Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 تیر 1402

ماسک خیار چیست؟ + ویژگی ماسک خیار!

خیار میوه‌ای است که طبع سردی دارد. این میوه حاوی مواد مغذی مختلفی است که همگی برای بدن و پوستمان مفید هستند. بتاکاروتن، لوتئین، ویتامین C و ویتامین A از جمله این مواد مغذی هستند. خیار فاقد چربی‌های اشباع شده یا کلسترول است. پوست این میوه، منبع خوبی از فیبر غذایی است که به کاهش یبوست کمک می‌کند. خیار همچنین یک عصاره‌ی معروف در محصولات آرایشی بهداشتی به شمار می‌رود. معمولا از ماسک خیار برای درمان پف زیر چشم‌ استفاده می‌شود

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

این میوه خوشبو، علاوه‌بر خاصیت رطوبت‌رسانی، دارای اثرات تسکین‌دهنده و ضدالتهابی بوده و استفاده از آن برای همه انواع پوست مناسب است. ویتامین‌ها و موادمعدنی ضروری موجود در خیار به تسکین التهاب، کاهش قرمزی و جلوگیری از بروز لک‌های پوستی کمک می‌کند.

هنگامی که از برش‌های این میوه مستقیماً روی پوست خود و به‌عنوان ماسک استفاده می‌کنید مانند یک گیاه شگفت‌انگیز برای درخشان‌شدن پوست شما عمل می‌کند. با این مطلب همراه باشید تا به‌طور کامل با آبرسانی به پوست با خیار، خواص مختلف خیار برای پوست و نحوه استفاده از ماسک‌های مختلف آن برای طراوت و زیبایی پوست خود، آشنا شوید.

آبرسانی به پوست با خیار

یکی از میوه‌های دوست‌دار سلامت و زیبایی پوست، خیار است. این میوه، با داشتن درصد بالایی از آب در ترکیبات خود، به‌عنوان آبرسانی عالی برای پوست موردتوجه قرار گرفته است. همچنین آبرسانی پوست با خیار، یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع خشکی پوست در بین افراد در سراسر جهان است.

مهم‌ترین فواید خیار برای پوست

همان‌طور که به آن اشاره شد، فوائد میوه خیار را در بهبود سلامت پوست نمی‌توان نادیده گرفت. آبرسانی به پوست با خیار و تاثیر آن در طراوت و درخشندگی پوست شگفت‌انگیز است. در این قسمت با دیگر مزایای این میوه خوش‌عطر برای پوست آشنا شوید.

خیار، سرشار از موادمغذی موردنیاز پوست

خیار حاوی مقدار زیادی ویتامین و موادمغذی‌ است که در مراقبت از پوست به آن جایگاه ویژه‌ای بخشیده است. ویتامین‌ها نقش کلیدی در سلامت کلی بدن ایفا می‌کنند، اما زمانی که به‌صورت هدفمند استفاده شوند، به‌ویژه در حمایت از سلامت پوست بسیار موثر عمل می‌کنند.

خیار سرشار از آنتی‌اکسیدان است. این میوه همچنین سرشار از ویتامین C، اسیدکافئیک و اسیدفولیک است. ویتامین C  آنتی‌اکسیدانی‌ست که پوست را شفاف و روشن می‌کند. اسیدکافئیک و اسیدفولیک نیز به افزایش تولید کلاژن کمک کرده و در برابر علائم پیری زودرس محافظت خوبی را از پوست انجام می‌دهد.

تولید کلاژن معمولاً با گذشت زمان کاهش می‌یابد، به‌همین منظور قراردادن میوه‌ها و سبزیجاتی که حاوی این ترکیبات است در برنامه روزانه مراقبت از پوست مفید است.

آبرسانی به پوست با خیار التهاب پوستی را تسکین می‌دهد

خیار دارای اثرات تسکین‌دهنده و خنک‌کننده برروی پوست است، این خاصیت خیار به‌ویژه برای افرادی که پوست حساس یا تحریک‌پذیری دارند بسیار مفید است.

خیار، به کاهش آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند

زمانی که مدت طولانی زیر نورخورشید باشید و یا استفاده از ضدآفتاب را فراموش کنید، قطعا دچار آفتاب‌سوختگی خواهید شد. در این زمان آبرسانی به پوست با خیار برای کاهش اثرات و التهابات آفتاب‌سوختگی بسیار توصیه می‌شود. این میوه به‌دلیل خواص خنک‌کنندگی خود، به کاهش آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند.

تاثیر ماسک خیار در پرشدن و سفت‌شدن پوست

باتوجه به خواص موجود درخیار که به آن اشاره شد، این میوه در سفت‌شدن و پرشدن پوست شما تاثیر زیادی دارد. برای رسیدن به این منظور بهتر است از ماسک‌های خیار ترکیب‌شده با مواد طبیعی دیگر استفاده کنید.

درست‌کردن ماسک صورت برای آبرسانی به پوست با خیار، زمان زیادی نمی‌برد و بسیار آسان است. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای طراوت یا جوان‌سازی پوست خود هستید، این دستورالعمل ممکن است گزینه خوبی باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز