Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 فروردین 1402

روسری های قواره بزرگ چیست ؟ + انواع روسری قواره بزرگ !

روسری های قواره بزرگ یکی از اکسسوری های مهم پوشاک و رعایت حجاب است که در بین بانوان و دختران جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این پوشاک کاربردی با استفاده از پارچه های مختلف در طرح و اندازه های متنوعی تولید می گردد که هر یک متناسب با نوع خود از محبوبیت و فروش ویژه ای برخوردار است. 

 

استفاده و کاربرد بسیار زیاد روسری سبب معرفی روسری های قواره بزرگ توسط این مجموعه شده است تا بانوان در زمینه استفاده از این محصول بهترین را انتخاب نمایند. 

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

ناگفته نماند که پوشاک علاوه بر اینکه از بدن در برابر عوامل خارجی محافظت می کند در زمینه زیبایی تیپ و استایل هر فرد نیز نقش موثری دارد که همین امر سبب شده است تا افراد در انتخاب و خرید پوشاک خود وسواس بیشتری خرج کنند.

 

استفاده از روسری

پوشاک به صورت کلی به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می شود که روسری یکی از زیر مجموعه های پوشاک زنانه با کاربرد پوشاندن سر و موهای بانوان می باشد. 

 

ضرورت پوشیدن روسری توسط خانم های مسلمان سبب تولید مدل های متنوعی از روسری در طرح، پارچه و رنگ های گوناگونی گردیده است که توسط مراکز تولیدی بسیار زیادی همواره در حال تولید است. 

 

روسری های قواره بزرگ یکی از جدیدترین و شیک ترین نمونه های تولید شده در زمینه حفظ حجاب و پوشاندن موی سر است که سیلوا شاپ به معرفی روسری های قواره بزرگ و کیفیت آن در هنگام پوشیدن و ویژگی های منحصر به فرد آن پرداخته است. 

 

شما کاربران عزیز اگر قصد آشنایی و خرید هرگونه از روسری های این مجموعه دارید خواهشمندیم تا انتها همراه ما بوده و از طریق پل های ارتباطی این سامانه خریدی مطلوب و به صرفه داشته باشید. 

 

روسری هایی که امروزه در ابعاد و قواره های بزرگ تری در حال تولید است از نظر کیفی و طراحی با یکدیگر تفاوت دارد که ما در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی روسری های قواره بزرگ پرداخته ایم تا با جنس و قابلیت های هر یک آشنا شده و اطلاعات کافی داشته باشید.

 

مشخصات روسری های قواره بزرگ

1- روسری های قواره بزرگ به مجموعه روسری هایی گفته می شود که ابعاد آن بیش از یک متر و بیست سانتی متر می باشد. 

2- سایز این مدل روسری در ابعاد 140*140 و 130*130 تولید می گردد. 

3- ساختار طراحی و تولید این مدل روسری به گونه ای است که به صورت یک طرفه بر روی یک شانه قرار گرفته و دور گردن پیچ می خورد. 

4- سبک های انتخاب شده برای تولید روسری های قواره بزرگ بیشتر در کالکشن های پاییزه، استایل های رسمی و نیمه رسمی دیده می شود که به راحتی امکان ست کردن آن با مانتو و سایر پوشاک وجود دارد.

5- طرح هایی که برای تولید این مدل روسری انتخاب شده است بسیار متنوع می باشد که هر یک با توجه به نوع خود می تواند برای یک استایل و تیپی مناسب باشد. 

6- از دیگر مشخصات این دسته روسری ها سبک بودن است، در حالی که برخی افراد گول بزرگ بودن قواره آن را خورده و از خرید این محصول امتناع می کنند. 

7- روسری های قواره بزرگ در هر جنسی که تولید شوند امکان شست و شوی آن وجود داشته و پس از شسته شدن کیفیت و ابعاد اولیه خود را از دست نمی دهد. 

8- یکی از پرطرفدار ترین روسری های سطح بازار است که با الیاف طبیعی با کیفیت و استانداردی تولید می گردد. 

9- برای طراحی و تولید این مدل روسری از پارچه هایی همچون نخی، پلی استر، پشمی، ساتن و ابریشم استفاده می شود که کیفیت جنس و پارچه های بکار برده شده در زیبایی و شیک بودن آن نقش موثری دارد. 

10- کیفیت این مدل روسری به گونه ای است که به هیچ عنوان از روی سر لیز نخورده و مصرف کننده را آزار نمی دهد. 

11- نرم و ضد چروک بودن از دیگر مشخصه های بارز این مدل روسری است که می تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب نماید. 

12- مرغوبیت پارچه های استفاده شده هیچگونه حساسیتی برای پوست نداشته و سبب بروز آلرژی های پوستی و خطرناک نمی شود. 

13- مقاومت و ماندگاری روسری های قواره بزرگ در برابر پارگی و نخ کش شدن از دیگر مشخصات این مدل محصول است که بر حسب سلیقه مشتریان در رنگ های مختلفی تولید میگردد.

 

روسری

روسری نخی قواره بزرگ

یکی از لوازمی که به عنوان اکسسوری خانم ها محسوب می شود روسری نخی قواره بزرگ می باشد که می توانید به صورت ارزان و عمده هم آن را تهیه کنید روسری های قواره بزرگ نخی ویژگی های بسیار زیادی دارند. که خانم ها را به استفاده از آن وسوسه می‌کند این روسری ها طرح های بسیار زیبایی را به خود اختصاص داده‌اند و در رنگ ها و مدل های مختلف وارد بازار شده‌اند این نوع شال و روسری به دلیل زیبایی و جنسی که دارند.

روسری مجلسی ساتن

تنوع در جسم و مدلهای مختلف روسری یکی از آیتمهای بسیار خوب برای روسریهای مجلسی می باشد امروزه یکی از پارچه های بسیار خوب و عالی برای روسریهای مجلسی ساتن می باشد. ساتن براقیت بسیار خوبی را به همراه دارد یکی از ویژگیهای آن این است که اگر شما بر روی سر قرار بدهید سر می شود و امکان افتادن آن از سر شما بسیار فراوان است.

 

روسریهای ساتن دارای جنس و کیفیتهای متفاوتی هستند هر کدام از آنها درجه بندی شده اند به همین دلیل ما به شما یک مرکز مطمئن و عالی را پیشنهاد می کنیم که شما با مراجعه به این مرکز معتبر می توانید بهترین روسریهای مجلسی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند را برای خود خریداری کنید.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

مرکز ما یکی از مراکز عالی می باشد که از طراحان حرفه ای برای طراحی این روسریها بهره برده است و نقش و نگارهای زیبا و جذابی را برای این محصول در نظر گرفته است و همین امر باعث شده است که زیبایی خارق العاده ای را به این روسریها ببخشد. 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز