Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 خرداد 1402

نگه داری از لوازم آرایشی چگونه است؟

به نظر شما بهترین مکان برای نگهداری لوازم آرایشی کجاست؟ مواد آرایشی ویژگی‌های متفاوتی دارند بنابراین بهترین مکان برای نگهداری لوازم‌آرایش، یخچال است. به‌خصوص شرایط آب‌وهوایی مانند گرما بسیاری از محصولات آرایشی را در معرض خطر قرار می‌دهد. البته این روش فقط در برخی لوازم آرایشی تأثیرگذار است، تا تازگی خود را حفظ کنند. اما برخی دیگر با دمای اتاق کاملاً سازگاری دارند. ماسک‌های صورت، رژ لب، کرم‌های دور چشم و صورت، کرم ضدآفتاب جزو مواردی هستند که باید در یخچال نگهداری شوند؛ بنابراین بهتر است یک جای مناسب در یخچال خانه‌تان برای لوازم آرایشی خالی کنید. با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم در مقاله کدام لوازم های آرایشی نیاز به نگهداری در یخچال دارند اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

محصولات طبیعی یا ارگانیک
بیشتر محصولات امروزی حاوی نگهدارنده‌هایی هستند که بدون قرار دادن محصولات در یخچال، از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند. اما اگر محصولات ارگانیک یا طبیعی بدون این نگهدارنده‌ها را ترجیح می‌دهید، باید بلافاصله پس از باز کردن، آنها را در یخچال قرار دهید چون عمر این محصولات به بلندی محصولات دارای نگهدارنده نیست.

عطر
اگر عطرهای خود را دور از گرما نگه دارید، عمر عناصر ترکیبی درون آنها را افزایش داده‌اید. به گفته محققان، نگهداشتن عطر در یخچال می‌تواند آن را در مقابل اکسید شدن ناشی از گرما یا نور مستقیم خورشید حفظ کند، چون این دو عامل تاثیر مخربی بر ترکیبات شیمیایی عطرها می‌گذارند.

 

کرم دور چشم
استفاده از درمان پف چشم با کرم‌های سرد برای کسانی که معمولا چشم‌های‌شان حالت خواب‌آلود دارد، بسیار تاثیرگذار است، چون دمای پایین، مویرگ‌ها را منقبض کرده و درنتیجه جریان مایع در بافت نرم را کاهش می‌دهد. کم شدن جریان مایع، التهاب و پف را کم کرده و حس خوبی را هم برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

ماسک‌های صورت
محققان درباره ماسک‌های صورت می‌گویند: بهتر است ماسک‌های مرطوب کننده، آرام‌بخش و ترمیم کننده پوست را در یخچال حفظ کنید، به‌ویژه اگر پوست حساس و مستعد قرمز شدن دارید، چون سرما مویرگ‌ها را منقبض کرده و قرمزی پوست شما را هم کاهش می‌دهد.

 

محصولاتی که در آنها باز شده‌اند
محافظت از خلوص و تاثیرگذاری عناصر فعال در محصولاتی که قبلا در آنها را باز کرده‌اید، بسیار مهم است. مواد آرایشی حاوی ترکیبات فعالی مانند رتینول، ویتامین C، پپتیدها و هیدروکینون باید در دمای خنک نگهداری شوند.

 

محصولات حاوی تحریک کننده فلزی
بعضی لوازم آرایشی مثل کرم مرطوب کننده سر ساچمه‌ای، حاوی اعمال کننده‌های فلزی هستند و زمانی که سرد باشند، تاثیر درمانی بهتری دارند. بسته‌بندی این مرطوب کننده به‌صورتی است که ژل موجود در آن از کنار سر ساچمه‌ای رول مانند آن رد شده و سرد می‌شود. این کار باعث می‌شود پوست شما در تمام طول روز آبرسانی شود

  • وسایل آرایشی پودری را چگونه نگهداری کنیم؟

وسایل آرایشی پودری مانند سایه چشم، پنکک، رژ گونه و … برخلاف بسیاری از لوازم آرایشی دیگر نباید در یخچال نگهداری شوند. اگر می خواهید از لوازم ارایشی پودری خود به خوبی نگهداری کنید بهتر است که آن ها را در محیطی خشک و به دور از گرما نگه دارید. نیاز نیست محیط نگهداری آن ها خنک باشد، همین که در معرض گرما نباشند کافی ست.

 

  • نگهداری مداد های آرایشی

مداد های آرایشی اصل کیفیت بالایی دارند و مدت زمان زیادی برای ما کار می کنند اما رعایت یک سری نکات در حفظ بهتر آن ها موثر است. خیلی از ما با شکستن نوک مداد های آرایشی هنگام تراشیدن مواجه می شویم که بسیار آزار دهنده است. برای جلوگیری از این کار بهتر است حدودا یک ساعت قبل از تراشیدن مداد آن را در یخچال قرار دهید تا مغز مداد نرم نباشد و هنگام تراشیدن نشکند. بهترین مکان برای نگهداری از مداد های آرایشی، محیطی خشک و به دور از نور خورشید است. در ضمن اگر می خواهید مدادتان فاسد نشود بهتر است بعد از هر بار استفاده در آن را محکم ببندید.

  • کرم پودر های مایع

کرم پودر های مایع برای ماندگاری و کارایی بیشتر به محیطی خشک و دور از گرما نیاز دارند. اما نباید آن ها را درون یخچال نگهداری کنیم؛ چرا؟ چون سرمای بیش از حد یخچال باعث سفت شدن مایع کرم پودر می شود در نتیجه تاثیری که باید داشته باشد را از دست می دهد. پس کرم پودر های خود را در محیطی خشک و دور از گرما نگهدارید اما داخل یخچال نگذارید.

  • براش ها و برس های آرایشی

نحوه نگهداری از براش های آرایشی خیلی مهم است زیرا در صورتی که مراقبت های لازم را از آن ها انجام ندهید، خیلی زود خراب می شوند.
براش های خود را هر چند وقت یک بار بشویید زیرا آلوده بودن براش می تواند باعث ایجاد جوش و آکنه شود و پوست شما را ملتهب کند. پس هفته ای یک بار براش و برس های آرایشی را با آب ولرم و صابون و یا شامپو بچه بشویید. براش را به صورت عمودی و ایستاده بگیرید و موهای آن را کف دست خود بکشید تا تمیز شود. بعد از اینکه به خوبی شستید یک دستمال پارچه ای پهن کنید و براش ها را روی آن بگذارید تا خشک شوند. توجه داشته باشید که براش ها و برس های آرایشی باید در محیط خشک و مرتب نگهداری شوند. بهتر است که یک جعبه برای نگهداری آن ها در نظر بگیرید تا آسیبی نبینند و در اثر برخورد، موهای براش ها نشکند یا نریزد.

 

  • نحوه نگهداری از لاک

برای اینکه لاک هایتان دیرتر خشک شود همیشه آن ها را ایستاده نگهدارید و افقی نگذارید. لاک ها باید در محیطی خنک مانند یخچال نگهداری شوند. اگر محیط نگهداری آن ها گرم و در معرض خورشید باشد، باعث تغییر رنگ در لاک می شود و غلظت لاک را کمتر می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز