Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 مهر 1401

استایل دانشجویی دخترانه چگونه است؟ + لباس‌ مناسب دانشگاه چی بپوشیم؟

همه چیز درباره استایل دانشجویی دخترانه

نحوه لباس پوشیدن در دانشگاه اهمیت بسیاری دارد چرا که تیپ و ظاهر شما می تواند نشانگر رفتار و خصوصیات و ویژگی های فردی شما باشد. قوانین مشخصی برای پوشش در دانشگاه وجود دارد و دانشگاه یک محیط رسمی است و شما نمیتوانید هر لباس و تیپ را در آن بپوشید، بنابراین باید به سبک استایل های دانشگاهی توجه کنید

اکسسوری ها در استایل دانشجویی چیست

برای داشتن یک استایل دانشجویی مناسب ، به اکسسوری های خود نیز توجه نمایید. اکسسوری های شما باید ساده باشد. می توانید از اکسسوری هایی مانند ساعت و دستبند استفاده کنید. اکسسوری های جذاب از واجبات تکمیل استایل دانشجویی می باشد.

چادر مناسب در استایل دانشجویی

اگر چادری هستید و می خواهید یک چادر مناسب برای دانشگاه انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم از بین چادرهای دانشجویی یک مدل اسلامی را انتخاب کنید که برای محیط دانشگاه شما مناسب باشد.

چادر عادی برای دانشگاه مناسب نیست و ممکن است به دلیل اینکه کلاس ها در محل های متفاوتی از دانشگاه برگزار می شود و کتاب و جزوات و لپ تاپ نیز وجود دارد که باید با خود حمل کنید، سر کردن آن دشوار باشد.

مقنعه

در استایل دانشجویی شما باید به مقنعه نیز توجه نمایید. زمان خرید مانتو حتما مقنعه را در نظر بگیرید زیرا برخی مانتو ها اصلا با مقنعه ست نمی شوند و آنها را باید با شال و روسری ست نمود.

برخی مانتوها مانند مانتو های مانتو خیلی گشاد، مانتوهایی با تزئینات روی یقه، مانتو های تنگ، مانتویی با تزیینات زیاد مثل دکمه ها هرچند که زیبا باشند با مقنعه ترکیب ناجوری تشکیل می دهند، بنابراین به سراغ مانتو هایی بروید که روی تن شما راسته و ساده‌تر باشد تا ترکیب کردن آن با مقنعه برایتان آسان باشد.

مانتو مناسب دانشگاهی

برای محیط دانشگاه شما باید مانتویی را بخرید که خیلی تنگ و کوتاه نباشد زیرا ممکن است شما را دچار حس ناخوشایند کرده و راحت نباشید. مانتوهای اسپرت زیر زانو و یا کتی انتخاب خوبی برای محیط دانشگاه هستند و تیپ شما را رسمی‌تر خواهند کرد.

در نظر بگیرید مانتو شما نباید زرق و برق بسیار زیادی نیز داشته باشد و بهتر است مانتویی که برای دانشگاه انتخاب می کنید ساده و بدون زرق و برق باشد.

منظور از انتخاب مانتو ساده برای دانشگاه تنها مانتو های رنگ مشکی نیستند بلکه شما می توانید رنگ های دیگری را در این محیط بپوشید اما بهتر است از رنگ های جیغ استفاده نکنید.

از پوشیدن لباس های رنگارنگ خودداری کنید!

با توجه به رشته تحصیلی تان رنگ لباس را انتخاب کنید. اغلب دانشجویان رشته هنر لباس های رنگی می پوشند اما بیشتر دانشجویان رشته مهندسی تیپ رسمی تری دارند و از رنگ های ملایم استفاده می کنند.

شما در دانشگاه نباید خیلی رنگارنگ لباس بپوشید بلکه لباس هایی انتخاب کنید که رنگ جیغی نداشته و ملایم تر باشند. ممکن است پوشیدن لباس روشن برای دانشگاه شما را به دردسر اندازد و هر روز مجبور باشید، لباس خود را بشویید و اتو بکشید.

بایدها و نبایدها در انتخاب استایل دانشجویی
بایدها و نبایدهای استایل دانشجویی را معمولا قوانین دانشگاه تعیین می‌کند. مثلا پوشیدن مقنعه به جای روسری و شال یکی از اصولی است که اکثر دانشگاه‌ها به آن پایبند هستند.

در ادامه می‌توانید نکات مهم برای داشتن یک استایل دانشجویی مناسب را بخوانید:

توجه کنید همیشه لباس دانشگاهی شما تمیز، اتو شده و مرتب باشد.
بهترین مدل استایل دانشجویی دخترانه این است که در کنار راحتی، شیک و رسمی هم باشد.
سعی کنید لباسی بپوشید که در مدت طولانی کلافه کننده نباشد؛ مثلا تنگ نباشد.
لباس مناسب دانشگاه شال و شلوار کوتاه نیست.
جوراب را در استایل دانشجویی فراموش نکنید.
اگر چادری هستید از مقنعه و روسری رنگی می‌توانید در زیر چادر استفاده کنید و استایلی خاص بسازید.

چرا داشتن استایل دانشجویی مهم است؟

دانشگاه به عنوان یک مکان علمی و آکادمیک پوشش مخصوص به خود دارد و درست نیست پوشش یک قرار دوستانه را با پوشش دانشگاه یکی کنید. دانشگاه مثل مدرسه لباس فرم خاص ندارد اما هر استایلی هم مناسب آن نیست.

استایل دانشجویی می‌تواند از دانشگاه به دانشگاه و با توجه به قوانین متفاوت باشد. همین استایل از دانشکده به دانشکده هم تفاوت دارد. استایل دانشجویان هنر با دانشجویان دانشکده فنی یا علوم انسانی فرق می‌کند

بخاطر داشته باشید، برای انتخاب این استایل دخترانه خود قوانین دانشگاه و راحتی خود را در نظر بگیرید. داشتن پوشش راحت مهم است؛ چون باید در محیط دانشگاه، کلاس یا آزمایشگاه احساس خوبی داشته باشید و کلافه نشوید.

شلوار جین برای استایل دانشگاهی مهم است

یکی از بخش های جدایی ناپذیر از استایل های دانشجوی امروزی شلوارهای جین هستند شلوارهای جین را می توان بخش لاینفک دانشجویان زنان و مردان دانست؛ رنگ تیره شلوارهای جین انتخاب عالی ای برای محیط دانشگاهی هستند انتخاب تی شرت و شلوار جین می تواند یک انتخابی مناسب برای آقایان باشد البته پیراهن های آستین بلند در پاییز انتخاب مناسبی هستند همراه کردن یک ژاکت روی این پیراهن ها می‌تواند استایل دانشجویی شما را کامل کند

همچنین خانم‌ها نیز می توانند شلوار جین را با یک مانتوی دکمه‌دار سادع و کتانی و کوله های جذاب ست کنند و استایلی بسیار زیبا و دانشجویی داشته باشد مانتوهایی با آستین کش نیز گزینه های بسیار خوبی برای همخوانی با شلوارهای جین هستند، مانتو های آستین گشاد و مانتو های کوتاه گزینه‌های خوبی برای دانشگاه نیستند و بهتر است دور آنها را خط بکشید

شخصیت در استایل‌ دانشجویی امری واجب

توجه به شخصیت در تیپ دانشجویی بسیار مهم است برای داشتن یک تیپ دانشجویی ایده‌آل باید بدانید که با توجه به شخصیت که دارید لباس ها را انتخاب کنید و به اصطلاح اصول لباس پوشیدن را بلد باشید دخترانی که میخواهند ظاهری آراسته و با کلاس داشته باشند علاوه بر انتخاب مانتوی مناسب کیف و کفش نیز اهمیت بسیار دارد آرایش ملایم نیز می‌تواند آنها را برای آماده شدن برای دانشگاه بیشتر یاری کند

همچنین برای آقا پسر ها نیز همینطور لباس هایی مانند پیراهن های دکمه دار و البته انواع پیراهن های که خودشان دوست داشته باشند به همراه شلوارهای لی و کتان گزینه‌های مناسبی هستند همچنین آن ها باید به اکسسوری ها و کفش و کمربند شان خیلی دقت کنند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز