Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 فروردین 1402

شال و روسری مناسب فصل بهار کدامند؟ + شال و روسری بهاری!

همه چی درباره شال و روسری بهاری!

شال و روسری ها، از مهم ترین عناصر پوشش اسلامی محسوب می شوند که شما با سرد و گرم شدن هوا آن ها را تغییر می دهید. هر فصل یک آب و هوای متفاوت دارد. مثلا شما نمی توانید به همراه یک مانتو تابستانه، یک شال پشمی و ضخیم بپوشید. به همین دلیل ، باید در هر فصل  لباس ها، شال و روسری های مخصوص آن فصل را بپوشید. در فصل بهار هم شال و روسری مناسب فصل بهار را بپوشید.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

شال و روسری های مناسب  فصل بهار  به گونه ای هستند که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد هستند و در همه فصل ها می توان از آن ها استفاده کرد. فصل بهار ، فصلی است که می توانید از طرح ها و رنگ های زیبا برای شال و روسری های خود استفاده کنید. شال و روسری مناسب فصل بهار را می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید.

 

رنگ معروف برای بهار امسال رنگ قرمز است. رنگ قرمز ، رنگی پر انرژی – گرم و  تندی که تیپ شما  را جذب و زیبا و دیدنی می کند. یک شال و یا روسری با طرح و رنگ  قرمز حس اعتماد به نفس بالایی رو به شما می بخشد. رنگ  زرد نیز ، یکی از رنگ های فوق العاده شال و روسری در فصل بهار  است. این رنگ حس انرژی رو در شما بوجود می آورد و استایل متفاوتی  را در شما به وجود می آورد.

 

روسری

 

اگر به دنبال خرید یه رنگی برای شال و روسری که رنگ زیبایی داشته باشد و از سویی  هم مخصوص بهار که لطیف و گرم باشد و هم برای مراسم های رسمی و غیر رسمی مناسب باشد ، ما به شما  رنگ های صورتی و گلبهی ملایم را پیشنهاد می کنیم. همچنین از شال و روسری از جنس ابریشم نیز می توانید استفاده کنید.

 

روش انتخاب جنس روسری و شال فصل بهار

جنس روسری، همچنین نقش مهمی را ایفا می کند و شـما باید سعی کنید جنس روسری خود را با لباس‌های خود هماهنگ کنید. با این حال، این بدان معنا نیست کـه شـما فقط باید روسری ابریشم را با پیراهن‌های ابریشمی بپوشید. اما می توانید سعی کنید بافت و سبک روسری مناسب راکه بیشترین هماهنگی را با لباس‌های شـما دارد، پیدا کنید.

 

بهترین روش های شست و شوی روسری و شال فصل بهار

الیاف روسری طبق معمول از جنس ابریشم ساتن و بطور کلی ظریف اسـت. در نتیجه شستن آن با اتومبیل لباسشویی بـه بافت پارچه روسری آسیب می‌رساند به گزارش پارس ناز بهترین روش برای شست و شوی روسری این اسـت کـه روسری را درون تشت آبی کـه مقدار مناسبی مایع شستشو درون آن حل شده با حرکات ملایم بشویید. از چنگ زدن و چلاندن روسری بپرهیزید.

 

جنس مناسب فصل بهار

هر فصلی از سال آب و هوای مخصوص به خودش را دارد .برای انتخاب لباس مناسب باید به فصلی که در آن هستید خوب دقت کنید .مثلا شال و روسری پشمی برای تابستان به هیچ عنوان مناسب نیست. یا شال نخی و سوپر نخ مناسب فصل پاییز یا زمستان نیستند .البته بعضی از شال ها و روسری ها چهار فصل می باشند و می توان در تمامی فصول از آنها استفاده کرد. این شال و روسری ها مقرون به صرفه تر هستند .چون در تمامی ماه های سال شما قادر به استفاده از آنها هستید.

 

و اما از بهترین و مناسب ترین جنس شال و روسری برای این فصل می توان به جنس هایی مثل : لمه، حریر، ساتن و ابریشم اشاره کرد. جنس های معرفی شده بالا را شما هم در مهمانی و هم در مجالس نیز می توانید استفاده کنید.

 

جنس حریر: همیشه و از زمان قدیم حریر پارچه ای مجلسی به شمار می آمده و جز پرفروش ترین پارچه های خریداری شده برای مجالس بوده است‌ .جنسی لطیف و سبک دارد. زیباست و در تمامی حالات شما را برازنده و جذاب نشان می دهد

 

جنس لمه: از پر فروش ترین جنس های مناسب فصل بهار است .نسبت به حریر کمی سنگین تر و ضخیم تر می باشد.بعضی از لمه ها براق تر هستند و مناسب مجالس و عید می باشند و هم چنین به این موضوع هم بهتر است اشاره شود که از روی سر، سر می خورد و بهتر است در انتخاب این مدل شال به خوبی دقت شود.

 

جنس ساتن: پارچه هایی براق و لیز هستند. براقیت این نوع شال و روسری زیبایی خاصی به استایل و چهره شما می بخشد. چهره را بشاش تر میکند و استایلی رسمی تربه شما می دهد.روسری های ساتن تنوع بسیار زیادی دارند که خیلی راحت می توانید با استایل مورد نظر خودتون آن را ست کنید. روسری های ساتن رنگبندی بسیار بالایی دارند و جز پرکاربردترین روسری ها به شمار می آیند‌.

 

ست کردن اصولی شال و روسری در استایل بهاری

تا اینجای کار با ویژگی‌های مختلفی که یک شال یا روسری بهاره می‌تواند داشته باشد آشنا شدید. اگر تمام نکاتی که تا به حال گفتیم را در خرید روسری و شال به کار ببرید، اما شال و روسری را با استایل مناسبی ست نکنید، کارتان هنوز ناتمام است. در رابطه با استایل بهاری چند نکته وجود دارد که با به‌کارگیری آن‌ها بهترین استایل‌تان را می‌توانید بسازید:

 

شال ساده با مانتوی طرح دار

شال ساده را با مانتوی طرح دار بپوشید. اگر از مانتوی طرح‌دار استفاده می‌کنید، بهتر است شال یا روسری‌ای بپوشید که ساده و تک‌رنگ است یا تا حد امکان خلوت‌تر است. مثلا می‌توانید یکی از رنگ‌هایی که در مانتو به کار برده شده – نه رنگ غالب مانتو – را انتخاب کنید و شال و روسری همرنگ آن بپوشید.

 

روسری طرح‌دار با استایل ساده 

شال یا روسری طرح‌دار را با استایل ساده ست کنید. برای اینکه استایل‌تان زیاده از حد شلوغ نشود، سعی کنید با شال یا روسری طرح‌دار و چند رنگ، مانتوی ساده و تک رنگ بپوشید که در تناژ رنگی یکی از رنگ‌های استفاده شده در شال و روسری‌تان باشد. مثلا اگر مانتوی شما سفید یا مشکی ساده است می‌توانید از شال یا روسری جهارخانه‌ی سفید و مشکی استفاده کنید. قطعاً پوشیدن شال و روسری چهارخانه با مانتویی به همان طرح و رنگ جذابیتی ندارد.

 

گرمی و سردی هوا در بهار

نکته‌ای که در رابطه با فصل بهار وجود دارد، دوگانه بودن نوع هواست. به این معنی ک در اوایل بهار هوا خنک و کمی سرد است و در اواخر فصل هوا کم‌کم رو به گرمای تابستان می‌رود. با توجه به این نکته می‌توانید در اوایل فصل، از شال‌و روسری‌های پاییزه‌ی‌ نازک هم در استایل‌تان استفاده کنید، شال‌های نخ پنبه که به اصطلاح‌ به شال های هنری یا هنرمندی هم معروف‌اند، گزینه‌ی مناسبی هستند.

 

با عمده استایل خریدی مطمئن و با صرفه را امتحان کنید

 

همچنین می‌توانید از روسری‌های ساتن یا ابریشمی هم در این مواقع استفاده کنید که حالت رسمی‌تری دارند و برای ایام عید نوروز هم مناسب‌اند. مینی‌اسکارف‌ها هم گزینه‌ی دیگری هستند که در جنس‌های مختلفی مانند ابریشمی و توری و نخی وجود دارند و ظاهر جذابی به استایل مهمانی‌ شما در بهار می‌دهند. از طرفی برای اواخر بهار که هوا دیگر گرم می‌شود، می‌توانید از شال‌های نخی و نازک تابستانی استفاده کنید. تمام این شال‌ یا روسری‌های متنوع را می‌توانید با خرید از سیلوا شاپ در کمد لباس‌های خود داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز