Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 فروردین 1402

پارچه مناسب روسری چیست ؟ انواع پارچه روسری!

پارچه های مناسب برای دوخت روسری ؛ تنوع بسیار زیادی از پارچه‌های مناسب دوخت شال و روسری در بازار وجود دارد. در فصول مختلف می‌توان از شال و روسری با ضخامت متفاوت استفاده کرد. مثلاً در فصل پاییز روسری و شال پاییزه و در فصل زمستان روسری با ضخامت بیشتر و به شکل شال و روسری زمستانی وارد بازار می‌شود.

 

از آنجایی که بسیاری از تولیدی‌های دوخت شال و روسری به دنبال یک مرکز مناسب برای خرید پارچه هستند، مجموعه پارچه ریحان تکس شرایطی برای خریداران و مشتریان فراهم کرده است تا بتواند پارچه‌های مناسب دوخت شال و روسری را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کند.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

پارچه ی مناسب شال و روسر

اولین نکته ای که در مورد تولید شال و روسری باید به آن اشاره کنیم انتخاب پارچه مناسب است، زیرا هر پارچه ای برای تولید شال و روسری مناسب نیست و همچنین با توجه به تغییر فصل ها پارچه هایی که برای تولید شال و روسری مورد استفاده قرار می گیرند نیز متفاوت است.

 

 

برای مثال بانوان ترجیح می دهند در روزهای گرم سال از روسری و شالی استفاده کنند که جنس نازکی دارد و در روزهای سرد نیز می خواهند از پارچه ای برای شال و روسری خود استفاده کنند که جنس ضخیم تری دارد. در ادامه پارچه های مناسب برای تولید شال و روسری را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

پارچه ی مناسب برای شال و روسری مناسب فصول گرم سال:

  • پارچه ی نخی: پارچه ی نخی، پارچه ای که برای تولید شال و روسری در فصول گرم سال مناسب است و همچنین به دلیل این که این نوع پارچه بافتی نازک و سبک دارد باعث گردش هوا و کاهش دمای بدن می شود و تنها نقصی که این نوع پارچه دارد این است که به دلیل بافت نازکی که دارد خیلی زود چروک می شود.
  • پارچه ی ابریشمی: یکی از بهترین انتخاب هایی که می توان برای تولید شال و روسری در فصل بهار داشت استفاده از پارچه ی ابریشمی در تولید شال و روسری است، البته توجه داشته باشید که این نوع پارچه نسبت به سایر پارچه ها از قیمت بیشتری برخوردار است اما با عین حال از جمله پارچه های مناسب برای شال و روسری در فصول گرم و سرد سال است.

 

انواع پارچه مناسب شال و روسری

پارچه ی ساتن

پارچه ی ساتن پارچه ای براق است که سطحی صاف دارد و پشت پارچه نیز معمولا مات است. نکته ی دیگری که باید در مورد پارچه ی ساتن به آن اشاره کنیم این است که شال و روسری هایی که از جنس پارچه ی ساتن تولید می شوند بیشترین کاربرد را برای مجالس و مهمانی ها دارند. در نهایت این که پارچه ی ساتن قیمت آن نسبت به قیمت پارچه ی ابریشم برای تولید شال و روسری کم تر است.

برای خرید پارچه ساتن، به فروشگاه اینترنتی روچی سری بزنید!

 

پارچه ی حریر

پارچه ی حریر پارچه ی ابریشمی نازکی است که جنسی لطیف، خنک، نازک و لخت دارد. شال و روسری هایی که از جنس پارچه ی حریر تولید می شوند مانند شال و روسری هایی که از جنس پارچه ی ساتن هستند بیشتر برای مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع پارچه نسبت به پارچه ی نخی بیشتر از روی سر سر می خورد و البته نسبت به پارچه ی نخی گران تر است.

برای مشاهده انواع پارچه های حریر، دسته بندی پارچه حریر فروشگاه روچی را ببینید!

 

پارچه ی نخی

پارچه ی نخی زیر مجموعه ی پارچه های پنبه ای هستند، این نوع پارچه ها هادی حررات هستند و می توانند حررات بدن را به بیرون منتقل کنند به همین دلیل استفاده از پارچه ی نخی برای فصول گرم سال باعث می شود که سر کمتر عرق کند. از جمله دیگر ویژگی های این نوع پارچه می توان به راحت اتو شدن آن ها اشاره کرد و همچنین این که این نوع پارچه ها روی سر، سر نمی خورند و قیمت مناسبی نیز دارند.

خرید انواع پارچه متری رو با روچی تجربه کنید.

 

پارچه ی ابریشمی

پارچه ی ابریشمی جزو پارچه هایی است که دارای الیاف طبیعی است و همچنین یکپارچه و بادوام است به همین دلیل قیمت آن نسبت به سایر انواع پارچه هایی که برای تولید شال و روسری مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر است. از دیگر خصوصیات پارچه ی ابریشمی می توان به مستحکم بودن، لطیف و سبک بودن آن اشاره کرد. در نهایت این که این پارچه به راحتی اتو می شود و می توان گفت شال و روسری هایی که از جنس پارچه ی ابریشمی هستند را برای تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد

 

روسری

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

سایز شال و روسری

یکی دیگر از مواردی که باید در تولید شال و روسری به ان توجه کنید سایز شال و روسری است که می خواهید تولید کنید. زیرا شال و روسری بسته به سایزی که دارند در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین جنسی که برای تولید آن ها استفاده می شود نیز متفاوت است.

  • اکثر شال های امروزی در اندازه های ۲۰۰*۶۵ تولید می شوند، به این گونه شال ها، شال قواره دار گفته می شود.
  • یکی از متداول ترین سایز های روسری که می توان گفت اندازه ی متوسطی برای روسری محسوب می شود اندازه ی ۹۰*۹۰ برای روسری است.
  • برخی از روسری ها نیز جنبه ی تزیینی دارند، یعنی برای مواردی همچون بستن دور گردن و یا بستن دور مچ دست مورد استفاده قرار می گیرند، این گونه روسری ها دارای اندازه ی ۶۵*۶۵ هستند.
  • نوع دیگری از روسری ها که معمولا از جنس ساتن، حریر یا ابریشم تهیه می شوند و اندازه کوچکی برای روسری ها محسوب می شود اندازه ی ۷۵*۷۵ است.
  • امروزه استفاده از روسری هایی که سایز بزرگی دارد بین خانم ها رونق زیادی پیدا کرده است، این گونه روسری ها معمولا دارای سایز ۱۲۰*۱۲۰ هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز