Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 خرداد 1402

فواید ماساژ صورت! + ماساژ دادن صورت به چه نحوی است؟

مهم‌ترین بخش زیبایی در چهره انسان پوست صورت است. و از دوران باستان تاکنون اهمیت زیادی به آن می‌دادند. به همین دلیل فواید ماساژ صورت بسیار زیاد است و می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل زیبایی و طراوت صورت شما باشد. ماساژ صورت یکی از این روش‌ها است.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

این ماساژ یکی از تکنیک‌های خوب طب سنتی در شرق است که انجام صحیح آن فواید بسیاری برای صورت دارد. اگر ماساژ صورت را جزو برنامه‌های زیبایی و جوانسازی خود قرار دهید، می‌توانید به نتایج بسیار خوبی برسید

آرامشی حقیقی با ماساژ صورت

از ماساژ صورت برای آرامش استفاده‌های بسیاری می‌شود. بسیاری از افراد در هنگام ماساژ از ماساژور می‌خواهند که زمان زیادی را روی صورتشان بگذراند. این دلیل بیشتر از موارد زیبایی که ماساژ صورت به همراه خود دارد، بیشتر به دلیل آرامش خاص آن است. شاید برایتان عجیب به نظر برسد ولی ماساژ صورت قدرت عجیبی برای ایجاد آرامش در وجود شما دارد. تحقیقات ثابت کرده که ماساژ صورت، باعث تولید و آزاد شدن مرفین به مقدار بالا در بدن می‌شود. مرفین هم که عامل اصلی احساس آرامش در بدن است.

فواید ماساژ صورت

ماساژ صورت هم فواید آرامش بخش و هم فواید زیادی برای جوانسازی پوست دارد. با این ماساژ پوستی نرم‌تر و در عین حال سفت‌تر خواهید داشت. یکی از فواید ماساژ صورت این است که عضلات و پوست صورت شما بسیار بهتر روی صورت شما قرار می‌گیرند. علاوه بر این‌ها یکی دیگر از فواید ماساژ پوست این است که باعث تکسین سردرد و دردهایی که در ناحیه صورت شکل گرفته می‌شوند و به ریلکس شدن عضلات صورت و چشم‌ها کمک بسیاری می‌کند. از این نوع ماساژ برای تحریک جریان خون و کاهش استرس و تنش هم استفاده می‌کنند.

بهترین روغن برای ماساژ صورت

برای لذت بردن از یک ماساژ کامل و حرفه‌ای نیاز به یک روغن خوب خواهید داشت. استفاده از روغن در ماساژ صورت هم برای پوست صورت شما بسیار مفید خواهد بود و هم حس تجربه آرامش با ماساژ صورت را بسیار بهتر و خاص‌تر می‌کند. استفاده از روغن مناسب در این روش بسیار مهم است. یادتان باشد که بهترین روغن برای ماساژ ۳ ویژگی مهم دارد. اول اینکه عطر و اسانس زیادی نداشته باشد، حساسیت ساز نباشد و بلاخره اینکه خیلی چرب نباشد. اکثر روغن‌های مخصوص ماساژ، گیاهی هستند و ویتامین‌هایی مانند ویتامین A، D، E، و K را با خود دارند. هرچند که میزان جذب این نوع ویتامین‌ها از طریق پوست بسیار کم است ولی همین مقدار اندک هم قابل توجه و خوب است.

جای زخم و اسکار را بهبود می‌بخشد

اگر بر روی پوست صورت خود جای زخم و اسکار دارید و از این بابت ناراحت هستید، باید بدانید که یکی از فواید ماساژ صورت بهبود زخم و اسکارهای اولیه و خفیف است. ماساژ صورت با شل کردن و نرم کردن بافت اطراف زخم، به صاف‌شدن و بهبود آن کمک می‌کند. همچنین باید بدانید که اگر جای زخم پس از مدتی دچار سوزش، خارش یا پوسته‌پوسته می‌شود، با چند جلسه ماساژ صورت می‌توانید تمامی این مشکلات را بر طرف کنید. توجه داشته باشید ماساژ صورت هنگامی در بهبود زخم مؤثر است که جای زخم جدید و خفیف باشد، در صورتی که زخمی کهنه و عمیق دارید بهتر است در کنار بهره‌بردن از فواید ماساژ صورت، برای رفع کامل جای زخم از روش‌های درمانی؛ مانند نیدلینگ، درم ابریژن یا لیزر پوست برای لایه‌برداری استفاده کنید

به جوانسازی پوست کمک می‌کند

یکی از اصلی‌ترین کاربردها و  فواید ماساژ صورت و زیبایی، کاهش علائم پیری و جوانسازی پوست است. همان‌طور که اشاره کردیم، ماساژ پوست صورت اگر به روش درست و به طور منظم اجرا شود، گردش خون را در پوست افزایش می‌دهد. هرچه گردش خون بهتر باشد، مواد مغذی و اکسیژن راحت‌تر به سلول‌های پوستی منتقل می‌شوند. در نتیجه، عملکرد کلاژن‌سازی بهبود می‌یابد و به این ترتیب، چین و چروک، لک‌های تیره و سایر مشکلات پوستی که به دلیل ضعف عملکرد کلاژن سازها ایجاد شده‌اند، رفته‌رفته محو خواهند شد.

 

خشکی پوست را بهبود می‌بخشد

انواع روش‌های مختلفی برای ماساژ صورت وجود دارد. یکی از این روش‌ها، ماساژ پوست صورت با روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، بادام، ویتامین E و روغن زیتون است. همچنین امروزه بسیاری از محصولات بهداشتی، مخصوص بر ماساژ صورت تولید می‌شوند. اگر پوستی خشک و شکننده دارید، بهتر است با استفاده از این روش پوست خود را ماساژ دهید. بسیاری از مشکلات پوستی ناشی از خشکی شدید پوست است. عواملی مانند استرس، کمبود آبرسانی، مصرف بیش از حد الکل و دخانیات و سایر عوامل مضر محیطی منجر به خشکی پوست می‌شوند. رفع خشکی پوست از فواید ماساژ صورت با روغن و انواع آب‌رسان‌ها به شمار می‌رود و شما می‌توانید در طی چند هفته با ماساژ شبانه پوست صورت خود، خشکی پوست را کاهش داده و پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز