مناسب ترین فصل برای استفاده از شال قرمز، بهار است.

 

  • رنگ سبز

معمولا کمتر کسی از این رنگ در فصل بهار استفاده می کند اما باید بدانید که؛

 

  • رنگ صورتی ملایم

همان طور که می دانید؛ هر شالی مناسب یک مکان خاص می باشد اما اگر می خواهید یک شال رنگی تهیه کنید که برای اکثر مکان ها مناسب باشد، رنگ صورتی ملایم می تواند بهترین گزینه باشد.

 

شما می توانید با استفاده از این رنگ شال، در مراسم های رسمی و غیر رسمی نیز شرکت کنید. البته اگر جنس پارچه آن ابریشمی باشد؛ نتیجه بهتری دارد و بیشتر خود را نشان می دهد.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

رنگ سبز در کنار رنگ صورتی می تواند یک استایل بهار جذاب بسازد. این رنگ بسیار آرامش بخش است، به همین علت توصیه می کنیم حتما هنگام خرید شال، این رنگ را هم مدنظر داشته باشید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز