Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 مرداد 1402

رنگ مو مناسب پوست روشن چیست؟ + انواع رنگ مو برای پوست سفید!

بهترین رنگ مو برای پوست‌ روشن

رنگ موها برای پوست های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و بهتر است خانم ها با رنگ پوست روشن و سفید از رنگ موها برای پوست روشن استفاده کنند تا زیبایی رنگ موها و چهره آن ها چند برابر شود

 

رنگ چشم و رنگ پوست از عوامل تاثیرگذار در انتخاب رنگ موها هستند بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب رنگ موها به رنگ پوست و رنگ چشم هایشان توجه داشته باشید. 

 

قبل از انتخاب رنگ موی بهتر است ابتدا تن پوست خود را تشخیص دهید که برای این موضوع می توانید به رگ روی مچ دست های خود توجه کنید اگر رگ های مچ دست شما سبز است بعنی تن پوست گرمی دارد و اگر رگ دست شما آبی است یعنی تن پوست شما سرد است. توجه داشته باشید خانم هایی که تن پوست آن ها گرم است بهتر است از رنگ موهای گرم و خانم هایی که تن پوست آن ها سرد است بهتر است از رنگ موهای سرد مانند بلوند و یا رنگ موهای روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت.عمده استایل خرید پوشاک عمده شما را تضمین می‌کند 

 

رنگ مو و انتخاب نوع رنگ بسیار حائز اهمیت است چرا که رنگ موی انتخابی شما خانم های عزیز باید کاملا با پوست صورت، رنگ چشم همخوانی داشته باشد تا به جذابیت شما کمک کند. دنیای مد و زیبایی نازوب در این بخش مدل رنگ موهای مناسب برای پوست های روشن را گردآوردی کرده است در بخش های بعدی رنگ موی مناسب با دیگر پوست های تیره و گندمی قرار داده خواهد شد. با ما همراه باشید.

 

رنگ مو برای پوست روشن و سفید

رنگ مو برای پوست سفید و روشن، با رنگ مو برای پوست سبزه و تیره متفاوت است بنابراین خانم ها باید ابتدا تن پوست خود را تشخیص دهند سپس از بین رنگ موهای متنوع رنگی مناسب را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب نمایند. در ادامه انواع رنگ مو برای پوست سفید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

رنگ موی مناسب برای پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای

خانم هایی که رنگ پوست روشن و چشم های قهوه ای رنگی دارند جزء زیباترین افراد هستند و بهتر است این افراد از رنگ موهای طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند. رنگ مو قهوه ای با هایلایت کم برای این افراد رنگ مویی مناسب و ایده آل است. خانم ها با رنگ پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای همچنین می توانند از رنگ موهای سرد برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند ولی بهتر است موهایشان را تا دو درجه تغییر رنگ دهند. لولایت مو برای این دسته از خانم ها می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

 

راهی ساده برای انتخاب رنگ مو مناسب

قبل از این که بخواهید ته رنگ پوستتان را تعیین کنید باید نوری که استفاده می کنید نور طبیعی باشد. نورهای مصنوعی رنگ پوست را کمی تغییر می دهند. ساده ترین و سریع ترین روش این است که کف دست را بالا بیاورید و به رگ های کف دست و مچ دست نگاه کنید. اگر رگ ها آبی یا بنفش باشند ته رنگ پوستتان سرد است. اگر رگ ها سبز باشند ته رنگ پوستتان گرم است. اگر نمی توانید رنگ رگ ها را تشخیص دهید ته رنگ پوستتان خنثی است.

 

اگر دارای پوست خنثی باشید می توانید تمام رنگ های زیر را استفاده کنید. اما اگر گرم یا سرد باشید مطلب زیر را بخوانید تا رنگ موی مناسب پوستتان را پیدا کنید.

 

مشکی گرم

اگر به طیف های مشکی گرم مثل کاکائویی، موکایی و مشکی-قهوه ای علاقه دارید باید مطمئن شوید که ته رنگ پوستتان متوسط است. اما اگر ته رنگ پوستتان عمیق باشد از رنگ های موکایی یا کاکائویی استفاده کنیدتا همه چیز را گرم تر نشان دهید.

 

مشکی سرد

رنگ موهایی مثل مشکی اسپرسویی و آبی-مشکی برای کسانی که ته رنگ پوست گرم دارند مناسب است. اگر رنگ پوستتان روشن یا زیتونی است تضادی که با رنگ موهای تان دارد باعث می شود ته رنگ زرد پوستتان گرفته شود و پوست مانند عروسک های چینی نشان داده شود. اگر پوست تیره دارید می توانید از رنگ های مشکی سرد استفاده کنید.

 

قرمز گرم

اگر ته رنگ پوستتان خنثی یا آبی است قرمز گرم برای شما مناسب است. بنابراین از رنگ های مسی یا بلوند توت فرنگی استفاده کنید. موها را با شامپوی مناسب موهای رنگ شده بشوئید و سعی کنید دائم موها را شستشو ندهید تا رنگ موها ثابت تر بماند.

 

قرمز سرد

رنگ های قرمز سرد مثل: قهوه ای مایل به قرمز و قرمز برای پوست های سرد با ته رنگ قرمز مناسب است. قرمزی موها باعث می شود صورت کمتر قرمز نشان داده شود. اگر رنگ پوست عمیق دارید بهتر است از رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز استفاده کنید زیرا رنگ های قرمز گرم صورت شما را بیمار نشان میدهد.

 

قهوه ای سرد

رنگ های قهوه ای سرد مثل فندقی، قهوه ای موکا، شکلاتی تیره و قهوه ای مایل به قرمز برای کسانی که پوستی با ته رنگ گرم دارند بسیار مناسب است. اگر ته رنگ پوستتان زرد است رنگ موی قهوه ای سرد استفاده کنید تا پوست روشن تر نشان داده شود.

 

بلوند گرم

اگر پوستی سرد با ته رنگ آبی دارید از طیف های بلوند گرم مثل طلایی، کاراملی، کهربایی و عسلی استفاده کنید. رنگ های عسلی و کاراملی برای پوست های زیتونی و ته رنگ خنثی نیز مناسب است زیرا رنگ های بلوند خیلی روشن پوست را بی رنگ نشان می دهد. اگر ته رنگ پوستتان گرم است نباید از رنگ های بلوند گرم استفاده کنید زیرا زردی بیش از اندازه پوست را زرد می کند.

 

بلوند خاکستری

بلوند خاکستری شامل رنگ های چون پلاتینی، یخی، نقره ای و شرابی است و برای کسانی که پوست خنک با ته رنگ قرمز دارند مناسب است. اگر تصمیم دارید از این رنگ ها استفاده کنید باید با شامپوی بنفش موها را شستشو دهید تا از زرد شدن موها جلوگیری کند.

 

رنگ موی مناسب پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای تیره

رنگ مو برای پوست روشن و رنگ چشم قهوه ای تیره بهتر است به درستی انتخاب شود تا جذابیت ظاهری شما چند برابر شود. اگر موهای شما به طور طبیعی به رنگ قهوه ای است بهتر است از رنگ موهای روشن و هایلایت روشن برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید و اگر موهای شما تیره است بهتر است از رنگ های متمایل به قرمز برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. رنگ موی قهوه ای و شکلاتی از انواع رنگ موهایی هستند که تضاد زیبایی را بین رنگ پوست و رنگ مو شما ایجاد می کنند.

 

رنگ موی روشن با هایلایت روشن

انتخاب رنگ مو برای پوست‌های سفید

تن پوست در انتخاب رنگ مو بسیار اهمیت دارد؛ زیرا موهای شما درست در کنار چهره‌تان قرار می‌گیرد و  این تناسب می‌تواند چهره شما را زیباتر کند و صورتتان را جوان‌تر نشان دهد. اگر پوست صورتتان سفید است؛ باید در ابتدا تن پوستی‌تان را تشخیص داده و سپس یک رنگ مناسب با آن انتخاب کنید.

 

اشتباهی که اکثر خانم‌ها و آقایان به آن دچار می‌شوند؛ این است که گمان می‌کنند پوست‌های سفید، تن رنگ سردی دارند و امکان ندارد یک شخص با پوست سفید و تن پوستی گرمی باشد. این اعتقاد اشتباه است؛ در دنیا افراد زیادی وجود دارند که تن پوستی گرمی داشته و رنگ پوست آن‌ها سفید است. بنابراین اگر سفید پوست هستید، بسته به نوع و تن پوستی‌تان باید یک رنگ مناسب انتخاب کنید.

 

تشخیص تن پوست

برای این کار صورت خود را بشویید و هر گونه آرایش را از روی پوستتان پاک کنید. رو به رو آینه بایستید؛ اتاق شما باید نور طبیعی و کافی داشته باشد و خیلی تاریک یا بیش از اندازه روشن نباشد. در یک دست دو کاغذ به رنگ قرمز و زرد نگه دارید و در دست دیگر از کاغذهایی به رنگ آبی، نقره‌ای، سبز و سفید استفاده کنید.

 

هر کدام از کاغذها را به ترتیب در کنار صورتتان نگه دارید؛ به این ترتیب هر کاغذی که به رنگ پوست شما نزدیک‌تر است؛ رنگ پوست شما را نشان می‌دهد. اگر رنگ‌های قرمز و زرد با پوست شما هماهنگ هستند؛ تن پوست شما گرم است و اگر رنگ‌های آبی، نقره‌ای و سفید با پوست‌تان هماهنگ‌ترند تن پوستتان سرد می‌باشد.

 

علاوه بر این شما از راه ساده‌تری می‌توانید گرم یا سرد بودن پوستتان را تشخیص دهید. برای این کار آستین‌ها را بالا بزنید و به رگ‌های روی مچتان نگاه کنید؛ اگر رنگ آن‌ها آبی باشد؛ زمینه پوست شما سرد است؛ اگر به نظر سبز باشد رنگ پوست گرمی دارید و اگر هاله‌های آبی و سبز می‌بینید رنگ پوستتان خنثی است.

 

یک روش ساده دیگر برای تشخیص تن پوست استفاده از جواهرات است؛ گوشواره‌های نقره‌ای رنگ در گوشتان قرار دهید و به چهره‌تان نگاه کنید؛ حال از گوشواره‌های طلایی رنگ استفاده کنید؛ هر کدام از این جواهرات به پوست شما نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر باشد تن پوستی‌تان را نشان می‌دهد. پوست‌های گرم در کنار جواهرات طلایی رنگ، تناسب بهتری دارند و در مقابل پوست‌های سرد در کنار جواهراتی نقره‌ای رنگ زیباتر به نظر می‌رسند.

 

اگر پوست سفید با تن سرد دارید

اگر پوست صورتتان سفید است و تن پوستی‌تان را نیز سرد تشخیص داده‌اید؛ یعنی هاله‌هایی از رنگ‌های صورتی، قرمز  یا آبی در پوست صورتتان مشاهده می‌شود برای رفع قرمزی پوستتان باید سراغ رنگ‌هایی بروید که رنگ قرمز پوستتان را خنثی می‌کند. رنگ‌های گرم مانند طلائی می‌تواند برای پوستتان بهتر باشد و تناسب بین صورت و مو ایجاد کند.

 

رنگ‌های سرد مانند خاکستری، عسلی، مسی طلایی، قهوه‌ای بژ و rich قهوه‌ای برای صورت شما مناسب‌تر است. رنگ‌های بژ، یک انتخاب مناسب برای پوست‌های روشن و سرد است؛  اما رنگ‌هایی که قرمزی و صورتی دارد مانند رنگ‌های مسی و شرابی و یا رنگ‌های فانتزی، رنگ‌های آلبالویی و … برای شما مناسب نیستند؛ اما اگر پوست روشن و گرمی دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

اگر پوست سفید با تن گرم دارید

افرادی که پوست سفید اما تن گرم دارند باید رنگ‌هایی انتخاب کنند که زردی پوستشان را از بین برده و تشدید نکند. در غیر این صورت پوست صورتشان بی‌روح‌تر  شده و تناسبی نخواهد داشت. افرادی که پوست روشن اما گرم دارند؛ می‌توانند از مسی، شرابی و عسلی نیز استفاده کنند.

 

رنگ‌های پیشنهادی برای پوست‌های سفید:

بسیاری از زنان رنگ پوست سفیدی دارند و در انتخاب رنگ مو برای پوست‌های سفید دچار مشکل می‌شوند. بارها اتفاق افتاده که با  انتخاب یک رنگ نا مناسب، رنگ پوستشان جلوه بدی پیدا کرده و به طور کلی صورتشان پیرتر نشان داده می‌شود و شادابی قبل را ندارد.

 

در این لیست می‌خواهیم چند مدل از بهترین و زیباترین رنگ موها مناسب پوست‌های سفید را به شما پیشنهاد دهیم که می‌توانید بسته به سلیقه و تمایل به روشنی و تیرگی موها و متناسب با تن پوستتان، آن‌ها را انتخاب کنید تا زیبایی چهره‌تان چند برابر شود:

 

کدام طیف رنگ مو برای پوست سفید با تناژ گرم بهتر هستند؟

اکنون وقت آن رسیده که بهترین رنگ مو برای پوست روشن با تناژ گرم را انتخاب کنید. بر اساس آزمایش بالا، اگر متوجه شدید که تناژ پوستی گرمی دارید، بهتر است به سراغ رنگ های سرد تر مانند مسی، عسلی و شرابی بروید. توجه داشته باشید که رنگ هایی که ممکن است زردی پوست شما را بیشتر کنند، گزینه مناسبی برای رنگ مو نیستند.

 

بهترین رنگ مو برای پوست روشن و صورت گرد چه رنگی است؟

همان طور که در ابتدای مقاله درباره انتخاب رنگ مو برای پوست سفید گفتیم، فاکتورهای زیادی در انتخاب این رنگ ها دخیل هستند. علاوه بر رنگ چشم، فرم صورت هم می تواند تاثیر بسزایی در زیبا به نظر رسیدن رنگ موهای شما داشته باشد.

 

به همین دلیل هم خیلی از کسانی که صورت گردی دارند، می پرسند که زیباترین رنگ مو برای پوست روشن و صورت گرد کدام است؟ برای پاسخ به این گونه افراد، باید بگوییم که تقریبا اغلب رنگ موهایی که برای پوست روشن مناسب هستند، به افرادی با صورت گرد هم می آیند. برخی از مهم ترین رنگ های مناسب برای پوست روشن و صورت گرد، شامل موارد زیر می شوند.

 

  • قهوه ای روشن: قهوه ای همیشه یکی از محبوب ترین رنگ های مو بوده است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل کسانی که پوست روشنی دارند، می توانند بدون هیچ گونه نگرانی به سراغ رنگ قهوه ای بروند.

 

بهترین رنگ مو برای پوست سفید و چشمان قهوه ای

بهترین انتخاب رنگ مو برای پوست سفید و خانم هایی که چشم قهوه ای دارند، رنگ موهای طبیعی هستند. به همین دلیل هم خانم هایی با این شرایط، می تواند با رنگ موهای طبیعی، زیبایی خود را چندین برابر افزایش دهند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید برای رنگ موی خود از هایلایت استفاده کنید، بهتر است که هایلایت موهای شما نسبتا کمتر باشد.

پوست روشن
رنگ مو پوست روشن

 

رنگ های سرد برای خانم هایی با پوست سفید و چشم قهوه ای، بهترین انتخاب ها هستند و جذابیت زیادی به چهره آن ها می دهند. رنگ موی لولایت نیز می تواند گزینه مناسبی برای این گونه افراد به نظر برسد. علاوه بر این موارد، رنگ موهای قهوه ای شکلاتی، شرابی و هایلایت روشن نیز می توانند انتخاب جذابی برای این گونه افراد باشند.

 

کدام رنگ مو برای پوست روشن و چشم سبز مناسبتر است؟

در نهایت، خیلی از خانم هایی که پوست روشن و چشمان سبزی دارند، می پرسند که بهترین انتخاب رنگ مو برای پوست سفید و چشم سبز کدام است؟ برای پاسخ به این گونه افراد، باید بگوییم که رنگ های متعددی برای شما وجود دارد که می توانید چهره خود را زیباتر کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز