Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 تیر 1402

نکات آرایش ابرو را بدانید ! + آرایش ابرو

در گذشته دختر ها برای آرایش ابرو کردن، باید به سن و شرایط متعارفی می‌رسیدند تا آرایش آنها در بین والدین، خانواده و حتی جامعه قابل قبول واقع شود.

 

با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی هر خانواده، شاید یک دختر خانم نوجوان در شرایطی مانند میهمانی، جشن تولد و عروسی اجازه این را داشته باشد که از یک رژلب ملایم استفاده کند اما بدون شک تمیز و مرتب کردن ابروها که اصطلاحا به آن برداشتن ابرو گفته می شود، قابل توجیح نیست. همین نکته کافیست که به اهمیت آرایش ابرو پی ببریم.

 

به نوعی می توان گفت آرایش ابرو، کلید ورود دختر خانم ها به دنیای آرایش است. شاید دلیل اصلی آن این باشد که آرایش ابرو، بسیار محسوس بوده و با کمترین تغییراتی در مدل، رنگ و اندازه آن تغییرات شگرفی در صورت ایجاد می شود.

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

با اینکه ابرو نیاز به آرایش پیچیده ای مانند آرایش چشم ندارد، اما در آرایش نهایی صورت نقش بسیار مهمی داشته و به زیبایی بیشتر شما کمک خواهد کرد. آرایش ابرو، مواد و ابزار خاص خود را دارد که با شناخت درست و رعایت نکات آن می توانید یک آرایش ابروی بی نقص داشته باشید.

قدم نخست: مدل ابروی خود را در آرایش ابرو به درستی انتخاب کنید

بدون شک ابرو و فرم آن تاثیر بسیار زیادی روی چهره و آرایش هر خانمی خواهد داشت. در گذشته مدل ابروی نازک متداول بود، اما امروز ابروی پهن تر و با حجم بیشتر طرفداران بسیار بیشتری دارد. اما موضوع به اینجا ختم نمی شود و داشتن ابرو پر و پهن کافی نیست. نکته ای که باید به آن توجه شود هماهنگی فرم ابرو با فرم صورت شما است.

 

به عنوان مثال اگر صورت کشیده و دراز دارید، ابروی تخت و کوتاه می تواند فرم صورت شما را کوتاه تر نشان دهد. به طور کلی سه معیار اصلی در فرم ابرو موثر خواهند بود. طول ابرو، ضخامت ابرو، و زاویه آن. که با مشخص کردن فرم صورت و تغییر اندازه های این معیارها به بهترین نتیجه خواهید رسد.

 

  • آرایش ابرو برای صورت گرد : زاویه دار، ارتفاع بلند، دم کوتاه
  • آرایش ابرو برای صورت کشیده و دراز: افقی و صاف
  • آرایش ابرو برای صورت مربعی شکل : زاویه دار با منحنی تیز
  • آرایش ابرو برای صورت قلبی شکل : گرد

محصولات مناسب ابرو را پیدا کنید

گزینه های زیادی در مورد محصولات ابرو وجود دارد، به همین دلیل است که بسیار مهم است که مطمئن شوید که از یک محصول مناسب استفاده می کنید. اول: به اهداف ابروی خود فکر کنید. آیا سعی دارید نقاط پراکنده را پر کنید و تعریف اضافه کنید؟ یک پودر ابرو و یک برس زاویه دار بگیرید. آیا سعی می کنید موهای خود را به آرامی فرم دهید و شانه کنید؟ روی یک ژل ابروی سبک بکشید.

مطمئن نیستید چه می خواهید یا نیاز دارید؟ از بازی کردن و کوکتل کردن چند محصول نترسید – هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، بنابراین فقط روی یافتن بهترین محصول برای خود تمرکز کنید

اصلاح ابروها

برای مرتب تر بودن ابروها، بهتر است ابتدا با یک موچین، موهای اضافی ابرو را در جهت رشد مو بردارید. می توانید موهای بسیار ریز اطراف ابرو را با تیغ ابرو اصلاح نمایید تا تمیزتر به نظر برسند. حال با یک شانه ابرو، ابروهایتان را به سمت بالا شانه زده و شانه را روی لبه خارجی ابرو قرار دهید. سپس موهای بلندتر را با قیچی کوتاه نمایید. البته توجه داشته باشید که قسمت تاج ابروها خیلی کوتاه نشوند. در صورتی که ابروها خیلی نامرتب باشند، می توان آن ها را به سمت پایین نیز شانه زده و از این سمت هم موهای بسیار بلند را قیچی کرد. در فرم دادن به ابروها دقت کنید که بیش از حد به سمت بالا متمایل نشوند یا فاصله بین دو ابرو خیلی زیاد یا کم نشود.

 

دم ابرو نیز نباید بیش از حد به سمت پایین باشد. زیرا باعث افتاده بنظر رسیدن چهره می شود. در مقابل، ابروهای پهن تر باعث جوان تر ظاهر شدن صورت می شوند. پس با توجه به فرم صورتتان ابروهایی متعادل را ایجاد کنید.

آرایش ابرو
آرایش ابرو چگونه است

موچین استیل ضد زنگ مورفی برای حذف و اصلاح موهای زائد اطراف ابروها و روی صورت کاملا ایده آل است. این موچین از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و بسیار محکم و باکیفیت و بادوام می باشد. همچنین فوق العاده تیز و دقیق است که کار اصلاح ابروها را آسان و سریع تر می سازد. این موچین با طراحی عالی و ابعاد مناسب به شما کمک می کند تا ابروهایی صاف و مرتب داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز