Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 فروردین 1402

زیر شالی چیست؟ + انواع زیر شالی را بشناسید ! + پرز شال را چگونه برطرف کنیم؟

همه چی درباره زیر شالی !

شال‌ها و روسری‌ها در دنیا جز بخش مهمی از صنعت مد و زیبایی به حساب می‌آیند. در کشورهای اروپایی، انتخاب نوع حجاب محدودیتی ندارد اما سرپوش‌ها یا زیر شالی به‌عنوان ابزاری قابل توجه برای زیبایی خانم‌ها شناخته می‌شوند. به هم خوردن شال و روسری روی سرتان می‌تواند فرم موهای‌تان را به هم زده و موجب شود چهره‌تان درهم و آشفته به نظر بیاید. زیر شالی یک نوع از پوشش سر برای پوشاندن مو و داشتن حجاب راحت‌تر با شال و روسری است که با استفاده از آن شال و روسری فرمش را حفط می‌کند و از سر خوردن شال و روسری جلوگیری می‌کند.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

مقنعۀ زیر شالی:

حتما این مدل را سر مجریان تلویزیونی دیده اید، بسیار شبیه مدل بازیگری است با این تفاوت که قسمتی که گردن را میپوشاند همانند مقنعه کمی آزادتر است.

 

مدل بازیگری یا سینمایی:

این زیر شالی به دلیل اینکه بیشتر بازیگران تلوزیون و سینما از آن استفاده می‌کنند به این نام مشهور است. کاربرد آن برای زمانی است که می خواهید شال را به صورت مدل دار سر کنید. این زیر شالی تمام موها و گردن را پوشش می دهد. در مقاله روش‌ جالب بستن شال زنانه چند نمونه از آموزش بستن شال را توضیح داده ایم، اگر از سرکردن معمولی شال خسته شده اید حتما مطالعه کنید.

 

نکته:

اگر پیشانی کوتاهی دارید از هدبند استفاده نکنید چون صورت شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد، اما اگر دوست دارید از هدبند یا کلاه زیر روسری استفاده کنید حتما از رنگ های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود.

 

چهره‌های کشیده باید طول صورتشان را کم کنند. پس باید حجاب خود را در ناحیه پیشانی و چانه بیشتر کنند. برای این کار می‌توانیم از یک هدبند که با روسری یا شال ما هماهنگی کافی دارد، استفاده کنیم.

 

 

چرا شال و روسری‌ها پرز می‌دهند؟

پرز شال و روسری، در واقع توده‌ای از الیاف در هم پیچیده است که در هنگام شستشو یا استفاده از شال و روسری و بر اثر درگیر شدن الیاف آزاد بر سطوح پارچه ایجاد می‌شود.

 

الیاف آزاد از درون نخ‌ها بیرون کشیده می‌شوند و به وسیله نیروهای اصطکاکی ناشی از سایش، به شکل گوله درمی‌آید. این گوله ها به الیاف خود پارچه متصل می‌شوند و در سطح پارچه باقی می‌مانند. جهت خرید شال و روسری از سایت بژیو وارد دسته مربوطه توسط لینک قبل شده و نسبت به خرید اقدام کنیم

 

معمولاً شال و روسری‌هایی پرز می‌دهند که از پارچه‌های تولید شدند که از الیاف کوتاه تولید می‌شوند و استفاده از الیاف مصنوعی به ویژه الیاف پلی‌استر و مخلوط‌های آن این مشکل را بیشتر می‌کند. داشتن الیافی مانند پلی‌استر، نایلون و اکریلیک به علت داشتن استحکام بالا، مانع از جداشدن راحت گلوله‌های پرز از سطح پارچه می‌شود.

 

استفاده از تیغ برای از بین بردن پرز شال و روسری

این روش برای زمانی که پرزها به شال و روسری چسبیده باشد، خیلی مفید است. یک تیغ بردارید و خیلی آرام آن را در جهت پارچه بکشید. استفاده از تیغ یکی از ارزان‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها است فقط باید خیلی آرام و با دقت این کار را انجام داد که شال و روسری پاره نشود.

 

ژیلت هم مانند تیغ عمل می‌کند. ژیلت را خیلی روی پارچه فشار ندهید. بعد از کشیدن ژیلت در انتها با چسب نواری پرزها را از روی شال و روسری جمع کنید. در این روش به هیچ وجه از تیغ‌های صابون دار و خیس استفاده نکنید.

 

شال نخی

در بسیاری از کشورها از شال و روسری به عنوان یک پوشش استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در کشورهای اروپایی شال و روسری ماهیت شال گردن دارد. این در حالی است که در کشور ما ایران، این دو لباس نوعی پوشش و حجاب محسوب می‌شود؛ بنابراین انتخاب طرح، رنگ و جنس آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از انواع شال نخی در فصول گرم سال مانند بهار و تابستان بسیار رایج است.

 

مزیت استفاده از شال نخی

بسیاری از خانم‌ها، انواع شال نخی را به دیگر شال‌ها ترجیح می‌دهند. به این دلیل که پارچه‌های نخی که برای این شال‌ها استفاده می‌شوند، مزیت‌های بسیار خوبی دارند؛ بنابراین استفاده از این مدل شال‌ها در بین خانم‌ها بخصوص خانم‌های جوان، طرفداران بسیار زیادی دارد. از مزیت‌های استفاده از شال و روسری نخی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • عدم ایجاد حساسیت پوستی: شال‌های نخی هیچ‌گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهند کرد. به این دلیل که پارچه‌های نخی سازگاری بسیار خوبی با پوست دارند.

 

  • جذب کمتر عرق: شال‌های نخی معمولا برای فصل تابستان یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند. به این دلیل که در مقایسه با سایر جنس‌ها، کمتر عرق خواهید کرد. از طرفی دیگر، جذب بوی بد عرق در این شال‌ها همانند لباس‌های نخی بسیار کمتر است.

 

  • خنک بودن: بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که برای فصل تابستان از شال‌های نخی استفاده کنند. به این دلیل که جنس‌های نخی نسبت به سایر پارچه‌ها، خنک‌تر هستند.

 

  • عمر طولانی‌تر و ماندگاری بالا: انواع شال نخی نسبت به سایر جنس‌ها، عمر و ماندگاری بسیار بالایی دارند؛ بنابراین با خرید این مدل از شال‌ها تا سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

  • عدم نیاز به اتوکشی: اگر شال خریداری شده شما از نخ خالص باشد نیازی به اتو کشیدن نخواهید داشت. این در حالی است که اگر شال شما از جنس نخ و پنبه باشد، ممکن است بعد از هر بار شستن، اتو کشی لازم داشته باشد. در واقع این موضوع بستگی به درصد پنبه دارد.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

  • گوله نشدن شال: یکی از دلایل استفاده از شال نخی عدم گوله شدن پارچه آن است. در نتیجه همیشه شکل ظاهری این مدل از شال‌ها همانند روز اول خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز