Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 مرداد 1402

رنگ مو مناسب پوست تیره چیست؟ + ویژگی رنگ مو افراد تیره پوست

رنگ مو مناسب تیره پوستان

اگر به فکر رنگ مو موهایتان هستید، ابتدا به رنگ و تناژ پوست‌تان توجه کنید. اگر پوست‌تان سبزه یا تیره است، باید رنگ مویی انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد. برخی از افراد که پوست سبزه دارند، مطمئن نیستند، رنگ‌های مشکی یا بلوند مناسب پوست‌تان باشد. اگر شما هم نگران این موضوع هستید، باید بگوییم، رنگ مشکی می‌تواند پوست سبزه و خوش‌رنگ‌تان را درخشان کند.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

از طرفی از آنجایی‌که رنگ پوست‌تان سبزه است، تناژ زرد یا طلایی دارد، بنابراین انواع رنگ‌های بلوند (از جمله بلوند بژ، بلوند طلایی، بلوند توت‌فرنگی، بلوند فندقی و بلوند عسلی) مناسب‌تان است و چهره‌تان را عالی و بسیار جذاب نشان می‌دهد.

 

در ادامه رنگ‌های دیگری که مناسب رنگ و تناژ پوست‌تان هستند را پیشنهاد کرده‌ایم:

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه بر اساس تناژ پوست

اگر پوست سبزه ای دارید و می خواهید، بهترین رنگ مو برای پوست سبزه را انتخاب کنید، قبل از هر چیزی باید بدانید، تناژ پوستتان چیست. یعنی پوست تان تن سردی دارد یا گرم. اگر به این تناژ پی ببرید، خیلی راحت می توانید بهترین رنگ مو را برای پوست سبزه خود انتخاب کنید تا زیبایی پوست تان چند برابر شود.

 

سوالی که اکنون ذهن همه ما را به خود درگیر کرده این است که از کجا بدانیم پوست مان تن سرد دارد یا گرم؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، روش های مختلفی برای تشخیص تناژ پوست وجود دارند. در ادامه این مطلب به دو روش مهم برای تشخیص تناژ پوست اشاره می کنیم.

 

روش اول تشخیص تناژ پوست: به کمک جواهرات

اولین روش برای تشخیص تناژ پوستتان می توانید، از جواهرات کمک بگیرید. برای این کار باید یک زیورآلات نقره را به خود بگیرید. پس از آن نیز یک زیورآلات از جنس طلا را.

 

حال توجه کنید، اگر نقره به شما بیشتر می آید و بیشتر جلب توجه می کند، به این معناست که تناژ پوست شما سرد است. از سوی دیگر اگر طلا روی پوستتان بیشتر از نقره خودنمایی می کند، یعنی تن پوست تان گرم است.

 

روش دوم تشخیص تناژ پوست: به کمک رگ های پوستی

رگ های زیر پوستی تان هم می تواند، سردی یا گرمی تن پوست شما را نشان دهند. برای این کار پوست فاصله بین‌ مچ و آرنج خود را زیر روشنایی فراوان آفتاب قرار دهید. دقت کنید که اگر رنگ رگ‌های‌ پایین ساعدتان مایل به آبی بود، نشان دهنده این است که تن پوست‌ شما سرد‌ است‌ اما درصورتی‌که رگ‌های‌ شما به رنگ سبز بود یعنی تن پوست‌ شما گرم است.

 

حال که دانستید، تناژ پوستتان سرد است یا گرم، بی شک دنبال این هستید که بدانید، دانستن تناژ پوست چه کمکی در انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست سبزه به ما می کند.

 

اگر پوست سبزه ای دارید و تن پوستتان هم سرد است، رنگ مو قهوه ای با هایلایت های روشن بهترین رنگ مو برای پوست سبزه شماست. این رنگ در حال حاضر بسیار هم ترند شده و به رنگ پوست سبزه شما هم می آید.

 

در طرف مقابل آن دسته از خانم هایی که پوست سبزه ای دارند و تن پوست شان هم گرم است باید سراغ رنگ موهای شکلاتی و فندقی بروند. این رنگ موها رنگ پوست شان زیبایی بینظیری به وجود می آورد. توجه داشته باشید که این مسائل در مورد آقایان هم صدق می کند و این رنگ موها برای آقایان پوست سبزه هم ایده آل است.

 

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه  براساس طیف رنگی پوست

همانطور که می دانید، پوست سبزه در انواع طیف های تیره و روشن و متوسط موجود است که برای هر کدام از این رنگ پوست ها رنگ مویی خاص مناسب است.

 

رنگ مو برای پوست سبزه روشن

اگر رنگ پوست تان سبزه روشن است رنگ موهای قهوه ای و بلوند روشن برایتان بهترین انتخاب است.

 

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه معمولی

اگر رنگ پوست شما سبزه معمولی است، یعنی نه سبزه تیره است و نه سبزه روشن، رنگ موهای قرمز قهوه ای روشن و شاه بلوطی روشن و بلوند روشن می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

 

رنگ مو برای پوست سبزه تیره

اگر پوست سبزه تیره ای دارید، رنگ موهای شاه بلوطی تیره و متوسط و قهوه ای روشن و بلوند روشن می توانند ایده خوبی برای انتخاب رنگ موی شما باشند. دقت کنید که به هیچ عنوان از  رنگ موهای روشن تر از این رنگ موها استفاده نکنید، چرا که این رنگ موها پوست شما را تیره می کنند و زیبایی چندانی ندارد.

 

انتخاب رنگ موی زیبا برای افراد سبزه کار ساده ای نیست. به همین دلیل ما در این قسمت برخی از بهترین رنگ مو هایی که افراد سبزه می توانند از آن استفاده کنند را نام برده ایم. برخی از بهترین رنگ مو هایی که افراد سبزه می توانند استفاده کنند، رنگ های زیر هستند:

1) بلوند عسلی
2) کاراملی
3) بلوند پلاتین
4) بالیاژ گرم
5) شاه بلوط
6) خاکستری قهوه ای
7) رنگ قرمز
8) رنگ موی بورگاندی
9) قرمز گیلاسی
10) صورتی پاستلی

رنگ موی مناسب پوست سبزه و تیره

برای آن که متوجه شوید بهترین رنگ مو که به پوست صورت شما می‌آید چه رنگ مویی است ابتدا باید بدانید پوست شما تناژ سرد دارد یا گرم؟ هنگامی که این موضوع را متوجه شدید می‌توانید رنگ مویی را انتخاب کنید که موجب زیبایی دو چندان پوست شما شود. برای آن که متوجه شوید پوست شما سرد است یا گرم، یکی از روش‌ها این است که می‌توانید از طلا و جواهرات کمک بگیرید. به این صورت که هنگام استفاده از آن‌ها باید ببینید که نقره به پوست شما بیشتر می‌آید یا طلا؟ اگر نقره به پوست شما بیشتر می‌آمد یعنی تناژ پوست شما سرد است اما اگر طلا به رنگ پوست‌تان می‌آمد یعنی تناژ پوست شما گرم است.

 

  • اگر رنگ پوست شما سبزه روشن است رنگ موی قهوه‌ای و بلوند روشن به شما می‌آید.
  • اگر رنگ پوست شما سبزه معمولی است ست رنگ موهای فندقی و عسلی به شما می‌آیند.
  • اگر رنگ پوست شما سبزه تیره است رنگ موهای نسکافه‌ای و شاه بلوطی به شما می‌آیند.

توجه داشته باشید که رنگ مو موجب زیبایی دو چندان چهره می‌شود بنابراین باید حتما به این نکته همواره توجه کنید که رنگ موی متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا زیبایی‌تان افزایش پیدا کند.

 

ترکیب بهترین رنگ موها برای پوست سبزه تا تیره

در ادامه این مقاله ترکیب خوش رنگ‌ترین رنگ موها را برای پوست سبزه آموزش می‌دهیم:

  • رنک موی متوسط پایه 7

یکی از مناسب‌ترین رنگ موها برای کسانی که پوست سبزه‌ای دارند رنگ موهای بژ و کاکائویی است. همچنین استفاده از تکنیک آمبره و سامبره موجب میشود تا فرد چهره و موهایی زیباتر داشته باشید.

رنگ موی مناسب پوست تیره بدون دکلره

  • موی رنگ نشده یا موی قهوه‌ای یا طلایی پایه 4 تا 7
  • رنگ موی نسکافه‌ای پایه 7 نصف تیوپ
  • رنگ موی دودی پایه 8 نصف تیوپ
  • واریاسیون بفش و نقره‌ای دو سانت

 

فرمول ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه

  • موی رنگ نشده یا موی قهوه‌ای یا طلایی پایه 5 تا 7 
  • رنگ موی خاکستری مرواریدی پایه 8 یک چهارم تیوپ
  • رنگ موی کاکائویی پایه 7 سه چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و آبی دو سانت
  • اکسیدان نه درصد

 

فرمول رنگ مو سال 1400 برای پوست سبزه

  • موی رنگ نشده یا موی قهوه‌ای یا طلایی پایه 5 تا 7
  • رنگ موی کاکائویی پایه 7 سه چهارم تیوپ
  • رنگ موی طبیعی پایه 8 یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و آبی دو سانت
  • اکسیدان نه درصد

 

رنگ موی یخی برای رنگ پوست سبزه

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین رنگ موها که سلبریتی‌های معروف دنیا از این رنگ مو استفاده می‌کنند، رنگ موی یخی است. این رنگ مو برای افرادی که رنگ پوست سبزه‌ای دارند بسیار مناسب است.

رنگ موی آمبره برای پوست سبزه

رنگ موی آمبره یکی دیگر از رنگ موهای بسیار زیبا برای پوست سبزه تیره است. شما با این رنگ مو می‌توانید چهره‌تان را زیباتر از قبل جلوه دهید.

 

فرمول ترکیب رنگ مو آمبره بژ مناسب پوست سبز تیره

  • دکلره پایه 8
  • رنگ مو بژ پایه 7 به اندازه 70 میل
  • هایلایت صدفی به اندازه 20 میل
  • رنگ مو دودی پایه 8 به اندازه 10 میل
  • واریاسیون بنفش به اندازه دو بند انگشت
  • واریاسیوت دودی به اندازه دو بند انگشت

 

فرمول رنگ موی نقره‌ای یخی

  • بلوند نقره ای c9 به اندازه 10 سانت
  • واریاسیون خاکستری به اندازه 3 سانت
  • واریاسسون نقره ای 0.22 به اندازه 3 سانت
  • اکسیدان نمره 1: 30 سی سی3

 

فرمول ترکیب رنگ موی کاکائویی

برای ترکیب رنگ موی بدون دکلره پوست سبزه پایه رنگ‌های کاکائویی بهتر است. البته اگر به همراه این رنگ مو از تکنیک آمبره و سامبره استفاده کنید زیباتر خواهد شد. همچنین در کنار این رنگ مو بر زمینه کاکائویی از هایلایت‌های سوزنی و فویلی نیز استفاده کنید.

 

فرمول رنگ مو مناسب پوست سبزه بدون دکلره

  • موی رنگ شده یا موی طلایی یا موی قهوه‌ای پایه 5 تا 7 
  • رنگ موی کاکائویی پایه 7 به اندازه 3/4 تیوپ
  • رنگ موی خاکستری مرواریدی پایه 8 به اندازه یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و آبی به اندازه 2 سانت
  • اکسیدان 9 درصد

 

فرمول رنگ موی مناسب پوست سبزه بدون دکلره:

موی رنگ نشده یا موی قهوه قهوه ای یا طلایی پایه 5 تا 7

رنگ مو کاکایویی پایه ۷ – نصف چهارم تیوپ

رنگ طبیعی پایه ۸ – یک چهارم تیوپ

رنگ برنز – یک چهارم تیوپ

واریاسیون بنفش و آبی- دو سانت

اکسیدان نه درصد

انتخاب های دیگر رنگ مو مناسب پوست تیره

انتخاب رنگهای بلوند پایه 7 تا 10 با هر فرمولی که دوست دارید. برای پوست های سبزه انتخاب هوشمندانه تری است. استفاده از هایلایت شکلاتی و یا عسلی و … پایه 7 به بالا در زمینه مشکی نیز سن شما را بالا نمی برد.

 

در عین حال آمبره و سامبره بلوند نیز در بسیاری از هنرمندان با پوست سبزه و برنز به چشم می خورد. چهره های سبزه را فوق العاده با استایل و جذاب می کند. اگر دقت کنید عکس پایین دارای تناسب بیشتری است چراکه همحوانی و تضاد رنگ انتخابی بین رنگ پوست و رنگ مو بسیار مناسب است.

 

نحوه آرایش پوست سبزه

اگر برای روشن شدن پوست خود به دنبال لنزهای روشن و بلوند یخی هستید و چون پوستتان مانند دختران اسکاندیناوی و اوکراین سفید و روشن نیست، اعتماد به نفستان کم شده است، بهتر است بدانید سخت در اشتباه هستید! اگر همین طور بود، بسیاری از افراد تلاش نمی کردند با محصولات شیمیایی و طبیعی یا آفتاب گرفتن پوست خود را تیره کنند و سلامت خود را به خطر بیندازند!

 

ارزش پوست سبزه خود را بدانید. کافی است با انرژی رنگ ها آشنا باشید، رنگ های مناسب پوست سبزه را بشناسید و مراقبت های پوستی را در روتین روزانه خود قرار دهید. نکاتی که برای آرایش پوست سبزه باید به آنها توجه کنید

 

خط چشم طلایی و سبز برای پوست سبزه انتخابی فوق العاده است. توصیه می کنیم همیشه خط چشم مشکی نکشید و رنگ سبز و طلایی را هم امتحان کنید!
اگر به آرایش شاین و درخشان علاقه دارید، خوب است بدانید رژ های شاین و اکلیل دار نیز برای آرایش پوست سبزه پیشنهاد می شود. به ویژه در مهمانی ها و پارتی های نیمه دوم سال!

 

نکات مهم درباره رنگ مو مناسب پوست سبزه

  • رنگ موی قهوه ای دودی را امتحان کنید! اگر پوست سبزه دارید و به دنبال رنگ مو مناسب پوست سبزه هستید، رنگ مو قهوه ای دودی را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ در کنار پوست سبزه بسیار زیبا و جذاب است.
  • سامبره و آمبره برای پوست سبزه می تواند بهترین انتخاب باشد! چراکه ترکیب رنگ ها به خصوص در رنگ مو سامبره که بخش های پایین مو تیره تر از بخش های بالای مو است، جلوه ای درخشان و باشکوه به پوست سبزه می دهد.
  • اگر می خواهید بالیاژ انجام دهید و پوست سبزه دارید، بهتر است انرژی رنگ ها و هماهنگی رنگ ها باهم را درنظر بگیرید. اغلب ترکیب رنگ های گرم می تواند زیبایی پوست سبزه را بیشتر کند و پوست سبزه را جذاب تر و درخشان تر نشان دهد.
  • رنگ مو بلوند و قهوه ای روشن برای رنگ پوست سبزه روشن انتخابی مناسب است.
  • رنگ موی نسکافه ای و بلوطی برای رنگ پوست سبزه تیره می تواند بهترین انتخاب باشد.
  • رنگ موی فندقی و عسلی را برای رنگ پوست سبزه معمولی پیشنهاد می کنیم.

 

خصوصیات پوست تیره و روشن سازی پوست

رنگ پوستِ انسان هایِ مختلف از سیاه تا سفید متغیر است. رنگ پوست به عوامل مختلفی وابسته است که ژن در این میان مهم‌ترین نقش را بازی می‌کند. افراد در مناطقِ آفتابی و استوایی رنگِ پوست تیره تری دارند. ولی بسیاری از زنان و مردانِ جوان از داشتنِ پوست تیره خشنود نیستند.

 

آن‌ها از انواع لوازمِ آرایشی استفاده می‌کنند و مراقبت هایِ پوستی مختلفی را امتحان می‌کنند. در حالی که کرم‌ها و لوسیون‌های روشن کننده اثرِ موقتی دارند، آسیب‌های پوستی شدیدی را در آینده به وجود می‌آورند. عارضه هایِ پوستیِ شایع، لک هایِ سیاهِ پوستی، چین و چروک، دانه‌های سرسیاه و آلرژی هایِ دیگر از آن جمله هستند.

خصوصیات پوست تیره

سلول های پوست تیره دقیقاً همان سلول های پوست روشن هستند. فقط کمی تیره ترند، ویژگی دیگر این سلول ها این است که ملانین بیشتری تولید می‌کنند: ملانین منشأ رنگ دهی به پوست، موها و چشم هاست.

ملانوسیت ها (سلول های تولید ملانین) می‌توانند ملانین هایی در انواع متفاوتی تولید کنند: اوملانین (رنگ دانه های سیاه و قهوه ای) و فئوملانین (رنگ دانه های قرمز و زرد). بنابراین غلظت این نوع رنگ دانه ها، رنگ پوست را تعیین خواهد کرد. برای مثال یک پوست سیاه، درصد بالایی از ملانین خواهد داشت.

رنگ مو
رنگ مو مناسب پوست تیره

پوست تیره و آفتاب

ملانین باعث حفاظت از پوست در مقابل اشعۀ ماوراء بنفش نیز خواهد شد. بنابراین هر چه غلظت ملانین در ملانوسیت ها بیشتر باشد، آثار سرطانی اشعه های ماوراء بنفش کمتر خواهد شد.

البته، کاملاً واضح است که نمی‌توان گفت امکان ابتلا به سرطان در افرادی با پوست سیاه، وجود ندارد. در واقع، حتی میزان بسیار بالای ملانین هم نمی تواند 100% در مقابل اشعه های ماوراء بنفش از پوست محافظت کند. بنابراین اجتناب از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و استفاده از کرم های ضد آفتاب ِ مناسب بسیار مهم است.

چروک ها

از آنجایی که پوست های سیاه در مقابل اشعه های خورشید بهتر محافظت می‌شوند، بنابراین پیری پوست با منشأ چروک در این نوع پوست ها کمتر دیده می‌شود. اما این گفته به این معنی نیست که محافظت از پوست های سیاه با استفاده از درمان های مخصوص، برای پیشگیری از پیری پوست بی فایده است

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز