Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 اردیبهشت 1402

پارچه مناسب دوخت مانتو زنانه چیست؟

برای همه ی خانم ها داشتن ظاهری مناسب و زیبا از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. پر کاربردترین لباسی که خانم ها در ایران از آن استفاده می کنند مانتو است. مانتوها انواع مختلفی دارند که از نظر پارچه، نوع دوخت، مدل و .. با هم متفاوتند. مانتو در کنار این که نوعی پوشش برای بانوان به شمار می آید می تواند طرز تفکر و شخصیت صاحب آن را نیز نشان دهد پس داشتن مانتوی مناسب و در خور برای بانوان بسیار حائز اهمیت است. پس دانستن انواع پارچه های مانتویی برای هر خانمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

از طرفی به دلیل این که هر خانم ایرانی سالانه چندین مانتو خریداری می کند، بازار فروش مانتو بازاری پر سود محسوب می شود و همین باعث ایجاد رقابتی میان مزون های لباس، کارخانجات نساجی، طراحان پارچه و عمده فروشی ها شده است. در این رقابت هر کس تلاش می کند بهترین طرح خود را پیاده کند تا بتواند گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

 

در کنار این مسئله، به دلیل نفوذ روز افزون فضای مجازی در میان مردم و زندگی هایشان ، هر روزه شاهد فعالیت مزون های فراوانی در تلگرام و اینستاگرام هستیم که با ارائه ی عکس هایی از مانتوها و پارچه های ان در تلاشند تا مشتری بیشتری جذب کنند. اما ممکن است بسیاری از خانم ها در میان این همه تنوع سردرگم شوند و ندانند که کدام نوع مانتو را باید انتخاب کنند

 

اهمیت مانتو و پارچه مانتویی
بانوان ایرانی، سالانه حدود شش عدد مانتوی خریداری می کنند. از این موضوع می توان استنباط کرد که به طور میانگین هر دو ماه یکبار هر بانوی ایرانی اقدام به خرید مانتو می کند

.

مصرف بالای مانتو ، سبب ایجاد یک بازار بزرگ رقابتی میان کارخانجات نساجی، طراحان پارچه، عمده فروشی های پارچه و مانتو، مزون ها و ایده پردازان مد و لباس شده که هر کدام با ارایه جنس، طرح و مدلی متفاوت، قصد سبقت گرفتن از دیگری را دارند. البته این امر جنبه دیگری نیز دارد، بازار بزرگ مانتو سبب سردرگمی مصرف کنندگان و حتی تولیدی های پوشاک نیز شده است.

 

این روزها در فضاهای مختلف مجازی از جمله اینستاگرام، تلگرام و فیس بوک، مزون ها عکس های فراوانی از انواع مختلف مدل های مانتو و پارچه های مانتویی قرار می دهند و با یکدیگر به رقابت می پردازند. کانال های تلگرام مانتوفروشی ها و عمده فروشان پارچه و مانتو نیز درر این زمینه فعال هستند. البته بی شک هر کدام از این بخش ها برای ماندگاری در بازار رقابت ناگزیر است که هماهنگ با سلایق روز مشتریان پیش رود

 

معرفی انواع پارچه مانتویی
هرکدام از پارچه های مانتویی که در ادامه معرفی می شوند، برای بررسی بیشتر نیاز به مقاله ای جداگانه دارند. به هر حال شناخت اولیه پارچه ها، مقدمه ای برای وارد شدن به بازار بزرگ پوشاک است.

 

پارچه جین ( لی ) مانتویی
پارچه جین به خاطر اولین کارخانه تولید کننده آن، یعنی lee، به لی نیز شهرت دارد. جین در انواع کشی، غیرکشی، ضخیم و نازک یا کاغذی در بازار موجود است. این پارچه برای مانتو های بهاره و پاییزه کاربرد دارد.

 

پارچه ریون مانتوی ریون
ریون یکی از پارچه های پر مصرف در دوخت مانتوی زنانه و دخترانه است. ضخامت این پارچه کم، و در طول و عرض دارای کشسانی است. الیاف کاربردی در این پارچه، ریون یا همان ویسکوز است. معمولا با عرض یک متر و نیم تولید می شود. در زمره پارچه های کیلویی قرار دارد و فروش آن به صورت وزنی ( کیلویی ) است. البته توجه کنید که ریون به صورت طاقه رول است و مطابق با وزن توپ پارچه،خرید و فروش می شود.

 

 

نوع ساده آن به خصوص در رنگ مشکی و سرمه ای، و مدل طرحدار آن به خصوص طرح پلنگی، محبوب تر است. این پارچه به خاطر قدرت کشسانی که دارد، چروک نمی شود. قیمت عمده پارچه ریون نسبت به اکثر پارچه ها بسیار مناسب است

 

کیفیت در پارچه‌ های مناسب مانتو
ما در خرید مانتو می‌­توانیم بعضی از معیارهای تعریف شده برای خودمان را تغییر دهیم ولی در این بین معیارهایی هستند که به هیچ وجه قابل تغییر نیستند. برای مثال فرض کنید که به خرید مانتو می­‌روید و رنگ مورد نظر شما برای انتخاب مانتو آبی تیره است. اما زمانی‌که آیتم­‌ها را زیر و رو کردید، ناگهان یک مانتو با رنگ آبی روشن چشم شما را خواهد گرفت که مزیت‌­های زیادی از جمله جنس پارچه باکیفیت و برش‌‌­های زیبا دارد، پس تصمیم می­‌گیرد که نظرتان درباره رنگ مانتو را تغییر دهید. اما در مورد انتخاب پارچه­‌های مناسب مانتو چقدر می‌­توانید انعطاف­‌پذیر عمل کنید؟جنس پارچه مانتو قطعا بر بعضی از معیارهای انتخاب ما اولویت دارد.

 

ما باید بتوانیم معیارها را به درستی اولویت‌­بندی کنیم تا نتیجه رضایت‌­بخشی بگیریم.

 

می­‌خواهم داستان یکی از خریدهایم را بازگو کنم که مطمئنم تعداد زیادی از شما آن را تجربه کرده‌­اید. در ابتدای ورودم به دانشگاه مانتویی ساده و مناسب خریدم و در عین حال خوشحال از انتخاب شیکی که داشتم به خانه بازگشتم اما متاسفانه نتوانستم که مانتوی موردنظر را بیش از چند دفعه در ابتدای ترم بپوشم. زیرا هر چه می‌­گذشت، اینطور به نظر می­رسید که مانتو پس از هر شستشو کوتاه­‌تر می­‌شود.

 

متاسفانه این مانتو تنها تجریه خرید من از پارچه بی­‌کیفیت نبود. ممکن است شما هم بگویید که همین الان مانتوهای زیادی در کمدمان داریم که کیفیت آنها رو به زوال است. علت این اتفاق چیست؟ چرا نسبت به قبل کیفیت‌­ها تا به این اندازه افت کرده و لباس‌­های ما از مانتو و شلوار گرفته تا تیشرت دیگر ماندگار نیستند؟ در یک طرف این اتفاق سیستم مد جهانی است که روز به روز بر تعداد آیتم­‌های تولیدی بیشتر با کیفیت پایین­‌تر اضافه می‌­کند.

 

اما در سمت دیگر این داستان ما هستیم که مرتبا خرید می­‌کنیم و همیشه آیتم­‌های جدیدی می­‌خواهیم. بنابراین با ما درخواست‌­های زیادی که برای تولید داریم، به نوعی فرهنگ لباس‌­های یکبار مصرف با کیفیت پایین را به وجود آورده‌­ایم

 

 

.

راه­حل پیشنهادی برای این معضل

ما برای تغییر این وضعیت اولین کاری که می­‌توانیم انجام دهیم این است که به سراغ آیتم­‌هایی برویم که باکیفیت هستند. ما به عنوان یک خانم ایرانی برای موقعیت­‌های گوناگون مانتوهای مختلفی می­‌پوشیم و استایل متفاوتی داریم. ما با انتخاب پارچه­‌های مناسب مانتو که کیفیت بالایی دارند، علاوه خودمان به تضعیف این روند و محیط زیست نیز کمک بزرگی کرده‌­ایم.

 

پارچه­های مناسب مانتو کدامند؟

شما برای انتخاب پارچه‌­های مناسب مانتو چگونه آیتم باکیفیت و بی­‌کیفیت را از هم جدا می­‌کنید؟شاید بعضی از ما برای این تصمیم­‌گیری با خانم‌­هایی که به نظرمان با تجربه­ تر هستند یا خیاط ماهری که می­‌شناسیم، مشورت کنیم. اما ما با شناخت هر چه بیشتر پارچه­‌های مناسب مانتو می­‌توانیم مرحله انتخاب را برای خودمان آسان‌­تر کرده تا بهتر تصمیم بگیرم و یک تجربه خرید لذت ­بخش داشته باشیم.

 

پخش پوشاک ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

ویژگی­های پارچه­های مناسب مانتو

پارچه­ های مانتو ویژگی­‌هایی دارند که شما به هنگام خرید از بین پارچه‌­های مناسب مانتو می­‌توانید بر اساس آن‌ها آیتم‌­ها را حذف یا انتخاب کنید. ویژگی­‌هایی مانند کشی بودن یا نبودن پارچه، زبری یا لطافت، میزان چروک­‌پذیری، ضخامت، نوع الیاف و… اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز