Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 فروردین 1402

کفش مناسب فصل بهار چیست؟

کفش یکی از اساسی‌ترین پوشاک ضروری هر فرد است که نقش به سزایی در استایل افراد دارد.احتمالا زیاد شنیده‌اید که کفش نشان‌دهنده شخصیت انسان‌هاست پس در انتخاب آن بیشتر باید دقت کرد.

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

در انتخاب کفش متناسب با استایل خود، فصل‌ها را هم باید در نظر بگیریم. چون تازه وارد فصل بهار شدیم پس بهتره کفش‌هایی که مناسب این فصل هست را بیشتر بشناسیم تا زمانی که به خرید می‌رویم راحت‌تر انتخاب کنیم. با آمدن فصل بهار و به پایان رسیدن فصل زمستان بهتر است بوت‌ها را کنار بگذارید و به سراغ کفش‌های بهاری که از تنوع طرح‌ها و رنگ‌های بیشتری برخوردار هستند بروید.

 

انواع کفش‌های بهاری

کفش‌های کالج برای هر فردی با هر سن و جنسیتی خصوصا در فصل بهار مناسب است و نه تنها ظاهر شما را زیبا می‌کند بلکه یک کفش راحت است وبا هر استایلی هم‌خوانی دارد.

 

صندل‌‌ها می‌توانند در فصل بهار جایگزین خوبی برای کفش باشند و همونطور که می‌دونید در طرح‌ها وجنس‌های مختلف در بازار وجود دارند.

 

کفش‌های کتان را همیشه به خاطر بسپارید چون علاوه بر اینکه راحت و خنک هستند، سبک وزن بودن آن‌ها هم راحتی آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

 

کفش‌های جلوباز یکی دیگر از انتخاب‌های شیک در این فصل هستند که بیشتر برای تیپ‌های نیمه رسمی کاربرد دارند و برای روزهایی که هوا نسبتا گرم و بارانی نیست گزینه خوبی به حساب می‌آیند.

 

همچنین می‌توانید از اسنیکرهای ساق کوتاه، میدتاپ و یا اسنیکرزهای کانورس برای استایل‌های کژوال در این فصل بی‌نظیر استفاده کنید.

جنس کفش های بهاری چگونه باشد؟

آغاز فصل گرما، زمان مناسبی برای پوشیدن کفش‌های سنگین نمی باشد. برای این که بتوانید گرما را تحمل کنید و کفش با لباس‌های خنک بهاری تناسب داشته باشد، اصولا کفش‌هایی با کفی سبک ، رویه باز و پارچه‌های خنک مورد استفاده قرار می گیرند.

 

علاوه بر این که این مدل از کفش‌ها در زمان بهره گیری به کنترل درجه‌ حرارت بدن شما کمک می‌کنند، دیدن آنها نیز احساس خنکی و سبکی در بدن شما ایجاد می کند. اکثر کفش‌هایی که با پارچه کتانی ، مواد مصنوعی و چرم های نازک ساخته می شوند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب به عنوان کفش بهاری و تابستانی هستند.

چه زمانی از روز کفش مناسب فصل بهار را بخریم؟

توصیه می کنیم تا برای خرید کفش صبح ها نروید ، زیرا در طول روز پاها به علت ایستادن های طولانی مدت و راه رفتن زیاد، مقداری ورم می کنند. چنانچه کفشتان را در صبح تهیه کنید ، امکان دارد برای شما مشکل ایجاد کند زیرا هر زمان از عصر و یا شب قصد پوشیدن آن را داشته باشید کفش به پای شما فشار وارد می کند.

 

اما در صورتی که بعد از ظهر کفش خود را تهیه کنید ، می توانید جلوی بروز این مشکل را بگیرید. در صورتی که به دنبال خرید کفش نرم و باکیفیتی هستید که به سلامت پای شما آسیبی وارد نکند پیشنهاد ما به شما خرید کفش زنانه اسکیچرز ، خرید کفش مردانه اسکیچرز ، خرید کفش دخترانه اسکیچرز و خرید کفش پسرانه اسکیچرز می باشد.

رنگ مناسب کفش زنانه در بهار و تابستان

شما می‌توانید برای فصل بهار به سراغ رنگ‌های روشن بروید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید تا بتوانید آن را با اکثر لباس ها ست کنید. رنگ‌های مناسب و معقول مثل رنگ بژ، صورتی، قرمز، خردلی و پاستیلی انتخاب مناسبی هستند و می توانید سالیان سال به خوبی از آن ها بهره گیری کنید.

قیمت کفش‌های زنانه بهاره و تابستانی

قیمت کفش زنانه با توجه به مدل و موادی که در ساخت آن‌ها به کار رفته متنوع می باشد و قیمت یکسانی با یکدیگر ندارند. اصولا کفش‌های زنانه بهاره و تابستانی ارزان تر از کفش‌های پاییزی و زمستانی هستند.

 

انواع کفش های بهاری

1. کفش کالج

میتوان گفت که کفش‌های کالج برای هر شخص با هر سن و جنسیتی که دارد گزینه بسیار مناسبی می باشد. این مدل از کفش ها نه تنها ظاهر شما را زیباتر می‌کنند بلکه یک کفش راحت نیز هستند و با بیشتر استایل ها هم‌خوانی دارند. توجه داشته باشید که کفش کالج را می توان در هر زمان از سال پوشید.

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، عمده استایل تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

 

منتها بیشتر به عنوان کفش بهاری و تابستانی مورد بهره گیری قرار می گیرد. کفش کالج به علت رویه کمی که دارد منجر می شود تا گردش هوا در کفش به خوبی در جریان باشد.

2. صندل

صندل‌‌ها گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فصل بهار و تابستان هستند و همانگونه که میدانید این مدل از کفش ها در طرح و رنگ های متنوعی در بازار به فروش میرسند و سلیقه اکثر اشخاص را در بر می گیرند. صندل ها در عین زیبایی از عرق کردن و بدبو شدن پا هم جلوگیری می کنند. بهتر است بدانید که انتخاب اشتباه این مدل از کفش ها منجر به آسیب رسیدن به پا می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز