Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 خرداد 1402

ویژگی لباس زیر مناسب چیست ؟

خرید برند لباس ‌زیر مردانه مناسب علاوه بر راحتی برای انجام فعالیت‌های روزانه روی سلامت بدن هم تأثیرگذار است.از اصول اولیه برای انتخاب مدل برند لباس زیر مردانه پس از سایز مناسب آن، نوع پارچه‌ ای است که در زیرپوش بکار رفته است.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

به دلیل نزدیک بودن لباس ‌زیر و زیرپوش باپوست بدن و تماس مستقیم با آن، نوع پارچهدر جلوگیری از بروز حساسیت بسیار حائز اهمیت است.همچنین الیاف بکار رفته در پارچه‌ های زیرپوش باید جاذب عرق بوده و از بو گرفتن بدن و لباس ممانعت به عمل‌ آورند.

درصورتی‌که که بهترین برند زیرپوش مردانه مناسب به‌ درستی انتخاب شود تأثیر بسیار زیادی روی زیبایی‌ اندام و خوش‌ پوشی شما نیز خواهد داشت. بسیاری از آقایان برای پنهان کردن اضافه‌ وزن خود اقدام به پوشیدن زیرپوش‌ های تنگ و بسیار جذب می‌کنند.

چنانچه انتخاب این نوع از زیرپوش‌ها بدون تحقیق صورت گیرد صدمات بسیاری را ازلحاظ پوستی و سلامتی می‌تواند در پی داشته باشد. یکی از استانداردترین زیرپوش‌هایی که می‌توانید برای جلوگیری از تعریق زیاد و از بین بردن عوارض ناخواسته آن خریداری کنید زیرپوش ضد عرق تاپیک است.

زیرپوش ضد عرق تاپیک با تکنولوژی انحصاری که در تولید الیاف پارچه آن به‌کاررفته علاوه بر شیک کردن ظاهر، مراقب سلامتی شما نیز هست.

تأثیر لباس زیر مناسب بر سلامتی

همان‌طور که گفته شد انتخاب لباس زیر مناسب و زیرپوش علاوه بر تأثیر در ظاهر افراد بر روی پوست و حتی آرامش آن‌ها نیز تأثیرگذار است. با خرید زیرپوش مناسب که بو نمی‌گیرد و عرق را از خود عبور نمی‌دهد می‌توانید با خیال راحت به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

علاوه بر آرامشی که خرید زیرپوش مردانه استاندار با خود به همراه می‌آورد که بگذریم، زیرپوش‌ها نقشی مهم در محافظ از پوست بدن نیز ایفا می‌کنند.زیرپوش‌های ضد عرق مانند زیرپوش ضد عرق مردانه تاپیک علاوه بر کاهش میزان عرق و جذب آن، در نظافت و همچنین حفظ دمای مناسب بدن نیز کمک می‌کنند.

زیرپوش‌هایی که آستین‌دار هستند نیز درصورتی‌که در فواصل زمانی مشخصی تعویض و شسته شوند از بروز قارچ‌های ناحیه زیر بغل و گسترش باکتری در آن جلوگیری می‌کنند.

جنس الیاف شورت مردانه از چه جنسی باشد؟

الیاف استفاده شده برای شورت‌های مردانه از جنس پنبه، ابریشم، نایلون، ویسکوز و لاکرا می‌باشد. البته دسته‌ای دیگر از پارچه‌ها موسوم به الستان نیز در تولید شورت مردانه استفاده می‌شود که حالت ارتجاعی دارد. ایران کشوری چهار فصل است و شما باید در هنگام خرید لباس زیر به آب و هوا توجه کنید. برای روزهای گرم تابستانی پنبه بهترین انتخاب است، در حالی که در روزهای زمستانی این الیاف باید جای خود را به لاکرا، فلانل و پشم بدهند. این الیاف بسیار گرم هستند و در فصل‌های سرد می‌توانند به خوبی شما را گرم کنند. علاوه بر آب و هوا، شما باید به حساسیت زا بودن الیاف نیز توجه کنید. پارچه‌های پنبه‌ای و نخی کمتر پوست را تحریک می‌کنند در حالیکه پارچه‌های نایلونی عکس این قضیه عمل می‌کنند و به خاطر همین مسئله نیز، بیشتر مردان و زنان در هنگام پوشیدن شورت‌های نایلونی و پلی استر عرق سوز می‌شوند. در هر حالت سعی کنید، شورت مردانه را از جنس الیاف طبیعی انتخاب کنید که با بدن شما بیشترین سازگاری را دارد

همچنین استفاده از زیرپوش مردانه در فصول گرم سال و یا در محیط‌هایی که دمای بالایی دارند، در کاهش بروز جوش‌های سطحی پوست بسیار مؤثر است. تعویض به‌موقع و یا حتی روزانه زیرپوش مردانه در کاهش اثرات آلودگی بر روی پوست نیز تأثیرات بسزایی دارد

 

اگر مردی با اندام درشت هستید، استفاده از شورت‌های ترانک (نیم پا) و بریف اصلاً برای شما مناسب نیست، در عوض شورت باکسر (پادار) و باکسر بریف (پادار قاپکدار) یک انتخاب عالی برای شما است. شورت بریف کاملاً با اندام شما هماهنگ است و هرگز از زیر شلوارتان مثل افراد لاغر نمایان نخواهد شد. اگر شما مردی با اندام عضلانی هستید، خوشبختی مال شماست، چون تمام انواع شورت مردانه برای بدن شما مناسب است. اگر شما فردی لاغر هستید، از شورت‌های بریف استفاده کنید تا اندامتان بهتر به نظر برسد. اگر نمی‌دانید اندام شما در کدام دسته قرار می‌گیرد، شورت بریف باکسر (پادار) تهیه کنید. شورت بریف باکسر (پادار) با تمام اندام‌ها سازگار است و سبکی سنتی مدرن را تداعی می‌کند. اصالت شورت‌های باکسر (پادار) در کنار تنگی شورت‌های بریف حس جالبی دارد. البته این حس خوشایند بعدها می‌تواند کار دستتان بدهد و تولید مثل شما را با مخاطره روبه روکند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز