Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
5 خرداد 1402

چگونه لکه خودکار را از روی لباس‌ پاک کنیم؟ + پاک کردن لکه خودکار !

در بخش اول این مقاله درباره روش‌های برای پاک کردن لکه خودکار صحبت کردیم و روش های کاربردی  را با شما به اشتراک گذاشتیم. در ادامه گفته‌هایمان را کامل خواهیم کرد.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازت

 

سرکه

شما می‌توانید به راحتی لکه خودکار روی لباس خود را با استفاده از سرکه سفید از بین ببرید. برای این کار بخش لکه را با سرکه سفید مرطوب کرده و مخلوط سرکه و نشاسته ذرت را روی آن بمالید. بعد از اینکه مواد روی آن خشکش، لباس را شسته و آبکشی کنید.

 

سمباده

شما می‌توانید یک تکه سمباده را با فشار ملایم روی لکه بکشید تا به لکه به صورت سطحی از روی لباس شما پاک شود. البته برای اینکار باید به میزان حساسیت پارچه لباس خود توجه زیادی داشته باشید.

 

شیر

یکی دیگر از مواردی است که به پاک شدن خودکار از روی پارچه کمک می‌کند، شیر است. شما باید با استفاده از یک حوله کاغذی کمی از شیر را بر روی لکه فشار داده و بعد از ۳۰ دقیقه لباس را آبکشی نمایید.

ژل ضدعفونی کننده دست

با توجه به شرایط فعلی دنیا و وجود ویروس کرونا، ژل ضدعفونی کننده یکی از لوازمی است که در دسترس تمامی افراد می‌باشد. استفاده از این ژل یکی از لوازمی است که می‌تواند لکه ایجاد شده بر روی لباس شما را از بین ببرد.

 

نکات تکمیلی

  •  همانطور که قبلاً اشاره کردیم؛ سعی کنید در اسرع وقت به پاک کردن لکه ایجاد شده بر روی لباس خود اقدام کنید.
  •  قبل از اینکه لکه را پاک نکردید، لباس را نشوید. چون این کار باعث تثبیت لکه بر روی لباستان خواهد شد.
  •  برای آبکشی لباس (بعد از استفاده از روش‌هایی که در این مطلب به آن اشاره شد) از آب سرد استفاده کنید.
  •  از مالیدن لباس برای از بین بردن لکه خودکار به شدت خودداری کنید.

 

 اگر از روشی استفاده کرده و از آن جواب نگرفتید، سایر روشهای دیگر را نیز امتحان کنید. چون با توجه به جنس لباس و نوع خودکار ممکن است حلال‌های متفاوتی برای لکه مورد نظر وجود داشته باشد.

 

چطور جوهر خودکار را از روی لباس پاک کنیم

پاک کردن جوهر خودکار به دلیل اینکه از مواد غیر طبیعی تشکیل شده کمی سخت اما شدنی است. مهم ترین نکته برای از بین بردن لکه جوهر خودکار از روی لباس این است که در اولین فرصت برای پاک کردن آن اقدام کنید. هر جقدر زودتر از روش های مختلف از بین بردن لک خودکار از روی لباس استفاده کنید نتیجه بهتری می گیرید. پس وقت را تلف نکنید و اگر لکه خودکار بر روی لباس شما ایجاد شد روش زیر را برای از بین بردن آن بکار بگیرید.

 

از بین بردن لکه قدیمی جوهر خودکار روی لباس با تافت مو

در استفاده از تافت مو برای از بین بردن لکه های خودکار روی لباس، یک پارچه زیر لکه خودکار قرار داده و کمی از تافت مو بر روی لکه اسپری کنید. اضافی تافت را با استفاده از یک اسفنج بردارید و در نهایت لباس را آبکشی نمایید. تافت مو باعث حل شدن جوهر خودکار می شود و در از بین رفتن لک خودکار موثر است.

 

نحوه از بین بردن لکه خودکار از روی لباس با خمیر دندان

برای پاک کردن لکه خودکار از روی لباس می توانید از خمیر دندان غیر ژله ای کمک بگیرید. مقداری خمیر دندان بر روی لکه خودکار بریزید و قسمت لکه لباس را بر روی هم بکشید. در نهایت لباس را با مواد شوینده معمولی بشوئید. میزان اثر بخشی این روش به جنس پارچه هم بستگی دارد.

 

از بین بردن لکه ی جوهر خودکار روی لباس با سرکه

یک روش از بین بردن لکه جوهر خودکار از روی لباس استفاده از سرکه سفید است. لکه ایجاد شده را داخل کمی سرکه سفید خیس کرده و ترکیبی از سرکه و نشاسته ذرت را بر روی لکه بمالید. بعد از خشک شدن مواد بر روی لباس آنرا آبکشی نمائید

 

از بین بردن لک خودکار از روی لباس با سمباده

می توانید از یک تکه سمباده برای از بین بردن لکه خودکار از روی لباس استفاده کنید. سمباده را با فشار ملایم بر روی لکه بکشید و در نهایت لباس را بکشی نمائید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز