Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 فروردین 1402

شال و روسری مناسب افراد سفید پوست!

انتخاب شال و روسری مناسب یک دغدغه همیشگی بانوان است. خصوصا که باید رنگ شال و روسری را با توجه به رنگ پوست صورت انتخاب کنند. شرایط انتخاب شال مناسب پوست سفید بیش ‌از دیگر رنگ پوست ‌ها چالش ‌برانگیز است

 

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

. زیرا پوست سفید خانم ‌ها، ظاهری درخشان دارد و در صورت غلیظ ‌تر کردن این سفیدی نمی ‌توانیم جلوه شیک و مناسب چهره بانو را کامل کنیم. روسری برای پوست سفید باید یک هارمونی نسبتاً متضاد با روشنای چهره داشته باشد. به نوعی بانو باید بتواند با استفاده از رنگ شال و روسری، حجم سفیدی چهره را کنترل کند.

 

رنگ پوست نژاد ایرانی در جمع سفید پوست ‌های جهان قرار نمی ‌گیرد. عمده و یا رنگ پوست گندمی، رنگ غالب در نژاد ایرانی است. با این ‌وجود خانم ‌هایی که دارای رنگ پوست سفید و کاملاً روشن هستند، کم نمی ‌باشند.

 

در کشورهای غربی که حضور نژادهای سفید خیلی پررنگ است، خانم ‌های سفید پوست الگوهای مشخصی در تکمیل استایل زنانه خودشان دارند. اما برای خانم‌ ها با رنگ پوست روشن ایرانی باید از پوشش تاثیرگذار روسری استفاده کنیم.

 

چرا خرید شال مناسب پوست سفید اهمیت دارد؟

پوست سفید از جمله رنگ پوست‌ های حساس است. از این نظر که هم می‌ تواند در یک هماهنگی زیبا با دیگر لباس ‌ها هر چه ظاهری برجسته ‌تر و در عین ‌حال زیباتر داشته باشد و هم ممکن است در همراهی با یک پوشش ناهمگون به یک حالت دلمرده و رنگ پریده برسد. قاعدتاً خانم ‌ها با پوست سفید علاقه ندارند تا در جمع چهره ‌های رنگ پریده جای بگیرند.

 

سفیدی پوست یک رنگ با تناژی نسبی است. واقعاً نمی ‌توان یک الگوی معین را برای تعریف پوست سفید رنگ معرفی کرد. اما به ‌هر حال می ‌توانیم این نوع پوست را به ‌سادگی از گونه‌ های سبزه، گندمی و یا برنزه تشخیص بدهیم. پوست چهره با رنگ سفید فی‌ نفسه زیبا است و هر چهره ‌ای را هر چه جذاب‌ تر خواهد کرد. اما گاهی این سفیدی حالتی درخشان به خودش می ‌گیرد.

 

 

روسری برای پوست سفید کدام است؟

پوست با رنگ سفید در سمت روشن بازی رنگ ‌ها نشسته ‌است. اصولاً برای ایجاد یک استایل هماهنگ باید هارمونی در انتخاب رنگ‌ های روشن و تیره داشته باشید. مثلاً شما نمی ‌توانید تمام جلوه‌ های رنگ استایل خود را در حجمی تیره و یا در حالتی روشن نگه دارید.

 

رنگ پوست صورت بخشی از استایل شما است و وقتی دارای چهره ‌ای با رنگ پوست سفید هستید، بخش روشن استایل خود را تکمیل کرده ‌اید. حالا باید در تلاش برای ایجاد یک هارمونی از رنگ ‌های تیره ‌تر استفاده کنید.

شال سرمه ای
رنگ سرمه ای رنگ بسیار سردی است که آن را را می توان یکی از پرطرفدارترین رنگ ها دانست و شال سرمه ای برای خانم های سفید پوست بسیار مناسب می باشد و حس صمیمیت و اعتماد را القا می کند. ست کردن شال سرمه ای با لباس و مانتوهایی با رنگ های خنثی چون نارنجی، سبز، صورتی و آبی بی نظیر است.

 

•    شال قرمز
رنگ قرمز نماد عشق، انرژی، قدرت و اشتیاق است و یکی از رنگ های اصلی و گرم محسوب می شود از این رو شال قرمز را می توان رنگ مناسبی برای خانم ها با پوست سفید دانست که جذابیت و گرمی خاصی را به چهره آنها می بخشد.

 

•    شال قهوه ای
قهوه ای از گروه رنگ های گرم و سمبل زمین و طبیعت است این رنگ شال به صورت خانم ها با پوست سفید بسیار می آید و حس آرامش و قدرت را به اطرافیان القا می کند. ترکیب شال قهوه ای با رنگ هایی چون زرشکی، مشکی، آبی روشن، کرم و شتری ترکیبی بسیار جذاب و بی نظیر می باشد.

 

•    شال زرشکی
زرشکی رنگ سرخ سیر است و نماد موقعیت اجتماعی، قدرت، عشق، نجابت و پاکی است، خانم ها با رنگ پوست روشن با پوشیدن شال زرشکی بسیار جذاب می شوند و در یک جمع همه توجه ها را به سمت خود جذب خواهند کرد و در مرکز توجه قرار می گیرند.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

•    شال سبز
سبز رنگ سرد و نماد طبیعت است و نشانه ی آرامش، سلامتی، پیروزی و خوشبختی می باشد. خانم ها با پوست سفید با خرید شال سبز و ست کردن آن با رنگ های زرد، قرمز، مشکی، سفید و آبی بی نظیر می شوند. البته طیف رنگ سبز بسیار گستره است وناژهای تیره آن و سبز یشمی و به چهره های سفید رو می آید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز