Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 آبان 1401

دستکش ضد آب چیست؟ + ویژگی دستکش های ایمنی را بدانید!

همه چیز در رابطه با دستکش ضد آب!

دستکش ضد آب ساق بلند یک دستکش بسیار خوب برای آن افرادی است که به صورت مداوم با رطوبت در تماس هستند.وقتی صحبت از دستکش های ضد آب می شود، همه ما می دانیم که این ویژگی در شرایطی که خطر تماس با آب، یخ، برف یا سایر مواد مرطوب وجود دارد، چقدر می تواند مفید باشد. وقتی نوبت به خرید دستکش ضدآب می رسد، می خواهیم مطمئن شویم که شما از نوع دستکش ضدآب که می خرید آگاه هستید.

یکی از راه هایی که می توانید کیفیت یک جفت دستکش ضد آب را تست کنید. تست چین و چروک است. اگر دست خود را در یک جفت دستکش قرار می دهید و در واقع می توانید صدای جیر جیر را بشنوید. می دانید که این دستکش برای شما مناسب نیست. این نشان می دهد که غشای ضد آب به درستی به لایه داخلی و خارجی چسبیده نیست و استفاده از آن را بسیار ناراحت کننده و بی اثر می کند.

ویژگی و کاربرد دستکش ضد آب ساق بلند

متریالی که در ساخت دستکش ضد آب استفاده کرده اند پلاستیک و لاتکس است. همچنین همراه با کیفیت عالی از انعطاف خوبی هم برخوردار می باشد. این دستکش با ساق بلند 80 سانتی متری تمامی قسمت های مهم دست شما را پوشش می دهد. ساق بلند بودن دستکش باعث می شود که از نفوذ آب هنگام استفاده از آن در سطوح عمیق پر آب به دستکش جلوگیری شود. حرکت دست ها حتی با وجود جنس زخیمی که این دستکش دارد سخت نخواهد بود بلکه بسیار در برابر سایش و پاری شدن و پوسیدگی مقاوم است. حین انجام کارهایی مانند سمباده کشی، درست کردن ترشی، شستوشوی ظروف، رنگ کاری استفاده از آن مناسب می باشد.

اگر یک جفت دستکش ضد آب را بپوشید ،دستان شما 100٪ در برابر هرگونه رطوبت و آب محافظت می شود و خشک و راحت خواهید ماند ،این ویژگی حتی اگر دستان شما در زیر سطح آب کار کند مانع نفوذ آب به درون دستکش می شود. تمام درزها آب بندی شده اند و هیچ نقطه نشتی وجود نخواهد داشت.

دستکش مقاوم در برابر بریدگی

برای ویژگی مقاومت در برابر برش سطوح استاندارد مختلفی وجود دارد. از دستکش های نازک و انعطاف پذیر با سطح محافظت کم تا دستکش های ویژه مجهز به فناوری های پیشرفته برای شرایط کاری سخت. انتخاب دستکش با این ویژگی به نیاز و ماموریت شما بستگی دارد.

دستکش دافع آب

برای محیط های مرطوب مناسب است تا یک جفت دستکش دافع رطوبت انتخاب نموده و بپوشید. این دستکش ها با مواد ضد آب یا دافع آب طراحی شده اند و دارای خاصیت آبگریزی هستند اما برخلاف دستکش ضد آب ، درز گیری و آب بندی نشده اند.

جنس لاتکس در دستکش لاتکس چیست؟

لاتکس که مشهور ترین ماده سازنده دستکش های لاتکس می باشد، ماده ای شیری رنگ است که منشا آن از درخت های hevea brasiliensis می باشد لاتکس مایعی قابل تجزیه و یک لاستیک طبیعی است که در طیف وسیعی از محصولات مختلف از جمله چکمه، کاندوم و البته انواع دستکش استفاده می شود. و به دلیل مزایای بسیار زیاد، از قرن هجدهم میلادی مورد استفاده قرار گرفته است و علی رغم توسعه مواد مصنوعی، هنوز کشسان ترین، مقاوم ترین و مناسب ترین ماده برای ساخت دستکش است.

آلرژی به لاتکس در واقع واکنش بدن به پروتئین هایی است که در ساختار لاتکس وجود دارد. این آلرژی معمولا به صورت کهیر، خارش، قرمزی پوست و یا آنافیلاکسی بروز می کند.اگر به لاتکس حساسیت دارید می توانید از دستکش های لاتکس بدون پودر که تحت فرآیند کلرزنی پروتئین های موجود در ساختار لاتکس از بین رفته است را استفاده نمایید.

کاربرد دستکش لاتکس چیست؟

کاربرد لاتکس چیست؟ همانطور که گفته شد دستکش های لاتکس، از ضخامت های مختلفی برخوردار هستند و این یکی از دلایلی است که می توان از آنها برای کاربردهای مختلف استفاده کرد.

  1. دستکش های نازک لاتکس مناسب برای استفاده در معاینات پزشکی
  2. دستکش های ضخیم تر برای کار با پاک کننده های قوی
  3. استفاده از آن در آزمایشگاه های صنعتی
  4. قابل استفاده در انواع کارگاه ها
  5. مورد استفاده در رستوران ها
  6. مورد استفاده در آرایشگاهها
  7. قابل استفاده برای تتو کارها
  8. استفاده از آن در آزمایشگاه های تشخیص پزشکی
  9. هنگام کار با مواد شیمیایی مانند انواع اسید
  10. قابل استفاده بهیاران در مراکز سالمندان
  11. کاربرد بسیار آن در پزشکی قانونی
  12. قابل استفاده برای تعمیرات صنعتی
  13. قابل استفاده در تعمیرات اتومبیل
  14. قابل استفاده به عنوان پوشش مناسب در هنگام مصرف انواع پماد پوستی
  15. قابل استفاده در زیر دستکش های پشمی یا نخی به منظور بکارگیری از خاصیت ضد آب آن
  16. مورد استفاده برای نانوایی ها
  17. مورد استفاده در فروشگاههای پروتئینی به هنگام پاک کردن مرغ یا ماهی
  18. مورد استفاده خانگی برای جلوگیری از آلودگی پوستی به هنگام نظافت آشپزی

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز