Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 تیر 1402

فواید دمنوش عناب چیست؟ + ویژگی دمنوش عناب !

شاید برای شما هم سوال باشد که دمنوش عناب برای چی خوبه؟ دمنوش عناب یک نوع چای سنتی و گیاهی است که از میوه خشک درختچه عناب Ziziphus که بومی شمال هند و مناطق چین است، تهیه می‌شود. از مهمترین فواید دمنوش عناب خاصیت آن برای رفع یبوست، تقویت سیستم ایمنی، تقویت سلامت استخوان و افزایش گردش خون است. اما خواص دیگری نیز هستند که با نوشیدن این دمنوش یاقوتی برای بدن شما حاصل می‌شوند

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

برای این که بدانید دمنوش عناب برای چی خوبه ابتدا باید بدانید که عناب با نام‌های خرمای چینی یا خرمای قرمز نیز شناخته می‌شود. با این حال، اعتقاد بر این است که خود چای در واقع منشأ کره ای دارد و در آن کشور به نام دایچو-چا شناخته می‌شود. رنگ این دمنوش قرمز یاقوتی یا قرمز مایل به زرد است که شبیه به رنگ میوه خشک اصلی است. دلیل اینکه سال‌های زیادی این چای مورد استفاده عموم مردم قرار داشته است، ترکیب مواد مغذی متراکم، از جمله آنتی اکسیدان‌های خاص آن است.

 

این چای می‌تواند ویتامین C و پلی فنول‌های مختلف و همچنین پتاسیم، آهن و ویتامین‌های گروه B را فراهم کند. پس می‌تواند برای بدن و سلامت آن بسیار مفید باشد.

 

دمنوش عناب، آنتی اکسیدان قوی

دمنوش عناب با مقادیر خوبی از ویتامین C و برخی فلاونوئیدهای دیگر، قدرت آنتی اکسیدانی بالقوه زیادی را در هر فنجان دارد که می‌تواند به کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو در سراسر بدن کمک کند. این دمنوش قادر است خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد و نوشیدن آن می‌تواند منجر به تقویت سیستم عصبی بدن گردد.

 

دمنوش عناب برای درمان یبوست

در پاسخ به این سوال که دمنوش عناب برای چی خوبه باید بگوییم این دمنوش دارای اثرات محرکی بر روی سیستم گوارشی است و همین موضوع می‌تواند علائم تحریک‌کننده یبوست، سندرم روده تحریک‌پذیر و سایر مشکلات رایج معده را تسکین دهد. به همین دلیل برای درمان برخی از مشکلات گوارشی نوشیدن آن توصیه می‌گردد.

 

فواید استفاده از عناب و نقش آن در سلامتی از دیرباز، در طب سنتی از عناب برای درمان بیماری‌هایی همچون بی‌خوابی و اضطراب استفاده می‌کردند. مطالعات انجام شده بر روی این میوه نشان می‌دهد که عناب می‌تواند خواص چشمگیری در عملکرد سیستم عصبی، سیستم ایمنی و هضم غذا ایفا کند: عناب سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی میوه‌های عناب سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانیِ قوی هستند که به طور عمده شامل فلاونوئیدها و  پلی‌ساکاریدها می‌باشد.

دمنوش عناب
دمنوش عناب چیست

عناب و کمک به هضم بهتر غذا فیبر بالای موجود در میوه عناب موجب می‌شود که در صورت مصرف آن، هضم غذایی بهتری داشته باشیم و راحت‌تر وزن کم کنیم. حدود پنجاه درصد از کربوهیدرات‌های موجود در عناب از فیبر است که به دلیل اثرات مفید آن در بهبود گوارش و هضم غذا، این میوه از محبوبیت ویژه ای در نزد عموم برخوردار می‌باشد. این ماده مغذی به نرم و حجیم شدن مدفوع شما کمک می‌کند و خطرات ناشی از زخم معده، آسیب و باکتری‌های مضری که ممکن است در روده شما وجود داشته باشد کاهش می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز