Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 اردیبهشت 1402

استایل مناسب فصل بهار کدامند ؟ + تیپ بهاری

در فصل بهاری رنگارنگ و بسیار زیبا که ممکن است مدام با تغییر آب و هوایی روبه رو بشویم بهتر است از لباس های مناسبی استفاده کنیم، لباس هایی که دارای رنگ های شاد و بافت نازوک و نخی هستند که همین موضوع نیز نیازمند دانستن نکات مربوط به استایل بهاره است. در این ماه های گرم بهتر است از لباس های آزاد و گشاد بپوشید که در این هوای بهاری احساس راحتی کنید و لذت ببرید.

 

 دلیل شکوفه های بهاری و بوی خنکی که در این فصل می‌پیچد پوشیدن لباس های گل‌گلی و طرح دار بسیار مناسب است چون به شما احساس جوانی و شادابی را القا می‌کند همچنین بهتر است از لباس هایی با رنگ شاد مانند آبی، سبز، بنفش، مرجانی و صورتی یا رنگ های خنثی استفاده کنید تا گرمای زیادی را جذب نکند و باعث ناراحتی شما نشود.

 

جالب است بدانید که در ابتدای سال 1401 می توان از رنگ سال نیز به خوبی استفاده کرد و آن را در پوشش خود حفظ نمود.

 

لباس‌هایی که نباید در بهار بپوشید

اولین قدم برای آماده شدن برای بهار این است که لباس‌های زمستانی را از کمد لباس‌های خود حذف کنید تا جای کافی برای لباس‌های بهاری ایجاد شود. اما کدام لباس‌ها را نباید در بهار بپوشید؟ لباس‌هایی که کاملا مخصوص زمستان هستند و نشانه و نماد زمستان به شمار می‌روند مناسب این فصل نیستند و هم از نظر کاربردی و هم برای تغییر حال و هوای فصل لازم است که آن‌ها را کنار بگذارید و برای زمستان بعدی انبار کنید. شش مورد از مهم‌ترین این لباس‌ها و اکسسوری‌ها را در ادامه می‌خوانید.

 

کاپشن‌ها: همان طور که می‌دانید کاپشن‌ها لباس‌هایی مخصوص هوای سرد و برفی زمستان هستند که اتفاقا جای زیادی هم اشغال می‌کنند و شما با کنار گذاشتن آن‌ها فضای زیادی در کمد خود ایجاد می‌کنید که می‌تواند محلی برای قرار دادن لباس‌های زیبای بهاری باشد.

 

فصل بهار هر چقدر هم که هوای سردی داشته باشد موقعیت مناسبی برای پوشیدن کاپشن نیست و بهتر است به جای آن از پالتو یا لباس‌های دیگری که در بخش بعدی مقاله خواهیم گفت استفاده کنید.

 

اکسسوری‌های خز: حتما خودتان می‌دانید که لباس‌های خز مخصوص زمستان هستند و به عنوان نماد و نشانه این فصل به شمار می‌روند پس نباید در فصل دیگری مورد استفاده قرار بگیرند اما این اصل تنها محدود به لباس‌های خز نیست بلکه شما باید اکسسوری‌های خز مثل شال خز، بوت‌های خزدار و حتی کیف و جاکلیدی خز را نیز در این فصل کنار بگذارید و به جای آن از مدل‌های مناسب فصل بهار استفاده کنید. ترجیحا شال‌های بافتنی را هم در این فصل کنار بگذارید چون با حال و هوای آن تناسبی ندارند.

 

لباس‌های عایق حرارت: لباس‌های عایق حرارت لباس‌هایی هستند که مخصوص آب و هوای بسیار سرد طراحی شده‌اند و به خوبی بدن را گرم نگه می‌دارند. این نوع لباس‌ها نه تنها برای پوشیدن در بهار بیش از اندازه گرم هستند بلکه با آن‌ها آزادی زیادی  نخواهید داشت چون این لباس‌ها اجازه تعریق به شما نمی‌دهند و در صورت احساس گرما نمی‌توانید آن‌ها را به راحتی خارج کنید.

 

لباس‌های برش دار

لباسهای برش دار کاربردهای مختلفی در استایل‌های متنوع دارند به طوری که شما می‌توانید از لباسهای برش دار نه تنها برای مهمانی‌ها بلکه به عنوان یک لباس یا مانتو جذاب برای ترکیب های روزمره استفاده کنید. نگران نباشید استفاده از لباسهای برش دار برای خانم‌های حجاب دار هم ممکن است

 

. شما می‌توانید از این طرح برای آستین مانتو یا دور تا دور روسری هم استفاده کنید. یکی دیگر از روش‌های جذاب برای تغییر در ظاهر لباس‌های قدیمی استفاده از برش چرم برای آن‌ها است.

 

برای این کار کافی است قسمتی از لباس خود را جدا کرده و پارچه چرم را جایگزین پارچه اصلی لباس خود کنید. همچنین این کار را می‌توانید با استفاده از پارچه‌های جین هم انجام دهید.

 

چکمه‌های پاشنه بلند روی زانو

اگر فکر می‌کنید با آمدن فصل بهار دیگر زمان استفاده از چکمه‌های بلند به پایان رسیده سخت در اشتباه هستید. در استایل بهار ۱۴۰۱ شاهد استفاده از چکمه‌های پاشنه بلند روی زانو در کلکسیون برندهای مشهور سراسر دنیا هستیم.

 

لازم نیست چکمه شما به اندازه‌ای تنگ باشد که در طول روز موجب اذیت شود استفاده از چکمه‌های بلند که روی پاهای شما حالت شل دارند هم ایده بی‌نظیر برای بهار ۱۴۰۱ است. چکمه‌های پاشنه بلند روی زانو نه تنها برای استایل روزمره بلکه برای استفاده در مهمانی‌ها هم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

لزومی ندارد از طرح خاصی برای چکمه پاشنه بلند جهت استفاده در استایل بهار ۱۴۰۱ استفاده کنید، بلکه انواع مختلفی از آن‌ها با رنگ‌های مختلف و طرح‌های متنوع نظیر پوست ماری، پلنگی و … کاربرد بسیار بالایی دارد. استفاده از چکمه‌های پاشنه بلند باعث می‌شود پاهای شما کشیده به نظر برسد. پس علاوه بر ایجاد استایل جذاب تاثیر مستقیمی روی زیبایی اندام شما هم دارد. 

 

عینک آفتابی رنگی

درست است که رنگ سال به رنگ بنفش معرفی شده؛ اما عینک‌ آفتابی‌های رنگ سبز کاربرد زیادی در استایل زنانه بهار ۱۴۰۱ دارند. استفاده از عینک آفتابی رنگی در کنار سایر اکسسوری‌های مناسب فصل بهار استایل بی‌نظیری را از شما به نمایش خواهد گذاشت.

 

پخش پوشاک حمیدی ( عمده استایل ) مرکز تخصصی پخش پوشاک از تولید به مصرف با پایین ترین قیمت ها

 

 برای این که استایل زنانه بهار ۱۴۰۱ جذابی داشته باشید کافی است از عینک‌های آفتابی رنگی استفاده کنید، توجه داشته باشید که برای این کار انواع عینک آفتابی‌هایی که دسته آنها دارای رنگ‌های متنوع می‌باشند، گزینه مناسبی خواهد بود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز