Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 آبان 1401

کلاه برت یا فرانسوی چیست؟ + اکسسوری کلاه برت! + تاریخچه کلاه برت را بدانید!

همه چیز در رابطه با کلاه برت یا فرانسوی!

یکی از برترین اکسسوری ها که می تواند ظاهر یک نوجوان را مردی بالغ جلوه بدهد، کلاه است. ولی کلاه مردانه مثل ساعت که به دست بسته می شود و در بین لباس های مختلف به چشم نمی آید نیست.

وقتی شما یک کلاه مردانه بر سر می گذارید، خیلی ها آن را به عنوان اولین چیزی می دانند که از استایل شما می بینند و در نگاه اول کلاه های مردانه توجه زیادی جلب می کنند. کلاه فرانسوی یا کلاه برت یکی از پرطرفدارترین مدل های کلاه در دنیای مد است که در این مقاله از طوطی کالا قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره این مدل از کلاه در اختیارتان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

کلاه برت از چه جنسی است؟ 

شاید ندانید که جنس کلاه های برت امروزی چیست ، اما باید به شما بگوییم که این کلاه ها امروزه از پشم گوسفند ساخته نمی شوند. اگرچه در ابتدا این کلاه از پشم گوسفند ساخته می شد اما با گذشت زمان کلاه برت از متریال مختلفی ساخته شد. کلاه های برت با جنس های بافتنی، کشباف، نمدی، کاموایی و الیاف اکریلیک در مدل های مختلف در سراسر دنیا ساخته می شوند.

کاربرد کلاه برت را بدانید 

در مورد انواع کلاه برت صحبت کردیم و حالا می خواهیم بدانیم که کاربرد کلاه برت چیست ، کلاه برت در واقع نشان دهنده سلیقه هنری شما می باشد. افرادی که می خواهند شخصیت و هویت فردی خود را به دیگران نشان دهند، معمولا از این نوع کلاه استفاده می کنند. این کلاه فقط یک کلاه نیست بلکه نوعی بیانگر یک تفکر خاص است. کلاه برت بسیار خوش فرم است و زیبایی خاصی به استایل افراد می بخشد به همین دلیل در صنعت مد از آن استفاده های زیادی می شود.

دانشجویان هنر و هنرمندان از زمان های گذشته از این کلاه استفاده می کردند و همچنین در آتلیه ها از کلاه برت برای عکاسی و ثبت عکس های هنری به وفور استفاده می شود. اگرچه ابتدا آقایان از این کلاه استفاده می کردند اما پس از به کار بردن این کلاه توسط برند کوکو شنل، محبوبیت آن در میان خانم ها نیز افزایش یافت و در سالهای اخیر، بیشتر خانم ها از مدل های متنوع کلاه برت برای حضور در مراسم ها و مهمانی های مختلف استفاده می کنند.

کلاه برت در ایران چه طور است! 

در ایران کلاه برت به کلاه کج یا کلاه بره نیز معروف است و به این نام شناخته می شود و علت این نامگذاری، شکل ظاهری کلاه است. هنرمندان بسیاری در کشور ما از این کلاه استفاده می کنند و این کلاه به نمادی از استایل هنری در ایران تبدیل شده است. کلاه برت در ایران به عنوان کلاهی کلاسیک و مدرن استفاده می شود و می توان آن را در اجتماعات گوناگونی استفاده نمود.

یک کلاه پرمعنا به نام برت! 

به نظر می‌­رسد که این کلاه کوچک و معمولی به هر فرم صورتی می‌آید. می‌­توانید آن را صاف و یا یک طرفی روی سرتان بگذارید. می­‌توانید آن را روی گوشتان بکشید و یا لبه ‌ی آن را پشت سرتان بگذارید. پوشیدن این مدل کلاه می‌­تواند نشان‌دهنده‌ی ریشه­‌های ملیتی، سلیقه­ هنری‌، یا حتی علاقه­‌تان به مد باشد. بخصوص این مدل کلاه برای افرادی مناسب است که می­‌خواهند هویت فردی و شخصیت خود را به دیگران نشان بدهند.

پس اگر می­‌خواهید خودتان را در قامت یک تبه­کار یا قهرمان دربیاورید، یک آدم ساده  یا آدمی بسیار روشنفکر به نظر برسید، فرقی ندارد برای همه­ آن‌ها کلاه فرانسوی می­‌تواند به کمک شما بیاید. شما وجهه و تصویر خود را تعریف می‌کنید. کلاه فرانسوی بیش از آن­که یک کلاه باشد، یک نماد از نوعی تفکر است.

سبک کلاسیک:

پوشیدن کلاه بر روی سر با کمی شیب، سبک کلاسیک فرانسوی است. به سادگی کلاه را کمی بیشتر از نیمی از پیشانی خود قرار دهید تا هدبند یک اینچ پشت گوش شما قرار گیرد. لبه را زیر آن بکشید، سپس پارچه کلاه را به آرامی به طرفین بکشید تا زمانی که شیب دلپذیری داشته باشید. از طرف دیگر، بسته به ترجیح خود، شیب را به سمت جلوی صورت یا پشت سر خود قرار دهید.

7 نکته برای مدل دادن به کلاه برت! 

این اکسسوری فرانسوی یکی از همه کاره ترین ابزارهای مد است. کلاه‌های سنگین‌تر می‌توانند سر شما را در زمستان گرم نگه دارند، در حالی که کلاه‌های سبک‌تر می‌توانند به یک لباس بهاری جذابیت بیشتری بدهند. برای ایجاد یک مجموعه عالی، نکات زیر را دنبال کنید:

آرایش خنثی داشته باشید.

آرایش سنگین همراه با کلاه و لباس های طراحان می تواند ظاهری شدید باشد. برای داشتن ظاهری متعادل، هنگام استفاده از کلاه (به خصوص اگر کلاه پررنگ، طرح دار یا رنگارنگ است) از آرایش طبیعی پر از رنگ های بی صدا استفاده کنید.

موهای خود را پایین بیاورید.

مدل موهایی که طبیعی تر هستند و هنگام پوشیدن کلاه برت کمتر شلوغ هستند را در اولویت قرار دهید. برای محکم کردن کلاه بر سر، آن را با موهای پایین بپوشید. موهای بیش از حد زیر کلاه می تواند باعث شل شدن آن شود و آن را در برابر ریزش آسیب پذیر کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز