Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 تیر 1402

ویژگی کرم ضد آفتاب خوب چیست ؟

اغلب مردم کرم‌های ضد آفتاب را با SPF می‌شناسند، در صورتی که SPF تنها نشان دهنده‌ی محافظت در برابر UVB است، و مهمتر از آن محافظت در برابر UVA می باشد. محصولات ضد آفتاب که اکثرا به شکل کرم هستند و گاهی به شکل اسپری یا رول نیز دیده می‌شوند، از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ترکیبات مراقبت از پوست به شمار می‌روند.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

یک کرم ضد آفتاب خوب نه تنها در زیبایی فرد تاثیر به سزایی دارد، بلکه به عنوان یک عامل بسیار قوی پیشگیری کننده از بیماری‌ها و قرمزی پوست از جمله انواع سرطان و ملانوما، عمل می‌کند. همچنین، جالب است بدانید مصرف برخی داروها موجب حساسیت پوست به اشعه‌های آفتاب می‌شوند، لذا استفاده از ضدآفتاب مناسب می‌تواند مانع بروز عوارض جانبی این داروها، مثلا داروی سیپروفلوکساسین گردد.

یک ضد آفتاب خوب چه ویژگی هایی دارد؟

از فواید استفاده از ضدآفتاب‌ها می‌توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست، جلوگیری از بروز لک و تیرگی و همچنین پوشاندن ظاهری بعضی نواقص پوست اشاره کرد. در این مقاله از سایت دکتر فارمو قصد داریم به طور کامل در مورد ویژگی‌های یک ضدآفتاب استاندارد و نحوه استفاده صحیح از آن صحبت کنیم. ضمنا در بخشی به شرایط استفاده از این نوع کرم‌ها در کودکان نیز می‌پردازیم.

به طور معمول، انسان بازه‌ای از زمان در طول روز را در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد که مدت این بازه با توجه شرایط محل زندگی و شغل افراد، متفاوت می‌باشد. به طور مثال فردی که می‌بایست برای رسیدن به محل کار یا تحصیل خود فاصله‌ای طولانی را طی کند، یا شرایط کاری‌اش به گونه‌ای است که باید ساعات طولانی را در معرض نور خورشید قرار گیرد، بیشتر در معرض خطر هست.

در ضمن از پشت شیشه یا به طور مستقیم در معرض بودن، تفاوت چندانی در ایجاد چین و چروک و سرطان‌زایی توسط اشعه خورشید ندارد و در هر صورت اشعه اثر مخرب خود را می‌گذارد. در شرایطی مثل برف، علاوه بر اشعه مستقیم خورشید، مقدار زیادی اشعه از سطح برف نیز بازتاب می‌شود و آفتاب سوختگی و دیگر مضرات اشعه خورشید چندبرابرمی‌کند. استفاده از یک کرم ضد آفتاب خوب می تواند تا حد زیادی خطرات ناشی از نور آفتاب که ممکن است برای پوست مضر باشد را کاهش دهد.علاوه بر این کرم ضد افتاب در روتین پوستی روزانه هم مورد استفاده قرار میگیرد.

البته نباید نورخورشید را صرفا از دید مضر بودن دید، چراکه فواید بی‌شماری دارد از قبیل: سنتز ویتامین D، تنظیم چرخه خواب و بیداری(سیرکاردین) که نتیجه‌ی آن کاهش اختلالات خواب و افسردگی می‌باشد. در هر صورت برای جلوگیری از آسیب اشعه‌های مضر خورشید بر پوست، میبایست از ضد آفتاب‌ها استفاده کرد تا از قرمز شدن پوست و سوختگی آن جلوگیری کرد. در یکی از مطالب بهترین کرم ضد قرمزی پوست را معرفی کرده ایم.

قبل از پرداختن به مبحث ضد آفتاب ها، لازم است اطلاعاتی درباره اثرات نور خورشید بر پوست و لزوم مصرف از یک کرم ضد آفتاب خوب را مورد بحث قرار دهیم. نور خورشید از طیفی از امواج تشکیل شده است که محدوده  اشعه UV یا یو وی (400 تا 100)، به دلیل خطراتی که دارد برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز