Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 تیر 1402

ویژگی لباس زیر بچگانه چیست؟ + لباس زیر کودکانه !

لباس زیر بچه از جمله لباسهای کودکان است که هنگام خرید، والدین را با چالش مواجه می کند. همانطور که بزرگسالان موقع خرید لباس زیر برای خودشان دقت زیادی به خرج می دهند; هنگام خرید لباس زیر برای کودک، این دقت باید چند برابر باشد. لباسهای زیر کودک چون به طور مستقیم با پوست بدن او در تماس است باید درست انتخاب شود. بدین ترتیب مانع از ایجاد هر گونه حساسیتی در کودک می شود. هنگام خرید لباسهای زیر بچه گانه مانند زیرپوش و شورت کودک با در نظر گرفتن چند نکته می توان خریدی خوب و مطمئن داشته باشید.

شورت بچه گانه

شورت بچه گانه از مهمترین لباسهای زیر کودک است که هنگام خرید باید در انتخاب آن دقت زیادی کرد. برخی از والدین خرید شورت برای کودک را به بهانه اینکه پوشک می شوند زیاد جدی نمیگیرند. در صورتیکه باید به این مسئله بسیار دقت کرد. چون پوشیدن شورت برای بچه ای که پوشک می شود باعث نگه داشتن خوب پوشک شده; ضمن اینکه از پس زدن ادار و مدفوع نیز جلوگیری می شود. البته در این مورد باید از لباس مناسب پوشک بچه نیز استفاده نمود. این مسئله در مورد کودکانی که برای آنها از پوشکهای لاستیکی استفاده می شود جدی تر است. هنگام خرید شورت بچه نیز باید 2 سایز بزرگتر انتخاب شود تا حجم پوشک را به خوبی در بر بگیرد. در کودکانی که پوشک نمی شوند نیز پوشیدن شورت الزامی است. جنس شورت باید نخی باشد تا حساسیتی برای کودک ایجاد نکند. همچنین بهتر است نوع شورت پادار باشد. چون با توجه به تحرک زیاد کودکان از تعریق در قسمت کشاله ران آنها جلوگیری کرده و باعث آزارشان نمی شود.

نکات مهم برای خرید لباس زیر دخترانه بچه گانه

خرید لباس زیر دخترانه بچه گانه بسیار مهم می باشد چرا که ارتباط مستقیمی با پوست بدن آن ها دارد و باید به هنگام خرید شورت دخترانه، تاپ دخترانه بسیار دقت داشته باشید و اول از هر چیزی به جنس آن توجه کنید که مرغوب ترین نوع پارچه برای تولید آن ها به کار رفته باشد.

حساسیت به لباس زیر فقط در مورد بزرگسالان صدق نمی کند و در نظر گرفتن نکات مهم در خرید لباس زیر دخترانه مهمتر از لباس زیر بزرگسالان است چرا که با بی دقتی در خرید باعث ایجاد حساسیت و بروز مشکلات پوستی بسیاری خواهید شد

  • مدل لباس زیر دخترانه:

لباس های زیر مدل های بسیار متنوعی دارند که با هر سلیقه ای می توانید آن ها را خریداری کنید اما توجه داشته باشید آنچه که می خرید باید در مدلی باشد که کودک در آن حس راحتی داشته باشد بنابراین سعی کنید لباس زیر دارای کش های محکم و سفت نباشد تا پوست بدن را تحت فشار قرار دهد. محبوب ترین لباس زیر، ست دخترانه می باشد که بالا تنه آنها در سه مدل، رکابی، حلقه ای و آستین دار طراحی می شوند.

  • بهداشت و نگهداری از لباس زیر دخترانه: 

در این مرحله وظیفه ی والدین است که از لباس کودک خود مراقبت کنند. باید توجه داشته باشید که بهتر است لباس زیر کودک خود را اول از همه با دست شسته شوند. اکثر لباس زیرها در رنگ های روشن تولید می شوند به همین دلیل نباید آن ها را با لباس های دیگر شست و شو دهید چرا که بافت آن ها آسیب دیده و رنگ آن ها ازبین رفته و چرک مرد می شوند

  • مدل بیکینی: همه با این مدل آشنایی کامل دارند که قسمت پاهای آن کاملا به دور قسمت انتهایی ران ختم می شود.
  • مدل بریف: این مدل شورت طرحی کلاسیک دارد و بسیار راحت می باشد.
  • مدل بوی شورت: این مدل شباهت زیادی به مدل بریف دارد و تنها تفاوت آن در قسمت های پاهای شورت می باشد و کمی بالاتر از ران می باشند.
  • شورت های عینکی: این مدل لباس زیر دخترانه مناسب برای کودکان زیر ۲ سال می باشد.
  • لباس زیر دخترانه مجلسی: این نوع شورت ها با انواع جوراب شلوار و یا پیراهن ست می شوند و ظاهری جذاب برای کودک ایجاد می کنند. اما باید در نظر داشته باشید که جنس آن ها کمی ایجاد حساسیت می کند بنابراین برای خرید به سمت رنگ های روشن بروید.

چه رنگی برای شورت دخترانه مناسبه؟

شاید به نظرتان انتخاب رنگ برای شورت دخترانه بچه گانه آسان باشد و بیشتر به زیبایی آن توجه کنید. اما باید نکته‌ای را قبل از انتخاب رنگ در نظر بگیرید؛ بهتر است شورت دخترانه بچه گانه فرزندتان را با رنگ‌های روشن تهیه نمایید. اما چرا شورت با رنگ تیره مطلوب و مناسب نیست؟ زیرا احتمال بروز حساسیت پوستی به رنگی که در شورت دخترانه بچه گانه به کار برده شده است وجود دارد! حتی اگر جنس شورتی که تهیه می‌کنید پنبه ای اما رنگی باشد نیز احتمال حساسیت پوستی وجود دارد. پس سعی کنید حتما لباس زیر با رنگ های روشنی مانند سفید استفاده نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز