Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 شهریور 1401

استایل الگانت چیست؟ + ویژگی های استایل الگانت را بدانید!

استایل الگانت را بهتر بشناسید (elegant)

دنیای استایل دنیای تنوع و جذابیت می باشد و در میان استایل ها با سبک مختلف برخی از آن ها نظیر استایل الگانت دارای محبوبیت بیشتری می باشند و توجه برخی از افراد شیک پوش را به سمت خود جلب کرده اند. الگانت از انواع تیپ های پر زرق و برق می باشد همچنین لباس پوشیدن در این سبک دارای ریزه کاری هایی است که بهتر است با دقت رعایت شوند.

از طرفی دیگر ظاهر این افراد نیز باید آراسته باشد. در این استایل معمولا خانم ها آرایشی ملایم دارند و از زیورآلاتی ظریف اما پر از تلألو استفاده میکنند. همینطور باید بین کیف، کفش، لباس ها و اکسسوری های دیگر در این سبک هماهنگی وجود داشته باشد. شاید بتوان گفت استایل الگانت؛ جز معدود سبک هایی است که فرم و اندام بدن شما در آن حائز اهمیت هست. برای اشنایی بیشتر با این سبک تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

تاریخچه استایل الگانت چیست

شاید ردپای طراحی اولین نمونه های لباس های این سبک را باید در انگلستان جست و جو کرد. زمانی که میسون ردفرن در اولین خانه مد انگلستان، اقدام به طراحی لباس های ورزشی زنانه کرد. لباس های ظریفی که با اندام زنانه تناسب داشتند. مادلین ویونت را هم باید یکی دیگر از پیشگامان طراحی لباس های ظریف زنانه و پیشبرد سبک الگانت دانست. او که به عنوان ملکه برش اریب لقب گرفته است؛ توانست با الهام از مجسمه های باستانی، لباس های شب بی نظیری طراحی کند که طرفداران بی شماری در میان زنان شیک پوش پیدا کرد.

از دیگر چهره های تاثیرگذار در پیشبرد سبک الگانت می توان ماینبوچر اشاره کرد. او که یک طراح آمریکایی ساکن پاریس بود، توانست با طرح های ساده و فوق العاده ظریف خود مسیر پیدایش این سبک را هموارتر کند. برند هرمس هم تاثیرات زیادی در سبک پوشش الگانت داشته است. از اوایل دهه ۱۹۳۰ این برند با فروش روسری های دست دوز ابریشمی و ظریف، سبک جدیدی را وارد این حوزه کرد.

لباس های مناسب استایل الگانت کدامند؟

برای انتخاب لباس در این سبک می توانید از لباس های بلند و یا آزاد استفاده کنید و رنگ آن را با کیف دستی خود ست کنید، در ادامه از شلوار یا دامنی شیک با رنگی متفاوت استفاده کنید و شاهد یک ست شیک و جذاب با استایل الگانت باشید. در استایل الگانت توجه ویژه ای به اندام پایین تنه فرد می شود، پس بهتر است که از شلوارها و دامن هایی بهره بگیرید که فرم زیبای پاهای شما را نشان دهند و باریک بودن کمرتان را به رخ بکشند؛ در این صورت یکی از مهم ترین نکات سازنده این استایل را رعایت کرده اید و پوششی منحصربه فرد برای خود به ارمغان آورده اید.

در این استایل بانوان می توانند در فصول گرم سال از کفش های پاشنه بلند و در فصول سرد سال از چکمه های اندامی استفاده کنند تا در کنار افزایش قد خود، باعث جلوه هرچه بیشتر این استایل شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب کفش های پاشنه بلند باید بر اساس قد خودتان باشد، چرا که اگر سایز آنها برای قد شما استاندارد نباشد می تواند باعث آسیب به کمر و زانو ها شود و در طولانی مدت راه رفتن را برای شما دشوار سازد. پس در انتخاب کفش های پاشنه دار بسیار دقت کنید و برای داشتن استایلی زیبا از سلامتی خود غافل نشوید!

آیا سبک پوشش الگانت همان سبک پوشش کلاسیک است ؟

این دو سبک استایل دارای تعاریفی متفاوت می باشند ولی نقاط مشترکی نیز بین آن ها وجود دارد و اصل و اساس هر دوی آن بر مبنای شیک پوشی می باشد و با کمی خلاقیت می توان استایل الگانت را به سبک پوشش کلاسیک نزدیک کرد همچنین می توانید به سبک پوشش کلاسیک رنگ و بوی سبک الگانت را ببخشید.

همچنین بهتر است شما برای حضور در محیط های رسمی از سبک کلاسیک استفاده کنید و اکسسوری هایی پر زرق و برق نیز نداشته باشید.

اهمیت اکسسوری‌های شیک و‌ مناسب در استایل الگانت

باید گفت استفاده نکردن از اکسسوری‌ها بر مبنای بد سلیقه بودن فرد نیست و این کار کاملا به تفکر شخصی افراد وابسته است. در استایل الگانت می‌توان از عینک‌های آفتابی، دستبند‌های متنوع، کیف‌های دستی بزرگ، گوشواره‌ و ساعت مچی به عنوان اکسسوری‌های معروف در این استایل استفاده کرد. قطعا بانوان علاقه بسیاری به داشتن اکسسوری‌های مختلف در کمد هایشان دارند. همین امر به آنها کمک می‌کند تا برای هر استایل و پوششی حرفی برای گفتن داشته باشند و همچنین راه را برای امتحان کردن استایل‌های جدید هموار تر می‌سانزد. داشتن اکسسوری‌های متنوع باعث می‌شود شما بتوانید با هر رنگ لباس ست‌هایی با توجه به سلیقه خودتان ایجاد کنید. اما برای داشتن استایلی متفاوت و خاص بهتر است که حداقل دو مورد از اکسسوری‌هایی که ذکر شد را مورد استفاده قرار دهید و تاثیر آنها را بر پوشش خود مشاهده کنید.

نکاتی کلیدی برای داشتن یک استایل الگانت جذاب!

  • برای داشتن سبک پوشش الگانت باید همیشه آراسته و شیک باشید.
  • ست کردن رنگ لباس ها در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • همانطور که ذکر شد این سبک استایل برای خانم ها و آقایان در رده سنی مختلف مناسب می باشد و بهتر است شما نکاتی را برای داشتن این سبک استایل است رعایت نمایید تا شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.
  • برای داشتن این سبک استایل تعادل را در وزن و اندام خود حفظ نمایید و از پوستتان همواره مراقب نمایید و نظافت شخصی خود را رعایت نمایید.
  • در این سبک استایل نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند نیست و بهتر است شما کفشی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که راحت تر باشید.

کلام پایانی…

این پست به شما کمک میکند تا با استایل الگانت، فردی جذاب و خاص شوید. امید واریم توانسته باشیم با ارائه این پست، کمک کمی در انتخاب پوشش شما کرده باشیم و شما را به هدفتان نزدیک تر کرده باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز