Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 خرداد 1402

ماسک مو چیست ؟ + ویژگی ماسک مو

همان‌طور که ماسک صورت به تغذیه و آب‌رسانی پوست کمک می‌کند، ماسک مو نیز به روشی مشابه عمل کرده و در تقویت سلامت موها موثر است. ماسک مو به عنوان حالت‌دهنده عمیق مو یا نرم‌کننده‌ قوی نیز شناخته می‌شود اما نسبت به نرم‌کننده‌های مو غلظت بیشتری داشته و مدت زمان طولانی‌تری باید روی مو باقی بماند. بسیاری از ماسک‌های مو را می‌توان در منزل به راحتی تهیه نمود و حتما لازم نیست برای تهیه آنها هزینه‌ای را پرداخت کرد.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

فواید استفاده از ماسک مو چیست ؟

ماسک مو انواع مختلفی دارد و مزایای استفاده از هر ماسک مو به ترکیباتی که در آن بکار رفته‌ است بستگی دارد. اما به طور کلی مزایای استفاده از ماسک مو را اینچنین می‌توان برشمرد:

 

  • درخشنده‌تر، براق‌تر و نرم‌تر کردن موها
  • افزایش رطوبت‌رسانی به مو و جلوگیری از شکننده شدن موها
  • جلوگیری از بروز موخوره
  • کمک به حفظ سلامت پوست سر
  • تقویت موهای آسیب‌دیده
  • پیشگیری از وز شدن موها
  • کاهش آسیب ناشی از آلودگی‌های محیطی و عدم مراقبت صحیح از مو

 

ماسک مو را بشویید

بعد از گذشت زمان ذکر شده در دستور العمل استفاده از ماسک مو، موهای خود را با آب ولرم بشویید. البته اگر در دستور استفاده از این محصول چیز دیگری عنوان شده است، آن دستور در اولویت است. سپس اجازه دهید موهایتان خشک شوند. دقت کنید که استفاده زیاد از سشوار به منظور خشک کردن موها اصلا توصیه نمی‌شود زیرا سبب آسیب به موها می‌شود. بنابراین نم موها را با حوله گرفته و اجازه دهید که موهای شما خود بخود خشک شود.

 

انواع ماسک مو 

ماسک موها بطور کلی به دو دسته نیاز به آبکشی و بدون نیاز به آبکشی تقسیم می شوند.

 

1) ماسک مو آبکشی :
ماسک مو آبکشی غلیظ است و معمولا حالتی مثل کرم ها دارد .این نوع از ماسکهای مو باید در حمام، بعد از شستشوی مو به وسیله شامپو استفاده شوند و پس از 3 تا 20 دقیقه (طبق دستور روی بسته ) بخوبی شسته شوند. سپس می توان از نرم کننده استفاده نمود. ماسک مو نیاز به آبکشی به داخل تار مو (کوتیکول مو) نفوذ کرده و باعث آبرسانی به موها، پر کردن کوتیکول های آسیب دیده، نرمی و صافی موها می گردد. به دلیل نفوذی که این نوع ماسک ها به مو دارند و پر کردن قسمتهای آسیب دیده شما موهای ضخیمتری را می بینید.

2) ماسک بدون آبکشی:
ماسک های بدون نیاز به آبکشی مو را باید بعد از استحمام و زمانی که موها مقدار کمی رطوبت دارند به ساقه و انتهای موها زده و به خوبی ماساژ می دهیم تا به وسیله اصطکاک دو دست به هم و گرمای ایجاد شده، ذرات ماسک مو به راحتی به دلیل گرما به مو نفوز کند و از این طریق به ترمیم، بازسازی و رطوبت رسانی کمک می کنند. ماسک موها یک لایه محافظ روی موها ایجاد می کنند و وقتی آبکشی نشوند این محافظ روی موها باقی مانده و از آسیب رادیکال های آزاد و گردو غبارهای محیطی جلوگیری می کند و مانع خشکی و وز شدن موها می شوند. ماسک مو بدون نیاز به آبکشی درخشش و حالت دهی بهتری برای موهای شما ایجاد می کند

 

نکات مهم در استفاده از ماسک موها

هرگز ماسک موها را به ریشه موها نزدیک نکنید.ماسک موها نمی توانند تاثیر مثبتی بر ریشه موها داشته باشند.

?استفاده از ماسک موها بیش از 3 بار در هفته توصیه نمی شود.

هرگز ماسک مو را بیش از یک شب روی موهای خود قرار ندهید.

?می توانید ماسک مو بدون آبکشی را قبل از حالت دهی به موها به وسیله سشوار و سایر وسایل حالت دهنده استفاده کنید. ماسک، موها را برای حالت گیری آماده می کند.

⛔️ هرگز ماسک مو را با آب داغ نشوئید. آب داغ باعث باز شدن کوتیکول مو می شود در حالیکه وقتی از آب خنک برای شستن ماسک مو استفاده می شود، آب سرد کوتیکول مو را می بندد و تمامی مواد مغذی که ماسک به درون مو نفوذ داده در ان مهر و موم می شود.

?ماسک را روی موهای تمیز و شسته شده خود قرار دهید. موی کثیف و گردو غبار موجود بر روی ان مانع نفوذ ذرات ماسک مو به داخل کوتیکول می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز