Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 تیر 1402

نکات آرایش پلک چشم چیست ؟ آرایش پلک چگونه است؟

تصور کنید که پس از انجام آرایش پلک چشم مورد علاقه تان، متوجه شوید که مواد آرایشی، بین خطوط ریز و چروک های پشت پلک چشم جمع شده و حالتی ماسیده شده و نامرتب را در چشم ها ایجاد کرده است

 

. احتمالا در این هنگام، تصمیم بگیرید که آرایش چشمتان را پاک کنید و تنها به یک ریمل ساده اکتفا کنید. شاید احساس می کنید که لوازم آرایشی شما با کیفیت نیستند یا تبحر کافی در آرایش صورت ندارید.

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

نگران نباشید، حتی با پشت پلک چروک و دارای خطوط ریز نیز، می توانید یک آرایش چشم تمیز و فوق العاده داشته باشید. کافیست ترفندهای آرایشی برای آرایش پشت پلک چروک را یاد بگیرید و آنها را در میکاپ چشمتان به کار ببرید. در ادامه، با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا نکات مهم برای آرایش پشت پلک چروک را به طور کامل به شما توضیح دهیم.

 

نکات مهم برای آرایش پلک چروک دار

پوست دور چشم، بسیار نازک و حساس است و بیشتر از سایر قسمت های پوست، در معرض چین و چروک و افتادگی قرار دارد. پیری پوست، کم آبی و خشکی پوست، می تواند موجب چروک شدن پشت پلک شود. برای آرایش پشت پلک چروک، باید نکاتی را رعایت کنید تا ماندگاری آرایشتان بالا رفته و از ماسیده شدن و جمع شدن مواد آرایشی در خطوط ریز پشت چشم جلوگیری کنید. در ادامه، این نکات مهم را به شما توضیح می دهیم.

 

پوست پشت پلک را تمیز کنید

اگر آرایش دارید، ابتدا با یک میسلار واتر یا هر پاک کننده دیگر، آرایشتان را کاملا پاک کنید. سپس با یک شوینده مناسب با جنس پوستتان، چشم هایتان را به خوبی بشویید. به یاد داشته باشید که اگر پوست پشت پلک شما تمیز نباشد، اصطلاحا آرایش روی پوست نمی خوابد و چرب بودن پوست، می تواند موجب ماسیده شدن آرایش چشم ها شود.

 

با تثبیت کننده های آرایشی، پوست پشت پلک را خشک کنید

اگر می خواهید ماندگاری آرایش چشمتان بالا برود و از جمع شدن کانسیلر در خطوط ریز پشت پلک جلوگیری کنید، باید پشت پلکتان را خشک کنید. پس مقداری پودر فیکس را به پشت پلک زده و به آرامی فید کنید. پیشنهاد می کنیم از پودر فیکس بدون رنگ استفاده کنید و حتما روی تمام سطح پشت پلکتان، پودر بزنید. پنکک نیز، گزینه مناسبی برای تثبیت آرایش و خشک کردن پشت پلک به شمار می آید.

 

سایه چشم مناسبی را انتخاب کنید

انتخاب یک سایه چشم اشتباه، می تواند چروک و خطوط ریز پشت پلک شما را بیشتر نشان دهد. سایه های شاینی، براق و اکلیل دار، گزینه مناسبی برای آرایش پشت پلک چروک نیستند. همچنین، رنگ های روشن یا خیلی تیره نیز، می توانند پشت پلک شما را چروک نشان بدهند.

 

بهترین رنگ سایه چشم برای سایه زدن به پشت پلک چروک، رنگ های نود با تناژ قهوه ای، آجری و دودی روشن مات هستند. دقت کنید که حتما از سایه سبک پودری مات استفاده کنید و سایه چشم های مایع نیز، برای شما مناسب نیستند.

 

به چه پلک هایی، پلک افتاده می گویند؟

کسانی که پلک افتاده دارند فضای پلک به طور کامل قابل مشاهده نیست و خط پلک در پشت چشم ها پنهان است. وقتی هم که پلک ها فضای واقعی خود را نشان نمی دهند طبیعتا آرایش چشم ها هم دیده نمی شود و با اشتباهات آرایشی می توانید باعث شوید تا افتادگی پلک دو برابر از چیزی که در واقع هست خود را نشان بدهد.

 

اما نگران نباشید درست است که آرایش چشم های شما نسبت به بقیه کمی سخت تر است اما روش های آرایشی زیادی هستند که با رعایت کردن آن ها می توانید به زیبایی دو چندان دست پیدا کنید.

آرایش پلک
آرایش پلک چگونه است

برای اینکه راحت تر متوجه شوید پلک هایتان دچار افتادگی است یا خیر یک آینه بردارید و به فرم چشمتان دقت کنید اگر خط پلکتان را نمی بینید و یا پوستی از قسمت استخوان روی خط پلک را پوشانده، یعنی شما پلک افتاده دارید.

 

استفاده از سایه چشم مناسب برای آرایش چشم پلک افتاده و پف‌دار

برای انجام آرایش چشم پلک پف‌دار یا پلک افتاده به یک سایه روشن، متوسط و یا تیره نیاز دارید که بهتر است حتما از رنگ‌های مات استفاده کنید. یک رنگ سایه براق روشن هم برای هایلایت کردن مورد نیاز است. رنگ مناسب را بر اساس ظاهر فرد و رنگ پوست و موی خود انتخاب کنید.

 

اگر به دنبال یک آرایش طبیعی هستید، از سایه‌های قهوه‌ای یا کرم و یک براق کننده طلایی یا برنز استفاده کنید. سایه‌های خاکستری، مشکی و نقره‌ای باعث جذاب‌تر شدن چشم‌ها می‌شوند.

 

  • نحوه سایه زدن روی پلک

بعد از اینکه سایه مات را بر روی افتادگی و چین پلک به کار بردید و آن را پخش کردید، در ادامه سایه را به طرف استخوان ابروها و گوشه بیرونی پلک پخش کنید. در این قسمت نباید از رنگ خیلی تیره استفاده کنید. استفاده از یک رنگ متوسط برای درشت‌تر کردن چشم‌ها کافی است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز