Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 خرداد 1402

ویژگی شورت خوب چیست؟ + فواید پوشیدن شورت !

لباس زیر یکی از پر مصرف‌ترین انواع لباس در سراسر جهان است. لباس زیر لباسی است که حتی اگر تصمیم نداشته باشید برای کاری از منزل خارج شوید، باز هم به تن شما است. ضمناً بیشتر مردم جهان به دلیل پیشگیری از مشکلات پوستی و بروز عفونت‌ها مختلف این لباس را زود به زود تعویض می‌کنند و تعداد زیادی از آن می‌خرند.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که پوشیدن این لباس به جز آن‌که عادت روزانه باشد آیا فایده‌ای هم برای بدن دارد یا خیر؟ بدون شک لباسی که در مورد حفظ تمیزی و بهداشت آن تا این اندازه سخت‌گیری و توصیه وجود دارد، به جز پوشینه بودن، حتماً فوایدی هم برای بدن دارد. پس اگر به طور جدی می‌خواهید بدانید که فواید پوشیدن شورت چیست با ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله به این موضوع نگاه دقیق‌تری می‌اندازیم و از منظر بهداشتی و پزشکی به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

فواید پوشیدن شورت چیست؟

  •  پائین آمدن احتمال آسیب دیدگی پوستی در ناحیه تحتانی بدن

این شاید اصلی‌ترین دلیلی باشد که انسان را وا داشته است تا شورت را طراحی و از آن استفاده کند. نپوشیدن شورت شما را با انواع و اقسام مشکلات پوستی مواجه می‌کند. سایندگی پوست که در اثر ایجاد اصطکاک مداوم بین پوست بدن و شلوار یا دامن ایجاد می‌شود، می‌تواند بسیار آزار دهنده و حتی خطرناک باشد. نوعی سوزش پوستی موسوم به Chafing (چافینگ) وجود دارد. چافینگ در اثر ساییش مداوم پوست بر لباس ایجاد می‌شود. پوشیدن شورت مانع از این سایش می‌شود.

به ویژه آن‌که لباس زیرها اغلب از جنسی انتخاب می‌شوند که به نسبت شلوارها، نرم تر و انعطاف‌پذیرتر هستند. لباس‌زیر به عنوان اولین لایه از پارچه که با بدن شما تماس مستقیم دارد در واقع سدی است که از پوست شما محافظت می‌کند. پس سلامت نگه داشتن پوست ناحیه تحتانی بدن یکی از اصلی‌ترین فواید پوشیدن شورت است.

  • جلوگیری از لک شدن شلوار در اثر تعریق بدن

اگر شما در زمره افرادی باشید که به دلایل مختلف زیاد عرق می‌کنند، پس بدون شک میدانید که یکی از فواید پوشیدن شورت، جذب عرق و ممانعت از نشت آن به شلوار است. مشکلی که منجر به لک شدن و شوره زدن شلوار می‌شود. حال تصور کنید در ابتدای روز، در حالی که تازه دارید خود را به محل کار یا دانشگاهتان می‌رسانید این مشکل بروز کند.

یعنی عرق کنید و شلوارتان لک شود. قطعاً مشکل خجالت آوری است و تمام روز شما را معذب خواهد کرد. شورت خوب که از جنس نخ پنبه انتخاب شده باشد خیلی سریع عرق سطح پوست شما را به خود جذب می‌کند و اجازه نمی‌دهد رطوبت آن به شلوار شما سرایت کند. در مورد شورت لامبادا بدانید.

 

شورت نخی چیست؟

به شورت هایی از جنس نخ پنبه شورت های نخی گفته می شود. که هوا در این پارچه‌ها به خوبی گردش می کند.و باعث خروج رطوبت و خشک ماندن لباس زیر می شود. این مدل شورت های زنانه برای تابستان، محل کار و استفاده روزانه بسیار پرطرفدار  و مناسب هستند.

شورت های نخی در رنگ بندی های متنوع،طرح ها و سایز بندی زیاد طراحی و به بازار عرضه شده اند.رنگ های روشن این شورت ها از آنجا که رنگ ترشحات واژن را به خوبی نشان می دهند.برای استفاده روزانه مناسب تر بوده زیرا رنگ های متفاوت ترشحات واژن می تواند نشانگر ایجاد عفونت های مختلف ناحیه واژن  باشد و به تشخیص سریع تر و مشاوره زودتر با پزشک ، جهت درمان به هنگام به شما کمک می کند.  و استفاده از رنگ های تیره آن  نیز در دوران قاعدگی خانم ها پیشنهاد می گردد.

شورت های نخی را می توانید به صورت تکی یا بسته های 6 تایی،3  تایی و … با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر شورت ها جهت استفاده روزانه تهیه کنید .از آنجا که جهت حفظ بهداشت واژن مناسب تر است که هروز لباس زیر (شورت) خودتان را عوض کنید.بسته های 6 تایی شورت نخی می تواند گزینه مقرون به صرفه ای برای خانم ها باشد.همچنین شستن راحت و خشک شدن سریع و اتوکشی این شورت ها می تواند باکتری ها و قارچ های ترشحات واژن که بر روی شورت  باقی مانده را از بین ببرد  و به سلامتی شما کمک بیشتری کند.

شورتِ بندی از نوع G (جی)

اگر شما با شورت‌های زنانه Thong آشنایی داشته باشید، باید بدانید که مدل G-String هم با آن هم خانواده است.

این مدل شورت‌های زنانه هیچ کش کمر یِ قطوری ندارند و دارای رشته‌های نازکی در خود می‌باشند و بویژه برای پوشیدن با جوراب شلواری مناسب هستند.

قسمت پشت شورت زیاد پوشیده نمی‌باشد. مدل‌های فانتزی این نوع از شورت زنانه که با نام جی استرینگ (G-Sting) شناخته می‌شوند، صرفاً یک نوار کشی می‌باشند. جلوی این نوع شورت نیز زیاد پوشیده نمی‌باشد و بسته به مدل از طرح‌های فانتزی همچون پروانه، گل و .. در تولید آن استفاده می‌شود و بیشتر جنبه فانتزی دارد.

از جلو، شورت بندی شباهت زیادی به بیکینی دارد؛ اما در قسمت عقب اندازه آن به حداقل می‌رسد. شورت‌های بندی تقریباً همیشه طوری طراحی می‌شوند که اندام جنسی را بپوشانند و بیشتر ناحیه‌ی باسن را نپوشیده بگذارند.

 

یکی از انواع شورت بندی، شورت بندی جی است که عقب آن از یک تکه بند (معمولاً از جنس کشسان) تشکیل شده‌ است. شورت‌های بندی در انواع مختلفی وابسته به ضخامت، جنس و نوع اتصال در قسمت عقب، هم برای زنان و هم مردان ارائه می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز