Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 خرداد 1402

نحوه شستن انواع لباس ! + شستشوی لباس !

آیا تا به حال به برچسب های روی لباس خود و نکاتی که برای تمیز کردن، شستن و نگهداری آن درج شده نگاه کرده اید؟ شما ممکن است هر روز لباس هایی با جنس های مختلف پارچه بپوشید، اما هیچ ایده ای از نحوه تمیز کردن یا نگهداری از آن نداشته باشید.

به عنوان یک قاعده کلی، همیشه برچسب های مراقبت روی لباس خود را قبل از شستشو بررسی کنید. به عنوان مثال اگر جنس پیراهن شما کتان است، قبل از انداختن آن در ماشین لباسشویی به برچسب روی آن نگاه کنید و زمان بیشتری را برای اتو کردن در نظر بگیرید.

شستن لباس پارچه کشمیر

بهترین و راحت‌ترین روسری‌ها و ژاکت‌هایی که تا به حال پوشیده اید، از جنس کشمیر بوده اند. پارچه کشمیر از الیاف لطیف موی بز کشمیر تهیه می‌شود. یکی از دلایلی که لباس‌های جنس کشمیر گران هستند این است که شانه کردن موهای بزها فرآیندی پر زحمت است و برای درست کردن یک ژاکت به الیاف لطیف چهار بز نیاز است.

از آنجایی که ژاکت های کشمیر اغلب مجلسی و گرانبها هستند، برخی از افراد می ترسند آنها را خراب کنند و همیشه آنها را برای شستن به خشکشویی می برند. برای شست و شوی دستی پلیوری از جنس کشمیر از آب سرد و مقداری شامپو بچه یا یکی از محصولاتی که مختص شستن پشم و کشمیر است، استفاده کنید. کافیست لباس را نیم ساعت خیس کنید، سپس آبکشی کنید، هرگز لباس را چنگ نزنید یا نچلانید. بهتر است ژاکت‌های این جنسی صاف خشک شوند.

در ضمن بهتر است ژاکت کشمیرتان را به جای آویزان کردن تا کنید تا حالت خود را از دست ندهد.

نحوه شستن انواع لباس پنبه ای

پنبه یکی از جنس های پرطرفدار پارچه در سراسر جهان است. بیشتر لباس هایی که در طول روز می پوشیم پنبه ای هستند. اگر بخواهم این جنس پارچه را توصیف کنم باید بگویم که ارزان و بادوام است و ساخت آن نیز راحت است.

ملحفه‌ها و پیراهن‌های نخی شما قابل شستشو و خشک کردن هستند و می‌توانید به راحتی آنها را اتو کنید. برچسب را بررسی کنید و مطمئن شوید که دمای آب با رنگ مطابقت دارد. معمولاً می توانید پارچه های پنبه ای سفید را در آب داغ بشویید و از آب گرم یا خنک برای پارچه های رنگی استفاده کنید. مراقب باشید که پارچه پنبه ای را بیش از حد خشک نکنید.

نحوه شستشوی شلوار پارچه ای به شکل صحیح و اصولی

اگر شلوار پارچه ای شما در نوع پنبه، پلی استر و پشم می باشد، باید از شستشو با دست بهره مند شوید.

بهتر است اصول لازم در نحوه شستشوی شلوار پارچه ای را مورد توجه قرار دهید. برای اینکه بتوانید شلوار را از آسیب های شوینده و ماشین لباسشویی حفظ نمایید، بهتر است آن را به شکل پشت و رو در ماشین لباسشویی قرار دهید.

در نحوه شستشوی شلوار پارچه ای ظریف از کیسه مش استفاده می شود. این کیسه ها برای یک شست و شوی عالی و محافظتی مورد توجه است. شلوار پارچه ای را برای حفاظت از آسیب های احتمالی در این کیسه ها قرار می دهند.

شستشوی شلوار پارچه ای با دست

برای شستشوی شلوار پارچه ای از آب سرد استفاده می شود. برای اینکه نحوه شستشوی شلوار پارچه ای با دست را امتحان کنید، ابتدا یک لگن مناسب بردارید. لگن را از آب سرد پر کنید. برای شستشوی شلوار پارچه ای از مواد شوینده متوسط کمک بگیرید. مواد شوینده قدرتمند می توانند پارچه را در حین شست و شو دچار آسیب نمایند.

برای شستشوی شلوار پارچه ای با دست، ابتدا مخلوطی از آب سرد و مواد شوینده تهیه نمایید. این مخلوط باید کاملاً یک دست و یکنواخت باشد. در ادامه شلوار پارچه ای را در این ترکیب فرو ببرید.

روش های شستشوی شلوار پارچه ای با دست

از چنگ زدن به شلوار در حین شست و شو خودداری کنید. چون ممکن است به بافت شلوار آسیب وارد نمایید. در واقع نحوه شستشوی شلوار پارچه ای به کشیدن دست بر روی شلوار برای از بین بردن لکه ها اشاره می کند.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

چگونه از پارچه پنبه ای محافظت کنیم؟

پنبه یکی از کاربردی‌ترین پارچه‌ها در جهان شناخته می‌شود، اما برای شستن پارچه پنبه نیز باید روش‌های خاصی را پیش بگیرید تا به‌خوبی از لباس پنبه خود محافظت کنید. البته توجه داشته باشید که شستن پارچه پنبه کمی دشوار است؛ زیرا این پارچه زیرمجموعه پارچه‌های نخی است و مراقبت از آن حساس‌تر است.

در ادامه روش‌های نگهداری پارچه پنبه را بررسی

می‌کنیم.

  • فراموش نکنید که احتمال آب رفت و کوچک شدن لباس‌های نخی و پنبه هنگام شستشو وجود دارد. برای جلوگیری از این اتفاق سعی کنید لباس را با آب سرد و کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد بشویید.
  • بعد از شستشو پارچه پنبه با ماشین و یا دست، کشش ملایمی به آن بدهید تا به فرم اولیه خود بازگردد و مقداری از چروک آن کم شود.
  • اتوی مناسب یکی دیگر از مراحل نگهداری پارچه پنبه است. این پارچه مستعد چروک شدن است؛ اما اتو کردن زیاد هم باعث فرسوده شدن آن می‌شود. بنابراین اتو کردن این پارچه را کمتر کنید. برای این کار می‌توانید لباس را بعد از شستشو در هوای باز خشک کنید تا از چروک آن کاسته شود.
  • در صورتی که قصد اتو گردن پارچه پنبه را دارید، هنگامی که هنوز مرطوب است، این کار را انجام دهید و از اتوبخار استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز