Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 فروردین 1402

شال و روسری برای پوست تیره ! + برای پوست سبزه چه شالی بپوشیم ؟

پوست سبزه دو نوع است. یکی پوست سبزه متوسط و گندمی و دوم پوست سبزه تیره. اگر پوست تان نه خیلی روشن و نه خیلی تیره  است دست تان خیلی بازتر است. مثلا می توانید سراغ رنگ های سبز یا آجری روشن بروید. روسری هایی با پارچه ی براق در تناژ رنگی سرمه ای یا زرشکی هم انتخاب های مناسبی هستند.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

شناخت سردی و گرمی پوست

یک قاعده‌ی کلی برای انتخاب رنگ شال و روسری متناسب با رنگ پوست وجود دارد؛ پیش از هر چیز باید بدانید تنالیته‌ی رنگی پوست صورت شما در طیف «سرد» تا «گرم» کجا قرار می‌گیرد.

 

اگر نمی‌دانید رنگ پوست شما در کدام یک از دو طیف رنگی سرد یا گرم قرار می‌گیرد از آزمایش دستبند طلایی استفاده کنید.

 

برای این کار یک دستبند طلایی را روی مچ یکی از دست‌ها و یک دستبند نقره‌ای را روی مچ دست دیگر قرار دهید و ببینید با کدام دستبند پوست شما سالم‌تر و سرحال‌تر به نظر می‌رسد.

 

اگر دستبند نقره‌ای پوست شما را شفاف‌تر و زیباتر نشان می‌دهد تن پوست شما سرد و اگر با رنگ طلایی پوست خوش‌رنگ‌تری دارید تن پوست شما گرم است.

 

اگرچه رنگ‌های خنثی برای هر پوستی می‌تواند مناسب باشد اما شناخت تن اصلی رنگ پوست به شما کمک می‌کند روسری یا شال زنانه‌ای را بپوشید که اعتماد به نفستان را بالاتر می‌برد و شما را زیباتر می‌کند.

 

نکته‌ی مهم برای افرادی با پوست تیره این است که سراغ روسری‌هایی با رنگ مات و کدر نروند؛ رنگ‌های مات و کدر باعث می‌شود بازتاب رنگ شال و روسری، درخشش طبیعی پوست این افراد را از بین ببرد.

 

برای مثال به جای طوسی بهتر است سراغ رنگ موشی بروید و البته آبی کاربنی و زرد روشن را فراموش نکنید.

 

رنگ‌های نزدیک به رنگ خاکی و همچنین بازی با رنگ‌های ارغوانی و بنفش هم می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند

 

اگر شما پوست سبزه ای دارید برای این که استایل زیبا و جذابی داشته باشید لازم است تا رنگی که برای روسری خود انتخاب می کنید متناسب با پوست شما باشد. این هماهنگی و تناسب باعث زیبایی چند برابر استایل شما خواهد شد. توصیه ما به شما خانم های سبزه این است که به سراغ رنگ های تیره به مانند: بنفش تیره، قهوه ای و … نروید و همچنین از رنگ های مات و کدر استفاده نکنید زیرا باعث می شود تا درخشش صورت شما گرفته شود. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه آشنا کنیم.

 

 صورتی

یکی از بهترین رنگ برای پوست سبزه رنگ صورتی پاستیلی و روشن است و یک انتخاب مناسب و ایده آل خواهد بود. روسری  صورتی به چهره و استایل شما شادی و نشاط می بخشد.

 

یکی دیگر رنگ های متناسب برای خانم های پوست سبزه، رنگ سفید است. شما با استفاده از این رنگ می توانید با انواع لباس خود ست کنید. روسری سفید بی‌شک زیبایی دوچندان به چهره شما می‌بخشد

 

    لیمویی

رنگ زرد و لیموئی برای خانم های جوان با پوست سبزه از دیگر انتخاب های مناسب و جذاب است.استفاده از این رنگ باعث می شود تا چهره شما باز شود و درخشش دوچندانی را به چهره شما می دهد. رنگ لیموئی را می توانیم بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه بدانیم.

 

بنفش

استفاده از رنگ های بنفش و ارغوانی با توناژ روشن برای خانم های با پوست سبزه انتخاب مناسب و هوشمندانه ای خواهد بود.

 

سبز

یکی دیگر از رنگ های انرژی بخش و جذاب برای خانم های با پوست سبزه استفاده از رنگ سبز می باشد و این رنگ با مانتو زرد می تواند یک استایل جذاب و منحصر به فردی را برای شما بسازد.

 

نارنجی

یکی دیگر از بهترین رنگ روسری برای پوست سبزه، رنگ نارنجی است که این رنگ جذاب در کنار لباس‌های کرمی بسیار زیبا و چشم گیر است.

 

 

انتخاب شال و روسری مناسب برای پوست تیره

اگر پوست صورت شما تیره است. پیشنهاد ما هرگز رنگ‌های تیره‌ای مانند قهوه‌ای، بنفش تیره و … نخواهد بود. در عوض از رنگ‌های روشن استفاده کنید. بهترین انتخاب برای شما روسری‌های سفید و لیمویی استفاده کنید. صورتی روشن، آبی روشن، رنگ‌های پاستلی و بسیاری از توناژهای رنگ سبز برای پوست شما مناسب خواهند بود. اگر باید رنگ‌های تیره را انتخاب کنید سعی کنید شال و روسری تیره رنگ شما طرح‌هایی با رنگ‌های روشن داشته باشند. از خرید شال و روسری با توناژ زرد دوری کنید، این رنگ‌ها صورت شما را بی‌روح و خسته نشان خواهند داد.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

نکته مهم: اگر اهل ست کردن لباس‌هایتان هستید، پیشنهاد ما به شما ست کردن لاک ناخن، کیف و رژ لب با روسری خواهد بود. البته نباید خیلی هم در ست کردن لباس‌هایتان وسواس به خرج دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز